Mitä kuuntelet tällä hetkellä?

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 281


Onpas La Guns ollut ainakin 2018 kovassa iskussa
 
Viimeksi muokattu:

A Lake Elk

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.11.2019
Viestejä
1 443
Tää oli mun elämäni ensimmäinen levy mitä oon koskaan ostanut ja oIin silloin ala-asteella kun hankin ton levyn. Ja tää on edelleen myös tämän planeetan PARAS LEVY koskaan IMHO! Tuossa albumissa ei ole AINUTTAKAAN huonoa biisiä ja rytmitys biisistä toiseen on täydellinen.

Omaan makuun olen kuullut tän lisäksi vain kaksi muuta albumia, jotka voin kuunnella alusta loppuun ilman skippauksia ja molemmat on suomalaisia, "Nightwish - Dark Passion Play" ja toinen on "Poets of the Fall - Signs of Life" (Poetsin toinen levy oli hirveetä skeidaa... mitä lie tapahtu ekan levyn jälkeen..). Myönnetään, että Metallican - Black (ja pari muuta) kuuluisi myös listalle, mut jotenkin se ei itsellä päihitä tätä :).

The Offspring - Smash
 

Ibmium Libmibmi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.03.2021
Viestejä
76
Hieno kertomus.
Tykkäsin aikanaan, mutta nykyisin kuuntelu aiheuttaa pahaoinvointia päänsärkyineen.
Yritän taas uudestaan.
 

A Lake Elk

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.11.2019
Viestejä
1 443
Jumaleissön... Tältä laulajalta ei oo ees vielä kaikki maitohampaat irronnut ja silti vetää tuhansilta wannabe laulajilta luulot pois! Keleen kova veto tuon ikäiseltä ja millä biisillä!

Sound Of Silence (cover); Sina feat @Jadyn Rylee:

 
Liittynyt
07.03.2017
Viestejä
1 843
Ekat 10 sekuntia seuraavasta. Harmillista että muu osa biisistä ei yllä samalle tasolle. Mutta tuota alkua varten ei löydy liian tehokasta vahvaria.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 281



Pitkästä aikaa koko levyä yleensäkin, onpas hyvä aikaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 281
En minäkään tiedä miksi vihainen tehtaalleen, viittaan kommenttiin videosta.

 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 281


Ei ole ennen tullut mieleen että alun melankolinen kitaramelodia tuo kyllä Mana Manan vahvasti ajatuksiin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 412
Viestejä
4 160 198
Jäsenet
70 408
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom