- Liittynyt
- 14.05.2017
- Viestejä
- 5 839
Ilmoittiko paluusta?Casey Stonerin pressitilaisuus motogp.comissa..!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ilmoittiko paluusta?Casey Stonerin pressitilaisuus motogp.comissa..!
Ei, hällä kun valitettavasti on se 'voimattomuustauti' joku.. Silloin 10 v. sitten toivoin kovasti että ois tullu Yamahalle ja sitä myöten ekax kolmen eri valmistajan mopedilla ajaneex mestarix. Nyt suolaa haavoihin mutta tietty myös mielihyvää aiheutti se kun Caseylta kysyttiin millä prätkällä hän nyt haluaisi ajaa kilpaa MotoGP:ssä jos mahdollista, hän vastasi YAMAHA, koska se oli aina se pyörä joka oli hänen rinnalla ja kintereillä, ajoi hän itse millä tahansa \m/Ilmoittiko paluusta?
Sen näämme sitten ensi vuonna.Viides peräkkäinen paalu Bagnaialle=Ens vuoden mestari??
Jäätävä kuumotus oli kyllä hetken aikaa ton punaisen lipun jälkeen.
Varmasti on ikä ja fysiikka suurin tekijä vaikka muuta syytä haitkin eli Rossi ottaa 0.1 suhteessa huonommin kuin ennen. Nyt on 42 ja jos siitä edellinen hyvin mennyt kausi eli 2019 niin onhan se silti huomattavan korkea ikä, moni muu lopettaa paljon aiemmin vauhdin hiipuessa.Vähän tällaista ajatusten pyörittelyä Rossista...miten te koette että ihan konkreettisella tasolla mikä on se syy miksi Rossi ei enää pysty ajamaa podiumeille? Tietysti ikää on ja plaaplaa, kukaan ei loputtomiin ole huipulla (Tom Bradystä ei vielä varmuutta, mutta eri laji ). Mutta monen kohdalla kyse on ihan vaan motivaatiosta ja kaiken saavuttamisesta ja siitä että haluaa tehdä vaihteeksi jotain muuta. Mutta Rossi on siellä ollut mukana tappiin asti yhdessä maailman vaarallisimmista lajeista joten haluja varmasti on ollut.
Onko se Rossin Yamaha yhtä hyvä kuin vaikka Quartararon Yamaha? Jos/kun Rossi ottaa vaikka jonkun mutkan aika-ajossa ja kisassa 0,1 sekkaa hitaammin kuin nuoret huiput niin mitä se käytännössä tarkoittaa? Vai ottaako Rossi yhtä hyvin kuin ennenkin mutta nuori sukupolvi vähän vielä paremmin?
Vai onko se vaan fyysiset hienomotoriikan yksityiskohdat jotka kasaantuuu.
Luistonesto ei ole koskaan ollut kielletty 500cc/MotoGP-luokassa ja tuli kunnolla osaksi pyöriä nelitahtisten myötä 2002. Luistoneston idea ei ole roikkua sen varassa, vaan olla mahdollisimman lähellä sitä vaihetta missä se puuttuu peliin. Muuten se vie vauhtia. Monet nykykuskit ovat tulleet Moto2:n kautta, jossa ainoana luokkana ei ole luistonestoa tai muitakaan elektroniikka-apuja.Onhan Rossi viimesiä vanhan ajan kuskeja ja ei enää luistoneston kanssa pärjänny. Varmaan myös fysiikankin takia. Olikos se juuri 2009 kun tuli luistonesto mukaan, jonka jälkeen riitti kun pienikokoiset kuskit heitti ittesä oikealle puolelle pyörää ja väänti kaasun pohjaan, elektroniikka hoiti loput.. näin kärjistetysti.
Ei mitään hajua mutta jos vanhat merkit pitää paikkansa niin sopimus julkaistaan 1-2vkoa ennen kauden alkua. Jos suomalainen selostus ei ole issue niin vahva suositus MotoGP video pass palvelulle. Halpa ja hyväOnko muuten mitään tietoa Motogp oikeuksista tuleville kausille? Nopea Google antoi tuloksen missä maikkarin kerrottiin tehneen 3-vuotisen sopimuksen 2018, kattaen siis kaudet 19, 20 ja 21.
Tuskin siirtyy kun Indytkin on siellä. Itse veikkaan DiscoveryäSiirtyispä Viasatille niinku formulatkin.
Olishan se hieno että samalla maksulla näkis molemmatSiirtyispä Viasatille niinku formulatkin.
Tuuli ei ole MotoGP-tason kuski lähellekkään.Harmi ettei Niki Tuulta tulla koskaan vissiin MotoGP:ssä näkemään!
Tuuli ei ole MotoGP-tason kuski lähellekkään.
Ei pärjännyt.No oisko alemmissa luokissa pärjänny?
Puoli kautta jonkun korvaajana 2018 Moto2:ssa ei nyt ollut kovin ideaali saapuminen, mutta en usko että olisi pidemmälläkään aikavälillä pärjännyt.Ei pärjännyt.
Puoli kautta jonkun korvaajana 2018 Moto2:ssa ei nyt ollut kovin ideaali saapuminen, mutta en usko että olisi pidemmälläkään aikavälillä pärjännyt.
Sen jälkeen pärjäsi CEV Moto2:ssa (suomeksi ns. EM-sarja) ollen 2020 loppusijoituksissa toinen.
Täksi kaudeksi palasi World Supersportiin jossa aika epäonnistunut kausi odotuksiin nähden ja yksi loukkaantuminenkin oli heti alkuun.
MotoE:n ekan kisan voitti, sen jälkeen olikin alamäkeä sekin homma. Mutta totta on myös se asia että loukkaantumisiahan tolla on ollu ihan helvetisti.Joku iso kisa sentään poiki voiton ja odotuksia miehen suhteen tuli..
MotoE:n ekan kisan voitti, sen jälkeen olikin alamäkeä sekin homma. Mutta totta on myös se asia että loukkaantumisiahan tolla on ollu ihan helvetisti.
Ei taidot riitä niin joutuu ajamaan rajalla että pysyy mukana. Sitten sattuu ja tapahtuu.MotoE:n ekan kisan voitti, sen jälkeen olikin alamäkeä sekin homma. Mutta totta on myös se asia että loukkaantumisiahan tolla on ollu ihan helvetisti.
Ei taidot riitä niin joutuu ajamaan rajalla että pysyy mukana. Sitten sattuu ja tapahtuu.
Ei, näkeehän sen taululta.Eikö Niklas Ajollakaan taidot riittäny?
Mäkihyppy ei liity ratamoottoripyöräilyyn millään tavalla.Joskus on melkee riittäny yks paha loukkaantuminen ja ura on ollu vaakalaudalla.
Kukakoha se oli? Mäkihyppääjä Mika Laitinen tais olla aika ongelmissa..
Mika Halvarin akillesjännevamma tais olla luultua pahempi..
Mäkihyppy ei liity ratamoottoripyöräilyyn millään tavalla.
JJ alkoi pärjäämään jonka jälkeen Briatore heitti kaverin farmiin ja otti umpisurkean Verstappenin. Flavio on tunnustanut että JJ ei päässyt koskaan ajamaan tosissaan Benettonilla.Piti itseasias kirjottaa JJ Lehdosta..eikös se ura ollu lähes taputeltu onnettomuuden jälkeen?
Ei sitä kyllä saatu samaan ajokuntoon kuin Häkkistä..
JJ alkoi pärjäämään jonka jälkeen Briatore heitti kaverin farmiin ja otti umpisurkean Verstappenin. Flavio on tunnustanut että JJ ei päässyt koskaan ajamaan tosissaan Benettonilla.
Onkohan CMorella edelleen tv-oikeudet tulevalla kaudella? Mistään ei tunnu löytyvän tietoa.