Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täytyy vaan mielessä todeta, että mitä veetä mä just katoin.
Henk.kohtaisesti olen sitä mieltä, että tän bändin pitäis suosiolla lyödä pillit pussiin, kumipuvut kaappiin ja lähteä tekemään muita hommia. Mr. Lordillekkin olisi töitä vaikka millä mitalla elokuvapuolella maskeeraushommissa. Toi biisi on viimevuoden levyltä, kuulostaa karsealta schaibalta ja bändi ei edes enää näytä mitenkään jännittävältä. Heistä on tullut oman itsensä vitsejä.
Uusin Threshold ollu tehosoitossa, ja taas soi
Olisi muuten mukava tietää mikä tuossa Wilsonin lähdössä/erottamisessa on takana. Jos en nyt ihan väärin muista niin levy oli jo kertaalleen äänitetty Wilsonin vokaaleilla ja sitten tapahtui jotain ja Morgan mikin varteen. Hyvinhän Morgankin vetää mutta silti...
Tuosta on Wilsonin lähdöstä on toinenkin näkemys, enempi sellainen jossa kaveri olisi savustettu pihalle. Mutta tehty mikä tehty, näillä mennään nyt.Interview with Karl Groom of Threshold – by Progradar
Tuolla on näemmä kerrottu tarkemmin. Wilsonin versio aiheesta olisi tuon jälkeen kylläkin mielenkiintoista kuulla.
Hyhä veto. Itselleni tuo Pompeijin versio on kuitenkin aina ollut se ykkönen. Tiedä sitten miksi.
Palaan välillä tähän biisiin ja totean että suomirap ei ole ainakaan menossa alaspäin tämän yhden artistin osalta
Ne muropaketista tulleet räppärit sit joutaakin heittää viemäriin.
Kuulostaa perus JONNE musiikilta. Noh, eipä tommonen ole mulle tarkoitettukaan.
//OT
Kerro toki lisää kun mua kiinnostaa niin paljon
Mua ei.