Miten mielipide voi olla väärä? Siksi sitä sanotaan mielipiteeksi..
Se on väärä kun se on väärä. Fakta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten mielipide voi olla väärä? Siksi sitä sanotaan mielipiteeksi..
Mikä tuossa oli mielestäsi huonoa? Musta ainakin yks parhaimmista coopeista mitä on koskaan ollu. Mielenkiintoiset maailmat, hienot viholliset ja vuorokaudenkierto örkkeineen. Tota on vaan niin hauska pelaa pelkästään farmittamalla kamaa ja yrittämällä tuhota örkkejä mahdollisimman monella tavalla. Ainoo miinus oli tavaroiden ja vihujen spawnaaminen aina samoihin paikkoihin. Huomattavasti jännempää olis ollu ku tavarat on vaan kerran yhdessä paikassa, niinku Far Cry kolmosessa että joutu oikeesti jotain tekemään tavaroiden edeteen eikä vaan restartata peliä. Ja uudelleenpeluuarvoa ei kovin paljon ole. New Game+ ei paljon anna haastetta hardin jälkeen ja se rupee lähinnä puuduttamaan. Nightmare taas menee jo tosi paljon vaikeemmaks noitten pisteitten nollaamisen kanssa aina kuollessa.Listataas omat
Uncharted 4 (PS4)
Fallout 4 (PS4)
MGS 5 (PS4)
Dying light (PC)
Far cry 4 (PC)
Max payne 3 (x360)
Call of duty mw3 (x360)
Skyrim (x360)
GTA 4 (PC)
PCllä pettymykset johtuneet pääosin huonosta porttauksesta, konsoleilla taas itse pelistä.
Korjataan nyt vielä, että kyseessä siis tämä uusi Doom ja GTA:ta pelasin kyllä ihan pc:llä. En vain ymmärrä miksi tuo GTA on "mestariteos". Omasta mielestä tylsää pakkopullaa koko peli. Hyvä jos itse pidit, mutta ei ollut minun makuuni.
Olen erimieltä. Jos ei kysytä miksi joku ei nappaa tai miksi nappaa niin täähän menee pelkäksi gallupiksiOliskohan mahdollista jättää tästä triidistä nämä "mikäs tossa nyt oli huonoa, mun mielestä 5/5 peli"..?
Tässä triidissä on kyse mielipiteestä ja itse ainakin luen mielenkiinnolla miksi joku peli on jonkun mielestä pettymys. Toki vaatii että myös vähän perustellaan niitä heittoja eikä vaan listata pelien nimiä, se ei palvele tätä ketjua mitenkään.
Mutta koska tämä ketju on vaarassa ajautua taas yhdeksi merkityksettömäksi juupas-eipäs vänkkäämiseksi, niin eikö niitä vääntöjä voi jättää pois sitten kokonaan..?
Mikä tuossa oli mielestäsi huonoa? Musta ainakin yks parhaimmista coopeista mitä on koskaan ollu. Mielenkiintoiset maailmat, hienot viholliset ja vuorokaudenkierto örkkeineen. Tota on vaan niin hauska pelaa pelkästään farmittamalla kamaa ja yrittämällä tuhota örkkejä mahdollisimman monella tavalla. Ainoo miinus oli tavaroiden ja vihujen spawnaaminen aina samoihin paikkoihin. Huomattavasti jännempää olis ollu ku tavarat on vaan kerran yhdessä paikassa, niinku Far Cry kolmosessa että joutu oikeesti jotain tekemään tavaroiden edeteen eikä vaan restartata peliä. Ja uudelleenpeluuarvoa ei kovin paljon ole. New Game+ ei paljon anna haastetta hardin jälkeen ja se rupee lähinnä puuduttamaan. Nightmare taas menee jo tosi paljon vaikeemmaks noitten pisteitten nollaamisen kanssa aina kuollessa.
Toivottavasti mahdollinen jatko-osa korjaa nää pikkuongelmat.
Far Cry nelosesta en osaa sanoo mitään ku vasta hommasin, mutta toivottavasti tulee samanlaiset sävärit ku kolmosesta.
Nii ja yks pettymys tuli vielä mieleen: Brink. Borderlandsin vanavedessä ostin ku vähän samantyylinen grafiikka. Paskan marjat. Juokse. Tapa. Kuole. Spawnaa. Tapa. Kuole. Spawnaa. Ja tätä uudelleen ja uudelleen. Ei jaksanu muutamaa tuntia kauempaa. Eikä paska käyttöliittymä parantanu yhtään asiaa.
PCllä pettymykset johtuneet pääosin huonosta porttauksesta
Asian vierestä:witcher 3 itsellä kanssa kaduttaa, onneksi sentään alessa oli. Harmi kun yli 2h kuitenkin tuli kokeiltua ettei voi palauttaakaan. Tiesin Witcher 2 pelanneena etten tykkää Geraltista hahmona eikä itse tappelukaan oikein nappaa. Silti koitin kepillä jäätä, jos kuitenkin 3 olisi parempi, koska kaikkihan sitä oli kehunut.
Mikä unchartedissa tökkii? Jos lajityypistä pitää, niin mainio peli.Listataas omat
Uncharted 4 (PS4)
Fallout 4 (PS4)
MGS 5 (PS4)
Dying light (PC)
Far cry 4 (PC)
Max payne 3 (x360)
Call of duty mw3 (x360)
Skyrim (x360)
GTA 4 (PC)
PCllä pettymykset johtuneet pääosin huonosta porttauksesta, konsoleilla taas itse pelistä.
witcher 3 itsellä kanssa kaduttaa, onneksi sentään alessa oli. Harmi kun yli 2h kuitenkin tuli kokeiltua ettei voi palauttaakaan. Tiesin Witcher 2 pelanneena etten tykkää Geraltista hahmona eikä itse tappelukaan oikein nappaa. Silti koitin kepillä jäätä, jos kuitenkin 3 olisi parempi, koska kaikkihan sitä oli kehunut.
Mikä unchartedissa tökkii? Jos lajityypistä pitää, niin mainio peli.
Itellä tää meni just niin, että inhosin Geralttia ja koko Witcherin maailmaa yköspelissä. Kakonen sit imas jotenki ihan erillä tavalla mukaansa. Kolmonen oli sit vähän ku levälleen laitettu kakkonen; toisaalta maailman tutkimnen oli ihan jännää, mutta toisaalta paketti levis ihan kokonaa käsistä välillä siihen haahuiluun. Pääjuoniki oli todella keskinkertanen kolmosessa, ja lähinnä se oli enemmän este kuin kannustin jatkaa peliä.witcher 3 itsellä kanssa kaduttaa, onneksi sentään alessa oli. Harmi kun yli 2h kuitenkin tuli kokeiltua ettei voi palauttaakaan. Tiesin Witcher 2 pelanneena etten tykkää Geraltista hahmona eikä itse tappelukaan oikein nappaa. Silti koitin kepillä jäätä, jos kuitenkin 3 olisi parempi, koska kaikkihan sitä oli kehunut.
Kuullu kans paljon huonoa tosta portista, mutta jotenkin aatellut että olisivat jo korjanneet??? Ehkä sen vois syksymmällä ostaa ja refundaa sitten jos hirvittääOlin ihan touhutipat housussa kun Mafia 3 julkaistiin, olihan Mafia 2 aika häikäisevän hyvä. Mutta 3:nen ihan totaali vomiitti konsoli porttaus
Kuullu kans paljon huonoa tosta portista, mutta jotenkin aatellut että olisivat jo korjanneet??? Ehkä sen vois syksymmällä ostaa ja refundaa sitten jos hirvittää
Mielipiteesi on väärä.
Joillekin ei ole näemmä huumorintajua riittävästi jaettu.. Itse ainakin otin tuon kommentin ihan läpällä, koska hyvin harva tuollaista tosissaan kirjoittelisi. Ja vaikka kirjoittaja olisikin ollut tosissaan (en usko että oli), niin viestistä tykänneistä suurin osa varmastikin otti asian yhtä huumorilla, kuin minäkin.Jotain kertoo vihaamastani peliyhteisöstä ja tämänkin foorumin mielenlaadusta, että tällainen umpiturha viesti saa 13 muun hyväksynnän, vaikka alkuperäisessä oli perusteltu oma näkökanta ja samaa kantaa oli muutama muukin jatkanut.
Joillekin ei ole näemmä huumorintajua riittävästi jaettu.. Itse ainakin otin tuon kommentin ihan läpällä
Mielipiteesi on väärä.
Kun kyseessä on lepposa nettikeskustelu ja joku heittää siihen läpällä leppoisan kommentin, niin mikä siitä kommentista tekee kusipäisen?"It was only a joke" on ylikäytetty "vapaudu vankilasta" -kortti ja varsin huono perustelu käyttäytyä kusipäisesti, vaikka kyseessä olisi vain ns. leppoisa nettikeskustelu.
En tähän ketjuun enää osallistu, mutta Arcane nosti ihan järkevän kissan pöydälle. Ilmeisesti ainakin tässä ketjussa parvena ajattelu on jo ottanut sijansa, joten voimme vain jäädä kisun kanssa toivomaan ettei Io-tech mätäne ihan täysin ajan mittaan.Kun kyseessä on lepposa nettikeskustelu ja joku heittää siihen läpällä leppoisan kommentin, niin mikä siitä kommentista tekee kusipäisen?
Mielestäni on paljon kusipäisempää ruveta valittamaan tällaisesta mitättömästä asiasta.
Pääasiassa tulee pohdittua hyvinkin tarkkaan, mitä pelejä ostaa, tai sitten tulee ostettua niin halvalla, ettei juurikaan väliä. Yksi kuitenkin on, mikä sinänsä ehkä kaduttaa. Alien Isolation: Tuli ostettua heräteostoksena alesta reilulla kympillä, kun kaipasi uutta pelattavaa ja muisti hyvät arvostelut. Peli itsessään oikeinkin nätti ja hyvän oloinen. Ei voi juuri haukkua. Musta ei vaan itsestäni ole kauhupelien pelaajaksi. On jäänyt totaalisen kesken, kun ei vain kykene pelaamaan kuin sen hetken, ennen kuin tarvitsee taas sammuttaa ja lyödä piirretyt pyörimään et selviäis kuumotuksista.
Sehän oli sama peli kuin Citykin, mitä nyt uusi tarina, Bat-tankki, pieniä tuunauksia siellä täällä ja todella hyvät grafiikat. Itse nautin kovasti. Tehtävät oli yhtä aikaa sekä monipuolisia että itseään toistavia: yhdessä tehtävälinjassa on aina pelkkää saman tekemistä (Two-Face: estä kolme samankaltaista pankkiryöstöä, Pingviini: tuhoa kuusi samankaltaista asevarastoa yms.), mutta tehtävälinjat erosi toisistaan tarpeeksi. Vaihdoin aina eri tehtävälinjalle kun alkoi puuduttamaan ja meno tuntui viihdyttävältä aina 100% läpäisyn loppuun asti.Melkein oli jo jäänyt unholaan mutta Batman: Arkham Knight oli todellakin ihan monumentaalinen pettymys. Ei vain se surkea PC porttaus vaan senkin jälkeen kun PC versio oli pelattavassa kunnossa niin itse peli oli puuduttavaa, itseään toistavaa paskaa.
Täällä myös samoja ongelmia. Olen aina ollut huono katsomaan kauhuelokuvia ja sama pätee peleihin. Pelasin hiljattain Metro 2033:n ja Last Lightin läpi ja niissäkin tuli kuumotuksia riittämiin ja välillä vaan juoksin suoraan checkpointille. Resident Evil 7 kiinnostaisi, mutta tulisikohan siitä mitään
Itellä on sama ongelma: en pysty pelaamaan liian jänniä pelejä, saati sitten ihan oikeita kauhupelejä. Harmittaa siinä mielessä, että osa näistä on varsin kiinnostava oloisia, kuten tämä Alien Isolation.
Täällä myös samoja ongelmia. Olen aina ollut huono katsomaan kauhuelokuvia ja sama pätee peleihin. Pelasin hiljattain Metro 2033:n ja Last Lightin läpi ja niissäkin tuli kuumotuksia riittämiin ja välillä vaan juoksin suoraan checkpointille. Resident Evil 7 kiinnostaisi, mutta tulisikohan siitä mitään
2033 oli omasta mielestäni pelottavampi etenkin kirjaston ja librarianien takia. Siellä kuumotteli ihan pirusti, kun noihin ei aseetkaan tehonnut. Last Lightissä taas ahdistavinta oli maan päällä suoalueella iltahämärässä, kun vedessä meni ties mitä hirviöitä. Muita pelottavia paikkoja ei jäänyt mieleen.Metro 2033:n olen pelannut, ja se oli kyllä turhan kuumottava, mutta pakko oli uskaltaa puskea. Last Light on vielä pelaamatta, onko se mielestäsi pahempi vai helpompi kuumotuksen kannalta?
Far Cry 3 Blood Dragon:
Etukäteen kuvittelin, että pitäisin kuin hullu puurosta, mutta en ole näemmä tätäkään ensimmäisen kerran jälkeen käynnistänyt. Pitänee palata asiaan, koska kyllähän tämän pitäisi minulle toimia, tiedän sen
Legendaarinen MW2... Kyllä tuo oli aikoinaan sellainen esitys Infinity Wardilta, ettei mitään rajaa. Omistetut palvelimet veks ja samoin modaustuki. Täyslaidallinen tappoputkipalkintoja (taktinen ydinpommi) ja kaiken kukkuraksi häviöputkipalkinnot, "jos ei osaa pelata, autetaan vähän muiden kustannuksella"Call of Duty: Modern Warfare 2:
Ajattelin silloin 2009 uuden PC:n kunniaksi hommata jonkin mukavan räiskyttelyn, mutta jäi kertakokeiluun.
Itellä alko väsyttää vähän niinku jo puolessa välissä. Enemmän itellä jopa alussa oli innostusta ku 2-3h jälkeen, missä vaiheessa tuli jo vähän "nähty" fiilis. Jotenki tuntu että enemmänki olis tuosta ideasta saanut irti. Eipä tämä kaduttanut ostona, kympin maksoin Far cry packsita jossa 1,2,3 ja Blood Dragon.Kyllähän toi Blood Dragonin huumori jaksoi kantaa yhden läpipelun verran, kannattaa vähän kokeilla puskea josko imaisisi mukaan.
Jotain kertoo vihaamastani peliyhteisöstä ja tämänkin foorumin mielenlaadusta, että tällainen umpiturha viesti saa 13 muun hyväksynnän, vaikka alkuperäisessä oli perusteltu oma näkökanta ja samaa kantaa oli muutama muukin jatkanut.
Far Cry Primal. Samaa tylsää pakkopullaa, Far Cry 1 oli tullessaan huikea, Far Cry 2 meh. Sen jälkeen pidin taukoa Primaliin saakka. Ihan hauskaa ratsastaa mammutilla tai sapelihammastiikerillä ja käyttää sitä pöllöä, mutta siihen se jääkin. Joka kerta kun avaan tuon pelin ja about 30-60min pelaamisen jälkeen mietin vain että miksi pelaan tätä ja suljen sen. Ehkä pelaan juonen väkisin loppuun, ehkä en.
Jos tuon saisi pelattua niin voisi hyvällä omallatunnolla poistaa sen!
Bloodborne (ps4)
Kolme kertaa olen pelin aloittanut alusta kun kerran pitäisi olla loistava - ehkä vika on minussa? Joka kerta jäänyt pariin tuntiin. En ymmärrä mikä tässä on niin hyvää. Ei ainakaan juoni, kontrollit, grafiikka, tai immersio. Valaiskaa joku.