Myytävä tuote: Liquid Platinum kuulokevahvistin
Hinta: 4̶9̶0̶, 3̶9̶0̶,3̶8̶0̶, 3̶7̶0̶, 350€+postit
Tuote ostettu (mistä ja milloin): 2/12/20 monoprice
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Jep, pitäis olla viiden vuoden takuu
Muuta huomioitavaa:
Ostettu joulukuussa 2020. Monopricella on viiden vuoden takuu. Käyttötunnit melko maltilliset koska mulla on paljon muitakin vahvistimia. Vahvistin on muuten hyvässä kunnossa mutta voluumia pitää vääntää noin klo11 kieppeille, että kanavat ovat balanssissa. Tuo vika on ollut alusta asti enkä sen vuoksi viitsinyt tuota Yhdysvaltoihin lähettää. Vaativille kuulokkeilla tuo ei haittaa ja helppo kuormaisilla luureilla olen laskenut voluumia dacista.
Mukaan vaihtopari electro harmonix putkia. Tad premium balanced putkiparin saa mukaansa neljällä kympillä (uusien hinta 45€ kappaleelta)
Hintaluokassaan ylivoimaisesti paras kuulemani vahvistin. Sopii hyvin kaikenlaisille kuulokkeille ja tehot ei lopu kesken(6.62W@32ohm.
Nouto Juuasta tai postitus ostajan laskuun.
Myynnissä myös muualla
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Juuka
Toimitustapa: posti / nouto
Maksutapa: kaikki käy
Kuva:
Hinta: 4̶9̶0̶, 3̶9̶0̶,3̶8̶0̶, 3̶7̶0̶, 350€+postit
Tuote ostettu (mistä ja milloin): 2/12/20 monoprice
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Jep, pitäis olla viiden vuoden takuu
Muuta huomioitavaa:
Monolith by Monoprice Liquid Platinum Balanced Headphone Amplifier by Alex Cavalli - Monoprice.com
The Monolith™ Liquid Platinum Headphone Amplifier by Alex Cavalli is a balanced version of the highly regarded Cavalli Audio® Liquid Crimson amplifier. The Platinum features fully balanced/d
www.monoprice.com
Ostettu joulukuussa 2020. Monopricella on viiden vuoden takuu. Käyttötunnit melko maltilliset koska mulla on paljon muitakin vahvistimia. Vahvistin on muuten hyvässä kunnossa mutta voluumia pitää vääntää noin klo11 kieppeille, että kanavat ovat balanssissa. Tuo vika on ollut alusta asti enkä sen vuoksi viitsinyt tuota Yhdysvaltoihin lähettää. Vaativille kuulokkeilla tuo ei haittaa ja helppo kuormaisilla luureilla olen laskenut voluumia dacista.
Mukaan vaihtopari electro harmonix putkia. Tad premium balanced putkiparin saa mukaansa neljällä kympillä (uusien hinta 45€ kappaleelta)
Hintaluokassaan ylivoimaisesti paras kuulemani vahvistin. Sopii hyvin kaikenlaisille kuulokkeille ja tehot ei lopu kesken(6.62W@32ohm.
Nouto Juuasta tai postitus ostajan laskuun.
Myynnissä myös muualla
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Juuka
Toimitustapa: posti / nouto
Maksutapa: kaikki käy
Kuva:
Viimeksi muokattu: