Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pascas maistuu paskuus! Onneksi ei kusi?Pascas-rommissa on se ikävä jälkimaku, niin kuin kaikissa tuon hintaluokan rommeissa yleensä.
Joku sellainen pistävä epämiellyttävä kitkerä paskuus puskee noissa halpis-rommeissa aina niin
Pascas maistuu paskuus! Onneksi ei kusi?
Työläiset juovat vain halpis-rommeja!
Sori, vituttaa tää korona ja kaikki muukin.
Juon siis vain olutta.
Itse perinteistä vappusimaa ja Jallua. Varsin toimiva yhdistelmä. Saattoi olla pari rusinaakin lasissa.Perinteinen vappusima, Jallua ja pari rusinaa.....
Piña coladaa tein itse, en vielä maistanut, kun se on jäähtymässä. 1 osa vaaleaa rommia, 1 osa kookosmaitoa ja 3 osaa ananasmehua.
Laitoin ne sekoitettuani jääkaappiin. Mutta tärkeintä on, ettei kookosmaito ole kovettunut tai jos se on, niin ehkä kuumennus ensiksi voisi auttaa siihen, ettei drinkin seassa ole kookosmaidon murusia. Ei ole ne hiutaleet oikein hyvästä tuntuman kannalta.Kannattaa pitää raaka-aineet jääkaapissa ja tehdä drinkki isoon tai pitkään lasiin niin saa reilusti jäitä sekaan. Sitten jäiden kanssa kun kunnolla vähän hämmentää tai ravistelee niin jäänkylmä drinkki on valmis.
Laitoin ne sekoitettuani jääkaappiin. Mutta tärkeintä on, ettei kookosmaito ole kovettunut tai jos se on, niin ehkä kuumennus ensiksi voisi auttaa siihen, ettei drinkin seassa ole kookosmaidon murusia. Ei ole ne hiutaleet oikein hyvästä tuntuman kannalta.
Jos vaan korkki on ehjä, niin pitäisi olla ihan juotavaa. Maistamalla toki selviää.Kysytäänpä täältä, kaapissa on avaamaton ruffino chianti punaviini vuosiluku 2013. Vieläköhän tuon kehtaa juoda? Olen käsityksessä, että punaviini ei huonoksi mene vaan paranee vanhetessaan