Tiennytkään että tosta on joku jenkki-versio tehty.
Tässä Jenkkiversio, Ihan nimekäs näyttelijäkaarti tässäkin. Mutta se jokin puuttui.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tiennytkään että tosta on joku jenkki-versio tehty.
Ei kyl vaan pysty kattomaan.Tässä Jenkkiversio, Ihan nimekäs näyttelijäkaarti tässäkin. Mutta se jokin puuttui.
Oli kyllä pettymys. Taustaa oli pohjustettu hyvin, mutta varsinainen tarina oli kyllä todella huttua...Joo kaks kertaa itekin yrittäny tota Eternalsia katella mutta kun ei vaan jaksa niin ei jaksa.
Toi Killing Even nainen ei kyllä mikään luonnenäyttelijä ole. Odotin, että lähtee kostoretkelle hetkenä minä hyvänsä. Ois kyllä sit ollu parempi.The Last Duel Disney +
Plussaa siitä eteivät amerikkalaiset näyttelijät yritä väkisin olla ranskalaisia vaan vetävät omaan tyyliin ja jotenkin se toimii.
Mut ihan hyvä leffa. Ei tosin lähimaillekaan Gladiaattorin tasoa, jos joku nyt sellaista edes odottikaan.
Ootko katsonut Just Watchista leffalistaa. Tuolla saa järjestettyä esim. IMBD-arvosanan mukaan, niin siitähän sitä on helppo poimia.Tuleeko jollain HBO:lta mieleen jotain "must watch" settiä? En keksi enää mitään itse.. Jotain elokuvia lähinnä, sarjoja ei oo aikaa kattoa nyt. Maksut rullaa, van katsottavaa en keksi.
Ärsytti kun elokuvassa ei alettu revittelemään noilla eri näkökannoilla: olisi jättänyt tulkinnanvaraa tarinaan.Mä en edes oikein tiennyt mitä odottaa, en ollut lukenut leffasta mitään tai nähnyt edes traileria. Mutta kepeämmin tämä meni läpi kuin Eternals joka on vieläkin kesken ja taitaa jäädäkin...
Tämä on kyllä erinomainen leffa. Itse olen tainnut jo kolmesti tämän katsoa ja edelleen maistuu.Warrior Mennyt jostain syystä ohi. Hemmetin hienoja roolitöitä jokaiselta näyttelijältä, Nick Nolte etunenässä. Nyrkkeilyleffoja on tehty ja nähty, mutta tähän oli saatu edes jonkinlaista erikoisempaa juonikoukeroa. Tykkäsin.
Wind River
Rikosjännäri hyvällä juonella ja kauniilla maisemilla. 8.5/10.
Muutama vuosi sitten katsoin ja iski kyllä täysillä. Ohjaaja Taylor Sheridanhan on mm. erinomaisen Yellowstonen takana.
Tuleeko jollain HBO:lta mieleen jotain "must watch" settiä? En keksi enää mitään itse.. Jotain elokuvia lähinnä, sarjoja ei oo aikaa kattoa nyt. Maksut rullaa, vaan katsottavaa en keksi.
Samaa mieltä, jätti tilaisuuden käyttämättä. Nyt oli lähinnä sama homma 2-3 kuvakulmasta.Ärsytti kun elokuvassa ei alettu revittelemään noilla eri näkökannoilla: olisi jättänyt tulkinnanvaraa tarinaan.
Last Breath - Viimenen henkäys Netfilixtä.
Tuli tämäkin katsottua uudelleen kun muut katsoivat sitä. Koska se edelleen säväytti kovasti, niin laitetaan vinkki uudelleen kiertoon niille, jotka sitä eivät vielä ole katsoneet. Ehdottomasti katsomisen arvoinen !
Tämähän kertoo sukellusonnettomuudesta pohjanmeren öljykentillä. Dokumentielokuva kyseeesä, mutta aika karmea tarina.
Autenttinen kuvamateriaali lisää tunnelmaa. Sanoisin jopa että menee sarjaan "must to watch documentary ".
Itse vielä terveyssyistä ex-merimiehenä ymmärrän enemmän tuosta DP-sLast Breath - Viimenen henkäys Netfilixtä.
Tuli tämäkin katsottua uudelleen kun muut katsoivat sitä. Koska se edelleen säväytti kovasti, niin laitetaan vinkki uudelleen kiertoon niille, jotka sitä eivät vielä ole katsoneet. Ehdottomasti katsomisen arvoinen !
Tämähän kertoo sukellusonnettomuudesta pohjanmeren öljykentillä. Dokumentielokuva kyseeesä, mutta aika karmea tarina.
Autenttinen kuvamateriaali lisää tunnelmaa. Sanoisin jopa että menee sarjaan "must to watch documentary ".
Ja itse vielä DP-ajosta ymmärtävänä (alalla työskentelin aikanaan) ymmärrän vielä enemmän tuosta dokumenttielokuvan aiheesta. Eniten yllätti tuossa se kun katsoin netistä tapauksen onnettomuusraportin että mikä lopulta tuon DP-ajon poiskytkeytymisen aiheutti, niin ei ollut kovin montaa vikaa syypäänä mutta ehkä pari suurinta päätekijää oli löysät liitokset johdotuksessa ja firmisbugit (se siis tuossa pisti päätä raapimaan miten pienet asiat sai tuon moninkertaisesti varmennetun järjestelmän heittämään lusikan nurkkaan). Nuo on moninkertaisesti varmennettuja sekä itse aivot että anturit.Tälle vahva yläpeukku. Katsoin eilen illalla kyseisen dokkarin Vepaston viestin innoittamana ja vaikka olikin karu pätkä, niin meni se reilu tunti todella nopeasti. Tuo autenttinen kuvamateriaali teki tästä tosiaan vielä astetta mielenkiintoisemman.
Ostin jostain alesta koko sarjan boksina ja oli oikein viihdyttävä. Vähän sarjan edetessä taso laskee, mutta kyllä nuo kaikki ihan mielellään kuitenkin katsoi.Pirates of the Caribbean - The Curse of the Black Pearl (2003)
Tuli tämä kevyt seikkailuklassikko hommattua hyllyyn bluraynä ja tsekattua pitkästä aikaa. Oli edelleen hyvä.
Pirates of the Caribbean - The Curse of the Black Pearl (2003)
Tuli tämä kevyt seikkailuklassikko hommattua hyllyyn bluraynä ja tsekattua pitkästä aikaa. Oli edelleen hyvä. Johnny Depp ja Geoffrey Rush varastavat show'n ja meno on viihdyttävää pysyen kuitenkin järkevyyden rajoissa, kun jatko-osissa kohellus menee jo pöljiin sfääreihin.
Niin ja 4K-versio on kustu totaalisesti (mistä syystä juuri blurayn hommasinkin), eli se kannattaa kiertää kaukaa:Pirates of the Caribbean: Mustan helmen kirous - katso
Onko Pirates of the Caribbean: Mustan helmen kirous striimattavissa Netflixissä, Viaplayissä, HBO Maxissä, tai Prime Videoissä? Löydä se netistä nyt!www.justwatch.com
Tässä kanssa hyvä sivusto fyysisistä julkaisuista:Pakko kompata, nämä Pirates of the Caribbean elokuvat ovat varsin viihdyttävää hyvän mielen hömppää, jotka kestävät useammankin katselukerran.
Mitä tulee tuohon youtubevideoon, niin minä sitten en pysty sietämään tuota amerikkalaistyylistä 'Tässä videossa tulemme käsittelemään......' ensimmäiset minuutit pelkkää paskanjauhantaa. Jäi siis katsomatta, eikä videon kuvaustekstissäkään kerrottu yksityiskohtia. Saisiko siis lyhyen referaatin ihan tekstinä siitä mikä tuossa 4k versiossa on pielessä, miksi se on maailman huonoin 4k julkaisu ?
Unforgiven (1992)
Filmirosoa (film grain, miten tuon nyt suomentaisi?) lukuun ottamatta kuvanlaadussa ei ole mitään vikaa.
Ilman sarvia ja hampaita voisitko mainita, mistä katsoit?Wrath of Man (2021) traileri
Sain jostain käsityksen että tämä olisi Guy Ritchien huonompia elokuvia, mutta hyvähän se oli! Ei sentään mestariteos niinkuin Snatch tai Lock Stock mutta viihdyin. En tosiaan odottanut tältä etukäteen mitään kun tuo ohjaaja tekee joko kultaa tai paskaa, ja etukäteen on mahdoton sanoa kumpi sieltä tulee.
Aikuista miehistä meininkiä ilman tylsyyksiä. Enemmän toimintaa mitä normaalisti hepun elokuvissa. Vitsejä tai hassua sanailua ei oikeastaan ole, mutta ohjaajan tarinan kuljetus & leikkaustaidot ovat kyllä hyviä ja naurahdin ääneen pari kertaa.
Guy Ritchien fanipoikana: 4/5
Viaplay. En tiiä löytyykö torremoliinoksesta.Ilman sarvia ja hampaita voisitko mainita, mistä katsoit?
Sama arvosana täältä. Mukavan tyly elokuva. Ja tuo tyhjänpäiväisen huumorin puute oli plussaa itselle. Itsekin odotin että kyseessä olisi täysin umpisurkea leffa mutta pääsi kyllä mukavasti yllättämään. Suosittelut toiminnan ystäville.Wrath of Man (2021) [Viaplay] traileri
Sain jostain käsityksen että tämä olisi Guy Ritchien huonompia elokuvia, mutta hyvähän se oli! Ei sentään mestariteos niinkuin Snatch tai Lock Stock mutta viihdyin. En tosiaan odottanut tältä etukäteen mitään kun tuo ohjaaja tekee joko kultaa tai paskaa, ja etukäteen on mahdoton sanoa kumpi sieltä tulee.
Aikuista miehistä meininkiä ilman tylsyyksiä. Enemmän toimintaa mitä normaalisti hepun elokuvissa. Vitsejä tai hassua sanailua ei oikeastaan ole, mutta ohjaajan tarinan kuljetus & leikkaustaidot ovat kyllä hyviä ja naurahdin ääneen pari kertaa.
Guy Ritchien fanipoikana: 4/5
Minisarjahan tämä, mutta kolme 3x50min eli pitkän leffan verran. Eli Time-niminen brittiläinen vankilasarja Yle Areenassa, pääosissa Sean Bean ja Stephen Graham!
Katsoin viikonloppuna kun oli kehuttu Suomen Kuvalehdessä. Ja hyvä oli, mutta.. Olen vankilaleffojen ja -sarjojen ystävä, aina kiehtonut aihe (mistähän se kertoo?). Joten niitä on nähty paljon. Ehkä siksi en ihan innostunut, kun tuttua kamaa, mieleen tuli esim tanskalainen R vuodelta 2010. Mutta ehdottomasti laadukkaasti tehty sarja ja moni ehkä missannut? En ollut itsekään kuullut (vaikka mukana Bean ja Graham).
Minisarjahan tämä, mutta kolme 3x50min eli pitkän leffan verran. Eli Time-niminen brittiläinen vankilasarja Yle Areenassa, pääosissa Sean Bean ja Stephen Graham!
Katsoin viikonloppuna kun oli kehuttu Suomen Kuvalehdessä. Ja hyvä oli, mutta.. Olen vankilaleffojen ja -sarjojen ystävä, aina kiehtonut aihe (mistähän se kertoo?). Joten niitä on nähty paljon. Ehkä siksi en ihan innostunut, kun tuttua kamaa, mieleen tuli esim tanskalainen R vuodelta 2010. Mutta ehdottomasti laadukkaasti tehty sarja ja moni ehkä missannut? En ollut itsekään kuullut (vaikka mukana Bean ja Graham).
Time - Sovituksen aika
Jimmy McGovernin palkittu, karu minisarja kuvaa vankien elämää, tällä kertaa naisvankilassa. Kolme naista saapuu samalla vankikuljetuksella Carlingford rangaistuslaitokseen, kuka mistäkin syystä. Orla on yksinhuolta, joka taistelee perheensä elannosta kuin leijona. Kelsey on nuori narkkari, joka...areena.yle.fi
Perhana tuo pitää ottaa huomenna katseluun, vaikuttaa hyvältä, myyntipuhe vakuuttiItse pidän tätä vankila elokuvien, sarjojen parhammistona. Aika meni kuin siivillä kun katsoin kaikki kolme jaksoa putkeen. Sarja omasta mielestäni kertoo menetyksistä, valinnoista sekä anteeksi antamisesta draaman muodossa, tapahtumapaikkana vain vankila. Hienoa kerrontaa ja uskottavaa näyttelemistä.
Perhana tuo pitää ottaa huomenna katseluun, vaikuttaa hyvältä, myyntipuhe vakuutti
Sellainen leffa kuin Shot Caller kannattaa ehdottomasti katsoa jos vankila aiheena kiinnostaa.
5/5 ja iso suositus päälle
Itse asiassa tuli vielä mieleen yksi loistava vankilaleffa, tositapahtumiin perustuva.Shot Caller tosiaan mahtava, saman ohjaajan Felon myös hyvä.
Tuota pidetään myös hyvän ohjaajan merkkinä, että tuotos aiheuttaa selkeän jaa/ei-reaktion. Huonojen kohdalla se on "Meh, whatever, mitäs kaupasta piti huomenna tuoda?"Itselleni nuo Kubrikin leffat on joko/tai. Joko inhoan täysin tai pidän paljonkin. Full Metal Jacket on aika lailla se inhokki ja suosikki on Barry Lyndon.