Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Loistavaa hyvän mielen settiä Oletko Beatallicaa kuunnellu? Bändi yhdistelee Metallican ja Beatlesin musiikkia
Minä en kyllä tiedä mitä tässä pitäisi edes yrittää?Koittakaa nyt edes Yrittää
Ei kele, mutta jokaisella saa olla mielipide minusta. Ja Joo, olen välillä MoloMinä en kyllä tiedä mitä tässä pitäisi edes yrittää?
Äijällä/muijalla/jollain, selkeästi joku kilpailuasetelma päällä?
Jotenkin kun katsoo noita sun animebiisejä, niin mulla tulee valitettavasti joku sukkanauhoissa ja muna kourassa istuva henkilö mieleen.
Mutta ei se toki väärin ole.
Tämä on ollut mulle ongelmallinen asia ymmärtää? Jos raidan päällä on Anime hahmo, niin automatic se on Paskaa. Kyllä niitten takaa on löytynyt vaikka mitä. Ei mitään pahaa, mutta pitäis ymmärtää.Minä en kyllä tiedä mitä tässä pitäisi edes yrittää?
Äijällä/muijalla/jollain, selkeästi joku kilpailuasetelma päällä?
Jotenkin kun katsoo noita sun animebiisejä, niin mulla tulee valitettavasti joku sukkanauhoissa ja muna kourassa istuva henkilö mieleen.
Mutta ei se toki väärin ole.
Blääh, mutta tätä samaa paskaaa tullut monestakin tuutista, Ihmisiä on erilaisiaJoo, rakkautta bro.
No joo, varmaan meitä on moneen junaan. Ei kannata ainakaan yöunia menettää jos joku vittuilee, mutta ei nuo sun jutut ole mun juttu.Blääh, mutta tätä samaa paskaaa tullut monestakin tuutista, Ihmisiä on erilaisia