Miten saataisiin vaaralliset mummot ja vaarit pois liikenteestä?

Pyrres

Apina koulutuksessa
Liittynyt
18.07.2017
Viestejä
4 672
Olisit voinu mennä omalla kyydillä päivystykseen tossa tilanteessa. Esim. Taksilla/kaverin kyydillä. Miksi et mennyt, jos kerran kynnys häkeen soittamiseen ylittyi? Ihan mielenkiinnosta kysyn. Vastuu on sinulla itselläsi, eli jos ei tuu mieleen itse mennä päivystykseen niin pitäskö jonku muun olla siellä sua usuttamassa? Tossa sun tapauksessa vihjaat että se olis sit ollu jonku muun syy, jos oliskin ollut jotain joka kuolemaan johtaa? Ei. Ja mitä oletit saavasi häkeen soittamalla? Vappuaattona yöllä? Kun järjestelmä pn kuormittunut yli jo muutenkin. En ymmärrä.
Olo että kävely oli riskialtista... Uhm... Lanssia yritin saada. Taksia ei paikassa missä olin ei tuosta vain olisi saanut ja olo oli varsin hirveä eli ei oikein edes kärki juossut. Mutta hienoa että on "ammattilaisia" arvioimassa tilannetta.
 

Henriquez

SER OMISTAJA
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 227
Olo että kävely oli riskialtista... Uhm... Lanssia yritin saada. Taksia ei paikassa missä olin ei tuosta vain olisi saanut ja olo oli varsin hirveä eli ei oikein edes kärki juossut. Mutta hienoa että on "ammattilaisia" arvioimassa tilannetta.
Ja silti et edes yrittänyt päästä päivystykseen. Jep jep.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
246 427
Viestejä
4 311 923
Jäsenet
71 823
Uusin jäsen
icepower

Hinta.fi

Ylös Bottom