Mitä kuuntelet tällä hetkellä?

Liittynyt
24.03.2019
Viestejä
717


Tuota videota katsoessa tuli kyllä tunne "vittu mä oon vanha" sillä justhan mä katsoin videon jossa Jackie lauloi Sarah Brightmanin kanssa ollessaan vasta pieni tyttö. No se oli 11 vuotta sitten :D

 
Liittynyt
24.03.2019
Viestejä
717
Kiva nähdä, että joku muukin on löytänyt warningin.
Harmi vaan, että vaikka mimmit sai viimein levytys sopimuksen niin ainakaan suomen kaupoista ei taida mitään löytyä.
Eikä ne kyllä ennenkään ole tehneet mitenkään helpoksi musiikin ostamista sillä mun täytyi googlella etsiä niiden bandcamp sivu josta sai ostettua queen of the murder scene levyn kun niiden videon kuvauksissakaan ei ollut linkkiä tuonne.

 
Liittynyt
31.12.2016
Viestejä
1 813
Kiva nähdä, että joku muukin on löytänyt warningin.
Harmi vaan, että vaikka mimmit sai viimein levytys sopimuksen niin ainakaan suomen kaupoista ei taida mitään löytyä.
Eikä ne kyllä ennenkään ole tehneet mitenkään helpoksi musiikin ostamista sillä mun täytyi googlella etsiä niiden bandcamp sivu josta sai ostettua queen of the murder scene levyn kun niiden videon kuvauksissakaan ei ollut linkkiä tuonne.

Jostain bongasin Martirion kun se julkaistiin ja sen jälkeen tullut kuunneltua. Hauskoja esiintymään kun vaikuttavat olevan aidosti innoissaan tekemisestään.

 

Atamon

Make ATK Great Again
Liittynyt
23.05.2018
Viestejä
2 782


Youtuben My Mixiin ilmestyy aina näitä ylläreitä

 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
247 807
Viestejä
4 323 313
Jäsenet
72 105
Uusin jäsen
kehveli62

Hinta.fi

Ylös Bottom