Highwaymenin suomalaislämmitys by Harri Marstio, Jorma Kääriäinen, Pate Mustajärvi sekä Topi Sorsakoski
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitos hyvästä palautteesta. K-POPia tehdään julmetun paljon. En pidä kaikesta K-POPISTA läheskään mutta jos etsit youtube kautta löydät paljon K-POPIA. Minä en osaa korean kieltä paitsi joitakin sanoja kun olen harrastanut Tae Kwon Do:ta aikoinaan. Mukavaa jos joskus sekoittavat hieman englantia mukaan mitä ymmärrän.Pitäisi itsekin lähteä seuraamaan Korean musaskeneä. Lähinnä kiinnostaisi minkälaista Soulia/Funkia/Jazzia/Hip-hoppia siellä tehdään, toki myös jos hyvää poppia ja elektronista löytää niin sitäkin.
Lyriikat ei juurikaan kiinnosta. En minkäkään ymmärrä mitä se kitara ja saksofoni sanoo, diggailen vaan soundista. Sama pätee ihmisiin ja laulajien ääniin. Kunhan musa on hyvää ja ääni on upea niin lyriikoilla ei juurikaan ole väliä.Kiitos hyvästä palautteesta. K-POPia tehdään julmetun paljon. En pidä kaikesta K-POPISTA läheskään mutta jos etsit youtube kautta löydät paljon K-POPIA. Minä en osaa korean kieltä paitsi joitakin sanoja kun olen harrastanut Tae Kwon Do:ta aikoinaan. Mukavaa jos joskus sekoittavat hieman englantia mukaan mitä ymmärrän.
CBL julkaisi uuden albumin ja sitä on kiva popitella näin pimenevässä syysillassa.
Musiikkivideot kun kuluu tänne laittaa...Täytyy nyt sanoa näin. Alkaa kyllästyttää tämä työtilanne Suomessa. Teen työtä josta en pidä ja sillä ei ole mitään tekemistä koulutukseni kanssa. Se on myös osa-aikainen työpaikka.
Headhunterit ne kosii minua ulkomaa työpaikkoihin mutta se on myös niin että headhuntteri ei ole aina niin osaava että löytää sopivan työpaikan sopivalle työntekijälle esim vaatimukset voivat olla lian kovat, palkka kehno tai muuta huonoa.
Olen ollut ennen ulkomailla myös töissä ja totta se on että usein näyttää ruoho vihreämmältä aidan toisella puolella mutta kun on mennyt sinne niin aika +-0 (tarkoittaa ei huonompi mutta ei myöskään parempi) Suomeen ainakin minun entisen kokemuksen perusteella asia on näin.
Alkaa olla sellainen feelis että minä vaan vuokraan asuntoja Suomessa ja menen ulkomaille taas töihin jos tilanne ei parane.
miten voikaan musiikki olla näin kaunista
Wohoo played Magic The Gathering today... with friends... all of my decks are not super good.. However my best deck
is currently undefeated after I changed it a bit a few weeks ago. Tommorrow ei kun oikeastaan tänään koska on jo lauantai!!! menen FINNKINO elokuvateatterin ystävien kanssa ja katsotaan elokuvaa!!!
Kuuntelen siis ylläolevaa kun en saa unta... ja mukava musiikkivideo.