Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se tuli oli nii realistisen näköstä -- Ja silti varmasti pelatuin peli oli lopulta Diablo.
Ei hitto olin jo unohtanu tän helmen. Tästä paketista aikanaan alkoi oma pelaaminen koska sitä ennen se oli vaan satunnaista ja tuo kolmonen koukutti oikein kunnolla. Jälkikäteen harmittaa ihan huolella että annoin paketin levyineen pois. Se ansaitsisi paikan nostalgiakamojen joukossa.Tulihan tuota mieleen tuo ensimmäinen oma peliostokseni. Blizzard pack, joka sisälsi kolme pahvilootaa Blizzardin pelejä: Diablo, Warcraft 2 ja Starcraft.
Jos on pitkään pelannut niin väkisin tahtoo mennä tuohon. Oman 30v pelihistorian aikana on kokenut niin paljon huippupelejä, että vaikea nimetä vain muutama joiden ostoa ei kadu Toki sellaiselle joka on aloittanut pelaamiset lähihistoriassa, on paljon helpompaa listata ne muutamat huipputapaukset.Tämä on melkeinpä "parhaat pelit ikinä" -ketju, ainakin omalta osaltani.
Tämän ketjun tarkoitus ei ollut top-listojen teko, vaan: kertoa peleistä, joiden ostamista olet ehkä harkinnut useamman kerran, mutta jotka hetken/useamman tunnin pelaamisen jälkeen onkin olleet hyviä.Jos on pitkään pelannut niin väkisin tahtoo mennä tuohon. Oman 30v pelihistorian aikana on kokenut niin paljon huippupelejä, että vaikea nimetä vain muutama joiden ostoa ei kadu Toki sellaiselle joka on aloittanut pelaamiset lähihistoriassa, on paljon helpompaa listata ne muutamat huipputapaukset.
On kyselty jo, minkä pelin ostamista kadut, mutta kysytäänpä vastaavasti; minkä pelin ostamista ET kadu? EDIT: eli pelejä, joiden ostamista olet ehkä harkinnut useamman kerran, mutta jotka hetken/useamman tunnin pelaamisen jälkeen onkin olleet hyviä.
Vuoden pelit, vuosi vuodeltaOnko tuota ketjua muuten missään? Siis "Parhaat pelit ikinä"? Voisi muuten olla aika mielenkiintoinen, ottaen huomioon aikajänteen
Hauskaa kuinka ihmisillä on niin eri maku. Minä ostin tämän pleikkarille aikoinaan ja petyin tosi pahasti. Tuommoinen "putkijuoksu - mättöareena - putkijuoksu - mättöareena" ei vain napannut. Menee minulla tuonne pelit joiden ostamista kadut - listalleRemember Me (PC)
Katso kirjoittajan nimi, kirjoittajan profiilikuva, sitten katso Remember Men tekijä, ja mitä muita pelejä ko. tekijä on tehnyt. Saattaa aueta jossain mielessä tuo eri maun syykin =P. Toisaalta ko. peli nyt ei kovin kehuttavia arvosanoja saanut, joten ei mikään ihme siis että on jonku ihmisen tämmösellä listalla, se kun yleensä on sit yllätys jos sattuuki tykätä jostain vähän huonommat arvosanat saaneesta pelistä.Hauskaa kuinka ihmisillä on niin eri maku. Minä ostin tämän pleikkarille aikoinaan ja petyin tosi pahasti. Tuommoinen "putkijuoksu - mättöareena - putkijuoksu - mättöareena" ei vain napannut. Menee minulla tuonne pelit joiden ostamista kadut - listalle
ei kai kukaan voi jonkun simun hankkimista katua.
Tää oli kyllä ton Blizzard packin kanssa yks näitä "sika säkissä" pelejä. Ostin lähinnä noiden halffisten ja portaleiden takia intin lomien huviksi. Kohta sitä huomas pelaavansa sitä vähiten kiinnostanutta peliä kaikista eniten. 700~sanoo Steamin pelikello, enkä usko etteikö olis yli tuplasti ton jos olisivat alottaneet aikasemmin ton peliajan kyttäämisen. Tuli aikalailla pelattua kahta peliä, TF2 ja WoW tossa 2008-2009.Orange Box joulun ja uudenvuoden välipäivinä 2007
Team Fortress 2:ta tullut pelattua ~1800 tuntia.
Sama täällä. 12 vuotta ja edelleen välillä miettii, mihin h*lvettiin sitä osa elämästä meniOldschool Runescapen jäsenyysmaksu ei vieläkään kaduta. Nousee muuten kesäkuussa 11 $ / kk.
Tämä tässä näin. Kahden lisärin myötä peliin on uponnut n. 100€, mutta koko rahan edestä on tullut pelattua, omassa mittakaavassani aivan kohtuuttoman paljon. FH3:n pelaaminen on nautinto, kun vertailun vuoksi esim. FM7:n pelaaminen tuntuu enemmän työltä.Hyviä pelejä pelannut useita, mutta ketjuun sopien väistämättä mieleen nyt viime ajoilta pomppaa Forza Horizon 3. Tuli ostettua se hemmetin suolaseen 69,99e (+17,49e laajennuspassista) hintaan julkasun aikoihin ja hiukan siinä hirvitti, kun pelin optimointi PC:lle oli mitä oli. Mutta nyt jälkikäteen voi todeta, että on kyllä ollut todella hyvä peli kaikista teknisistä ongelmistaan huolimatta. Loistava peli stressin purkamiseen.
Ekalla sivulla topicin tekijä on maininnut topicin olevan "parhaat/eniten tunteja keränneet pelit" listaustopic, mitäpä tuota tappelemaan vastaan.Luulen että tämän ketjun tarkoitus on kertoa peleistä, joilta ei odottanut juuri mitään mutta jotka tuottivat positiivisen yllätyksen, eikä vain listata omia lempipelejä. Siis sama kuin "Minkä pelin ostamista kadut" mutta päinvastoin.