Mitä tehdä vanhoille kiintolevyille?

Tietenkin kysytty ennenkin, mutta en ehkä osannut vaan hakea...
Mitä pirua mä teen näille vanhoille kovalevyille? Miten ne hävitetään a) helposti ja b) turvallisesti.
Ei riitä mitkään hermot tai poranterät alkaa porata noiden läpi mitään, ei ole sellaisia magneetteja, eikä nyt aikaa alkaa noita liittämään mihinkään koneen perään ja ohjelmallisesti tyhjentelemään.
Mikä avuksi?

20250828_195326.jpg

Tietenkin kysytty ennenkin, mutta en ehkä osannut vaan hakea...
Mitä pirua mä teen näille vanhoille kovalevyille? Miten ne hävitetään a) helposti ja b) turvallisesti.
Ei riitä mitkään hermot tai poranterät alkaa porata noiden läpi mitään, ei ole sellaisia magneetteja, eikä nyt aikaa alkaa noita liittämään mihinkään koneen perään ja ohjelmallisesti tyhjentelemään.
Mikä avuksi?
Kuluttaja-asiakkaalle helpointa lienee käyttää Seiffiä, jos ei halua itse ruveta tietoja tuhoamaan ohjelmallisesti tai fyysisesti.

Kuluttaja-asiakkaalle helpointa lienee käyttää Seiffiä, jos ei halua itse ruveta tietoja tuhoamaan ohjelmallisesti tai fyysisesti.

Sisältääkö tuo myös postimaksun? Tuohan on lyömätön tarjous kympin hinnalla.

Sisältääkö tuo myös postimaksun? Tuohan on lyömätön tarjous kympin hinnalla.
Kyllä tuossa niin sanotaan:
Tilaamalla koodin tästä, saat 30 minuutin kuluessa sähköpostiisi Helposti-koodin ja palautusohjeet. Koodi alkaa toimia noin 30 minuutin kuluttua tilauksestasi, ja tämän jälkeen voit toimittaa laitteesi lähimpään Postiin tai Postin sinioranssiin pakettiautomaattiin (huom. taloyhtiöiden tai erikoiskauppojen valkoiset automaatit eivät kuulu palveluumme). Näppäile pakettiautomaattiin 6-numeroinen koodi ja jätä laitteesi automaatilla avautuvaan lokeroon. Voit seurata laitteesi matkaa Postin seurantakoodilla.

Jes, vaikuttaa täydelliselle.
Tilasin Iso Seiffin.
Kiitos!

posti hukkaa ne ja lähettää vielä väärään paikkasn.

vasara on yksinkertaisin ja luotettavin vaihtoehto

Kyllä riittää ihan perus metalliterä ja pora. Ruvaat vaan lautaan parit ruuvit siten että levy on helppo pujottaa ruuvien väliin niin ei levy heilu ja sitten eikun poraa kehiin. Sieltä piirilevyn puolelta uppoo paremmin.

Statistiikka

Viestiketjuista
285 413
Jäsenet
78 972
Uusin jäsen
janoinenlohi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom