Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kylläpä taas vit**aa nähdä marques kärjessä
Kohta menee Honda kyljelleenKylläpä taas vit**aa nähdä marques kärjessä
Kertoo enemmän Hondan soveltuvuudesta tälle radalle kun Espargarokin ajoi 10 sijalleMárquez is back.
Joo tosi harmi että lajin paras ajaja ei pysynytkään puolikuolleena.Kylläpä taas vit**aa nähdä marques kärjessä
ja taas mennään, ei tosin niin pahasti.Olipa kyllä raju highside kaato Marquezilla.
Huhu kertoo että Fernandez Moto2:sta menisi tilalle.Jaa että Vinales on sitten Aprillialla ensi kaudesta alkaen.
Niin minäkin. R. Fernadez SRT:lle.Huhu kertoo että Fernandez Moto2:sta menisi tilalle.
Itse nostaisin Morbidellin
Surkuhupaisan huono tuo Rossi. Ja kyllä, olen hänen suuri faninsa. Ihan sieluun sattuu.
Miehessä, mutta tähän kauteenpa hän lopettaa 99% varmuudella.Joo aika vaisua ollu viime vuodet..missä syy?prätkässä??
Miehessä, mutta tähän kauteenpa hän lopettaa 99% varmuudella.
Sitä ei ole poistettu, se on MotoGP omalta kanavalta mutta upotus on estetty, "watch on Youtube" linkki vie videoon.Dorna on vähän turhan nopea siivoamaan noi videot muilta alustoilta.
Rossi lopettaa, roska meni silmään.
Yhdyn tähän, tai jos ei koko urheilu niin moottoriurheilusankari vähintään.Rossi tulee olemaan ikuisesti mulle se suurin urheilusankari.
Honda on rakennettu täysin Markun ympärille. Nyt kun oli vuoden pois niin ei sitä pyörää ole kukaan kehittänyt. Tämä näkyy taulullaEi suju Marquezilla vieläkään kovin hyvin vai onko Honda huonontunu?
Toivottavasti Savadorille ei sattunut pahasti.
Villillä kortilla mukana.Jaa Pedrosakin palannu kuvioihin..
Junttimaisesti tuli kyllä tohon ekaan mutkaan. Ilmankos Aleix antoi Marcille vähän käsimerkkejä kun punainen lippu tuli.Ei vaikuttanut kun juoksi omin voimin ja oli kontallaan.
Marquez pommitti laput silmillä ekaan mutkaan ja toivoi. Kunnon juniori
Tässä toisessa lähdössä se oli kyllä Marquez, jota kiilattiin.Marques taas vetää aivot narikassa muiden kylkeen.
Joo, katsoin kopteri kuvaa niin näytti että olisi taas painanut.Tässä toisessa lähdössä se oli kyllä Marquez, jota kiilattiin.