Limuviinaa, Vodka Lime Long Drink nacsahti auci
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vodka Lime Long Drink on aika asiallista ja edullista liiterissä.Limuviinaa, Vodka Lime Long Drink nacsahti auci
Paikallisen panimon olutta.
Bock's Katajavehnäpukki
Kullanruskea, keskitäyteläinen, miedosti humaloitu, vehnäinen, kypsän hedelmäinen, katajanmarjainen, mausteinenwww.alko.fi
Kaljaa ja siideriä, kun Alko oli jo kiinni
Kuka nyt Alkossa muutenkaan kävisi?! Euroopasta saa kotiovelle tilattuna puoleen hintaan.
Ai, en tiennyt, että saa halvemmalla, pitää sitten kai tilata.Kuka nyt Alkossa muutenkaan kävisi?! Euroopasta saa kotiovelle tilattuna puoleen hintaan.
Kuka nyt Alkossa muutenkaan kävisi?! Euroopasta saa kotiovelle tilattuna puoleen hintaan.
Sama, tosin taitaa olla Juhlamokkaa tulossa. Ehkä illalla jotain vahvempaakin...Kahvia ajattelin keitellä, Guatemalaa.
Minä esimerkiksi. Kaikkia käsityöläisoluita tai laatuviinejä ei löydy saksan/baltian kaupoista. Ymmärrän toki kommentin jos mieltymyksenä on 10 euron viskit tai vaikkapa alle viiden euron kaljasalkut.
Varmaan aika moni jos Alkon myynti oli 92,7 miljoonaa litraa viime vuonna
Niinpä, järkeä ei ole jaettu kaikille samalla mitalla.
Minä esimerkiksi. Kaikkia käsityöläisoluita tai laatuviinejä ei löydy saksan/baltian kaupoista. Ymmärrän toki kommentin jos mieltymyksenä on 10 euron viskit tai vaikkapa alle viiden euron kaljasalkut.
Tai kaikki eivät ole köyhiä.
Sama virhe kaksi kertaa putkeen. Olen pettynyt teihin, hyvä herra.Kaljaa ja siideriä, kun Alko olikin kiinni.