Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täällä suunnilleen sama tilanne. Nord CE 2 näyttö temppuilee, joten uutta luuria kehiin. Katselin nyt 9.2.2026 tuon Nord CE 5:sen hintoja, kuva liitteenä. Osa operaattorien hinnoista vaatii liittymän + Powerin hintat ovat 199€ ja 249€. Edit. DNA:ltakin lähtee tuo 128gb 229e jos on liittymä.Nykyinen puhelin Oneplus Nord 2 CE Lite alkaa näyttää iän merkkejä, mitä tulee mm. akun kestoon. Liian monesta tärkeästä hetkestä on myös olemassa tällä hetkellä vaan tärähtäneitä ja suttuisia kuvia, joten erityisesti kameralta toivoisin enemmän.
Mitä nyt äkkiä katselin, DNA:lta saisi tarjouksesta OnePlus Nord 5 CE:n hintaan 228 €, mistä lähtee vielä vanhan puhelimen luovuttamisesta saatava hyvitys
Heillä olisi toisaalta myös käytettynä Nothing 2a, joka tietty on jo 2024 malli
Nothing Phone 2a | Alkaen 159 € | DNA Vaihtokapula
Käytän puhelinta lähinnä meilin lukemiseen, navigointiin, internetin selaamiseen, podcastien kuunteluun sekä pääasiallisena kamerana. Ei tarvitse olla hipoa, mut jos nyt pärjäis taas seuraavat kolme vuotta tjsp.
Arvostan vähäistä bloatwarea ja pienestä koosta saa myös plussaa. Iphone-maailmaan en ole valmis hyppäämään.
Mitähän tässä kannattais katsella
Nykyinen puhelin Oneplus Nord 2 CE Lite alkaa näyttää iän merkkejä, mitä tulee mm. akun kestoon. Liian monesta tärkeästä hetkestä on myös olemassa tällä hetkellä vaan tärähtäneitä ja suttuisia kuvia, joten erityisesti kameralta toivoisin enemmän.
Mitä nyt äkkiä katselin, DNA:lta saisi tarjouksesta OnePlus Nord 5 CE:n hintaan 228 €, mistä lähtee vielä vanhan puhelimen luovuttamisesta saatava hyvitys
Heillä olisi toisaalta myös käytettynä Nothing 2a, joka tietty on jo 2024 malli
Nothing Phone 2a | Alkaen 159 € | DNA Vaihtokapula
Käytän puhelinta lähinnä meilin lukemiseen, navigointiin, internetin selaamiseen, podcastien kuunteluun sekä pääasiallisena kamerana. Ei tarvitse olla hipoa, mut jos nyt pärjäis taas seuraavat kolme vuotta tjsp.
Arvostan vähäistä bloatwarea ja pienestä koosta saa myös plussaa. Iphone-maailmaan en ole valmis hyppäämään.
Mitähän tässä kannattais katsella
OnSamsungit vielä täynnä bloatwarea niinkuin joskus 2013 aikoihin?
Samassa tilanteessa hommasin itse 649e hintaan tuosta 512 gigasen version, olen ollut tyytyväinen. Akku kestää käytöstä riippuen vähintään päivän, välissä parikin. Kamerat riittävän hyvät. Näyttö omaan silmään hyvä, tehoja jopa yli oman tarpeen.Vanhan puhelimen akku alkaa piiputtaa ja tässä nyt hetken katsellut uusia puhelmia.
![]()
OnePlus 13 älypuhelin 5G 12/256 GB (musta)
OnePlus 13 5G -älypuhelin on rakennettu kestämään, ja se on valmis hoitamaan kaikki päivittäiset tehtävät helposti Snapdragon 8 Elite -prosessorin ansiosta. Siinä on 6,82” AMOLED-näyttö, tehokas kolmoiskamerajärjestelmä ja suuri 6000 mAh akku.www.gigantti.fi
Olisiko OnePlus 13 ~600e hintaluokassa hyvä vai olisko foorumin tietäjillä suositella jotain muuta/parempaa?
Ajatus olisi vaihtaa iPhone 15 PMstä androidiin, eli mikä android luuri minulle?
Käyttö :
- kuvaaminen
- some
- leffat & sarjat
Haussa android luuri jossa on hyvä kamera, iso akku, hyvä näyttö.
Oppo Find X9 Pro tai vaikka Motorola Signature.Ajatus olisi vaihtaa iPhone 15 PMstä androidiin, eli mikä android luuri minulle?
Käyttö :
- kuvaaminen
- some
- leffat & sarjat
Oppo Find X9 Proota voin kyllä lämpimästi suositella. Pirun hyvä akun kesto ja todella hyvä hyvä kamera.Ajatus olisi vaihtaa iPhone 15 PMstä androidiin, eli mikä android luuri minulle?
Käyttö :
- kuvaaminen
- some
- leffat & sarjat
Mun edellinen puhelin oli Oppo Find X7 Ultra ja nyt Xiaomi 15 Ultra (kiina malli eli 6000mAh akku).Ajatus olisi vaihtaa iPhone 15 PMstä androidiin, eli mikä android luuri minulle?
Käyttö :
- kuvaaminen
- some
- leffat & sarjat
Laukaisen kohta liipasimesta, mutta minkä kohdalla?
Joku Pixel 9a tällä hetkellä johdossa (400€) mutta saako mitään parempaa alle 600€ hintaan?
Samsung S25 FE, S24, Pixel 10, Oneplus 15R, Nothing 3(a) pro ainakin menisi tohon.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.