Tarvitsetko langatonta latausta? Jos et, niin ainakin itse olen ollut oikein tyytyväinen Sonyn 5 II:seen, jossa 6,1" näyttö. Nythän on jo 5 III olemassa, joka on fyysisesti vielä inan pienempi ja 6,1" näyttö. Kuvasuhteeseen totuin about tunnissa, kun jotkut valittaa Sonyjen puikulamaisuutta. Mukavampi käyttää yhdelläkin kädellä. Ja suht puhdas Android.
Uusi Samsungin S21 FE on kompakti ja kevyt verrattuna useimpiin lippulaivoihin eikä juuri niille kalpene.
Lähellä iPhone 13 Pron mittoja löytyy mm. Asus ZenFone 8 ja Galaxy S21 viime vuoden lippulaivoista. Uusista malleista Xiaomi 12 alkaa olla jonkin verran pidempi eikä myynti ole vielä alkanut kansainvälisesti. Julkaisu tapahtunee joskus lopputalvesta tai alkukeväästä Suomessa. Siinä välissä julkaistaan tietysti Galaxy S22 mallit, joista S22 saattaa olla yllättävänkin pieni (huhutaan 145.98 x 70.56 x 7.65 mm).
Jos koko saa olla lähempänä S10+:n mittoja (157.6 x 74.1 x 7.8 mm), niin vaihtoehtoja alkaa olla reilustikin.
Hyviä vaihtoehtoja nuo, kiitos näistä. S21 olen miettinyt mutta tärkeimpiä asioita uudessa puhelimessa olisi akunkesto joka tuossa 13 Pro:ssa on ilmeisesti melkein markkinoiden parasta. S21:stä jäi vähän kuva että ei ollut niin hyvä kuin Ultra. Sonyn älypuhelimen olen joskus aikoinaan omistanut ja pidin siitä, täytyy noita uudempia käydä liikkeessä katsomassa.
Itselle S10+ on ollut paras älypuhelinajan puhelin koska tässä ei ole huomattavaa hidastumista tapahtunut ja tämän vuoksi en haluaisi muihin kuin lippuplaivoihin palata. Onko tuo enää nykyään kovin aiheellinen pelko että esim ei-lippulaiva Samsungit alkavat tahmata pari vuotta ostosta?