Honorin 100w laturi, kannattaako käyttää sitä ehdottomasti, vai onko joku hitaampi malli myös yhteensopiva (ja pidentäisikö hitaampi laturi akun käyttöikää)?
Mistä liikkeestä saisi tilattua/toimitettua kotiin kerralla edullisimpaan hintaan Honor 200 5G:lle:
- Laturi
- Laturin johto (100w laturi vaatii jonkun Honorin oman speksin kaapelin jos haluaa sen 100w nopeuden käyttää??)
- SuojaKOTELO, jotakin kuvan tyyliin olevaa
Puhelimen mukana minusta tulee 100W latausjohto. Vain sen laturin pitäisi sitten ostaa. Mukana tuleva lataushohto on sellainen, että molemmat päät on pieniä. Eli siinä 100W laturissakin täytyy olla se pieni liitin (samanlainen kuin puhelimessa).
dna myyjä suositteli 66W laturia, joka maksaa 15€. Tuon laturin mukana tulee myös latauskaapeli mukana. Eli kaapeli kestää ainakin tuon 66W lataustehon.
Tuo
Tilaa Honor SuperCharge 66 W -laturi DNA:lta. Kuluton ja koroton DNA Maksuaika. Toimitus jopa päivässä. Palautus aina ilmainen. Tutustu!
kauppa.dna.fi
Ainut ongelma, että tuota myydään vain dna liikkeissä. Nettikaupasta on jo loppunut. Löytyy toki 43 eri liikkeestä suoraan hyllystä.
100W laturi maksaisi postitettuna noin 34€.
Suomen suurin It-alan erikoisliike
www.data-systems.fi
Itse ostaisin 66W laturin, kun se on halvempi ja siinä tulee kaapelikin mukana. On siis aika edullinen. Jos vaan dna kauppa löytyy jostain läheltä?
100W laturi olisi nopeampi toki, mutta minusta kannattaa ostaa hitaampi halvemmalla?
Toki aika pienellä rahalla saisi myös tuo 100W laturin tilattua ja voisi käyttää alkuperäistä johtoa. Mutta miinuksena tavallaan, että hinta on kalliimpi ja "vara" latausjohtoa ei tule mukana. Johdon kun voi laittaa vaikka autoonkin, jos haluaisi siellä ladata.
Suojakoteloa en itse vielä yrittänyt etsiä. Jostain päin netistä varmaan löytyy valikoimaa.
Edit:
Sukulaisesihan saisi kyllä ostettua dna liikkeestä myös sen 66W laturin (mukana tulee johto). Se maksaisi aika vähän, eli 15€.
E2:
Mulla olisi tuossa vieressä myös Xiaomi 15 Ultran 90W laturi ja johto. Mutta olen ladannut jollain vanhalla laturilla ja johdolla vaan. Eli hitaammin, mutta eipä ole vielä tullut kiirettä saada akkua täyteen (tai 80%).
Siksikin se halvempi 66W laturi ja johto voisi olla ihan hyvä ostos. Jos ei sitten välttämättä halua maksimi 100W laturia.
E3:
Nykyinen mun laturi lataa vain 17W, mutta sekin on jopa riittänyt.