Huonot kajarit jos tarttee tolkuttomasti tilan rakennusta, yleensä hepposet pienet jalustakaiuttimet vaativat myös akustointia lisäsubwoofereitten lisäksi, kun ovat niin onnettoman kehnoja virityksiä kaikkinensa. Paremman pään isommat kajarit tuottaa suoraa ääntä kuuntelupaikalle jo riittämiin niin riittää vähäisempikin akustointi.
Ostaako ne kaiuttimet nyt vaimosi vai lapset? Jos näin on niin lähetä sitten vaimosi tänne kyselemään kaiuttimista koska sinä selvästikkin olet tahdoton nukke ja vain välimiehenä hoitamassa itse osto-osuuden ja kaiuttimien hakemisen. Toisaalta jos "mun vaimo" -tason kajareita ostetaan niin parhaat munva-kaiuttimet on ne 20e Labtecit, tosin ei tartte pelätä että muut olisivat erityisen kiinnostuneita munva-laitteistosta varsinkin jos mies itsekkin toteaa että nämä on vain munva-laitteet, eikä oikeat äänentoistimet
On minullakin lapsi, ei ongelmia, eikä hellasärönkään suhteen, noilla asioilla ei ole mitään tekemistä itse äänentoiston kanssa, koska tahtotilastahan kaikki on lopulta kiinne. Hellasärön ja lasten jälkeen tulee kaverit, sukulaiset, hifi-lehdet, foorumit ja ihan mitkä tahansa, mitkä haluttaessa estää kunnon kamojen hankkimisen, useimmat pääsee noista yli ja on rehellisiä itselleen ja ostavat kamatkin itselleen, eikä vaimolle, foorumille, kavereille tai lapsille.