OT:
Oletko muuten koskaan kokeillut, että millainen äänenlaatu on puhelimella ja noilla hyvillä kuulokkeilla? Puhelimestasi kun näyttää löytyvän vielä myös se huippu 3.5 liitin kuulokkeille. Saako esim riittävän kovalle.
Juuri noita sulla olevia kuulokkeita ei enää ollut myynnissä, mutta toista mallia olisi ilmeisesti 79€ hintaan.
HD 599 - High End Headphones Around Ear - Stereo, HiFi, Home Audio - Sennheiser Discover True Sound - Top-quality products and tailor made solutions - sennheiser.com
eu.sennheiser-hearing.com
Itse olen niin laiska, että vaikka tv, tietokone ja läppäri onkin, niin silti tulee käytettyä vain puhelinta. Toki puhelimeenkin voisi hankkia esim paremmat kuulokkeet, jos äänenlaatu paranisi? Kumminkin tulee käytettyä eri laitteita niin paljon, niin saisi panostaa vähän enemmän.
Tuossa oli niistä kuulokkeista ja täytyy itse lukaista läpi. Oma luuri Xiaomi 11T ja täytyy kai perehtyä myös tuon puhelimen äänenlaatuun luultavasti.
Tuote: Sennheiser HD 599 SE Tarjoushinta: 59 € Normaalihinta: 199 € Kauppa: Sennheiser Outlet Voimassa: Linkki: HD 599 SE Refurbished Näyttäisi taas löytyvän, mutta hintaan 74€. HD 599 mallitkin löytyisi hintaan 69 €: HD 599 Refurbished Kommentti tarjouksesta: Tehdaskunnostetut kuulokkeet...
bbs.io-tech.fi
Edit:
"Itellä on nämä ja mielestäni eivät vaadi erillistä kuulokevahvistinta. Soivat yhtä hyvin ammattikäyttöön tehdyllä dacilla ja puhelimen kuulokeliitännällä. Soundi näissä on erinomainen hintaansa nähden ja sopii hyvin niille, jotka pitävät tarkasta äänestä, ilman bassokorostuksia."