- Liittynyt
- 14.05.2017
- Viestejä
- 5 826
Ei Milleriä, Yamaha tarvii kuskin joka pääsee maaliin saakka.Nyt vielä Miller siihen toiseks kuskiks.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei Milleriä, Yamaha tarvii kuskin joka pääsee maaliin saakka.Nyt vielä Miller siihen toiseks kuskiks.
Tuskin tallit uusia pyöriä antaa testiin kuskeille jotka on lähdössä. Vievät vain tiedot naapurilleEikös ne kuskit ole vielä töissä?
Joo eihän ne kuskit mitään muuta ymmärrä pyörästä, kovin kapea näkemysNiin että oli parempi kuin vanha malla koska parempi runko ja softa. Eipä tuo hondakaan nyt niin lennä vaikka siellä ex ducati kuskeja on.
Kuskit käy dataa läpi insinöörien kanssa ja koittaa selvittää miten pyörä toimii. Jos kuski vain ajaa ja insinöörit koittaa selvittää dataa ei siitä oikein paljoa hyötyä ole kenellekkäänJos ne ei varsinaisesti tiedä mistäkohtaa runko on ohuempi paksumpi mitä elektroniikassa on muuttunut niin aika oraakkeli saa olla että sen ajamalla selvittää
No on, mutta kylläpä ne kuskitkin näkee datasta mitä siellä tapahtuu ja jos jotain uutta ja mullistavaa on keksitty niin pakkohan sen kuskin on siitä tietää että voi kertoa testin jälkeen miten se toimii. Moni asia toimii paperilla hienosti mutta ei käytännössäKyllä mutta osat on inssienkäsialaa
Kirjoituttaisin sopimukseen että 5 kaadon kulut on maksimi. Loput joutuu maksamaan omasta pussista.Taisi tulla Milleristä Pramac-Yamaha kuski.
What Jack Miller will bring to Pramac Yamaha
The 2025 MotoGP grid is expected to be officially completed at Misano this weekend.www.crash.net
Pramacin homma seuraavat pari vuotta on ajaa dataa Yamahalle ja viritellä Moto 2:sta kuskiputki Moto GP:n.Ihan fiksu soppari, kumminkin suhteellisen nopea kaveri ja osaa varmasti kehittää pyörää, joskin tämä vuosi mennyt aika vihkoon kaikinpuolin. Ensi vuosi varmasti vaikea Yamahalle mutta nyt 4 pyörää jolla saa dataa.
"It's true I can confirm that we are busy developing a V4 power.
"It's something that goes back a while, because when Suzuki was still here, then there were two manufacturers running with the Inline4. And obviously the other competitors running with the V.
“In the last years, however, we've seen many, many technical developments in this sport and of course Suzuki stepped out. So we've been the only manufacturer remaining with the Inline4.
“The Inline4, in our opinion, still has plenty of capacity to be developed and to be improved. But when you have all of your competitors using V4s and now as we look towards the 2027 regulations, it's important for us to fully understand the potential of a V4 versus the Inline4.
“So based on that, some time ago we took the decision to start the project. The project is on schedule… The engine is designed. The engine is already being bench tested. We've not run it in a bike yet but we're busy developing, busy designing and when it is ready with its durability testing, then we'll finally start to track test it.
When is the aim to bring that in potentially full time? Is it when the new regs come in 27 or potentially a little bit earlier?
“When it's quicker than the Inline4, then we'll bring it in. So let's see! Obviously. one of our intentions is to anticipate and to look and to check what type of engine we need for 2027.
“But at the moment ‘27 is too far away for us, so we need to start now. We need to get experience. I don't know when you will see it racing, but track testing will not be so far away.
“Based upon the development and hopefully positive developments, then maybe in the middle of next year you might see it on a track.
“We've got a lot of work ahead of us but I think with the two strong teams, with four strong riders, plus a lot of very good engineers working for us, I think that we will return.”
From our friend and colleague Peter McLaren, transcribed the Yamaha interview
Akilla hieman jo kerennyt tulemaan näyttöjäkin vuosien varrella menestyksekkäästä toiminnasta, joten melko luontevaakin olisi Akin siirtyminen ko. pestiin.Aki Ajoa huhuillaan KTM MotoGP tallipäälliköksi Guidottin tilalle. Isot on saappaat.
Samaa itsekin ihmetellyt, tosin Vauhkosen vauhkoamista Pekko Banjaanaineen en nyt kauheasti kaipaa, mutta Kiiveri oli ihan asiallinen. Kyllä sieltä tänään ainakin tuli kaikkien luokkien kisat.Onkohan Viaplay antanut kenkää suomiselostajille, kun pari viimeistä kisaa tullut vain englanniksi? Eikä näköjään enää näytä edes moto 3 ja 2 luokkia.
Kyllä ne ainakin viaplay palvelussa näyttää olevan.Onkohan Viaplay antanut kenkää suomiselostajille, kun pari viimeistä kisaa tullut vain englanniksi? Eikä näköjään enää näytä edes moto 3 ja 2 luokkia.
ne on omana luokkana.Okei, varmaan kalenterin kautta sitten löytyy pikkuluokatkin, mutta motogp ikonin kautta, kun katsoi listaukset, niin näytti vaan pääluokan sieltä. Mutta huono selitys tuo, että kellonaika ei houkuttele katsojia, kun kumminkin mainostivat, että suomenkielisellä selostuksella tulee pääluokan kisat, niin tänä vuonna monesti ollut vain englanniksi. Sekä ei näitäkään kisoja tullut v-kanavilta vaikka ei tuohon aikaan mitään päällekkäisiäkään lajeja hirveästi ole.
Kylmiltä nyky-Moto GP:n rattiin.Andrea Iannone korvaa Fabio Di Giannantonion Malesian kisassa.
VR46 confirm Andrea Iannone's MotoGP comeback
Andrea Iannone to return to MotoGP in a race for VR46www.crash.net