Missä hinnoissa toi GTX 1070 Armor OC liikkuu?450 + näytönohjain.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Missä hinnoissa toi GTX 1070 Armor OC liikkuu?450 + näytönohjain.
Näyttäisi gtx 1070 menneen 330 hinnalla, kun alkuperäinen hp oli 375€Missä hinnoissa toi GTX 1070 Armor OC liikkuu?
Ok. Kiitos!Näyttäisi gtx 1070 menneen 330 hinnalla, kun alkuperäinen hp oli 375€
Myyty - Asus Cerberus GeForce GTX 1070 Ti Advanced 8GB -näytönohjain (Helsinki)
Myytävä tuote: Asus Cerberus GeForce GTX 1070 Ti Advanced 8GB -näytönohjain Hinta: 375e Tuote ostettu (mistä ja milloin): Multitronic, 22.11.2018 Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kuitti löytyy sähköpostista, takuuta jäljellä 22.11.2021 asti (3v takuu) Muuta huomioitavaa: Irroitettu toimivana...bbs.io-tech.fi
Itse laittasin tuohon parinkympin SSD-levyn ja hinnaksi 400€ pienellä tinkivarallaLöytyy nurkista toimiva pakettikoneen raato ilman tallennustilaa. Mitä kehtaisi pyytää? Kaikki toimii ja on kunnossa. Mitä kehtaisi pyytää koko roskasta taikka prossusta ja näyttiksestä, silllon loput menisi serriin
Hp pavilion gaming pakettikone,
Hp? Gtx 1060 3gb
Hp? Emo, lga1151, max 64 ram, wifi
1x 8gb 2444 ddr4 ram
I5-8400
Virtalähteestä en ole varma, 300-400w luultavasti.
Hpn pavilion kotelo
Erikseen myytynä, oma arvioniNoniin, nyt alkaa olemaan uusi kone kasassa ja ihan en vielä SER-jätteeksi noita vanhoja heittäisi, vaan kiinnostaisi montako oravannahkaa näistä vielä mahdollisesti saisi?:
Prossu: i5-3570K (Kellotusta kokeiltu ja kulkee 4.5ghz tuolla noctualla, mutta 80% ajasta ollut vakiokelloilla)
Jäähy: Noctua NH-D14
Emo: Gigabyte GA-Z77X-D3H (Modattu BIOS sisällä)
Muistit: (4x4gb) 16gb HyperX ddr3 1600MHz
Näyttis: MSi Geforce GTX 970 Gaming 4Gb
Poweri: SF Golden Green Semi-Modular 600w
Erikseen myytynä, oma arvioni
Prossu: i5-3570K (Kellotusta kokeiltu ja kulkee 4.5ghz tuolla noctualla, mutta 80% ajasta ollut vakiokelloilla) -40€
Jäähy: Noctua NH-D14 -30-40€
Emo: Gigabyte GA-Z77X-D3H (Modattu BIOS sisällä) -40€
Muistit: (4x4gb) 16gb HyperX ddr3 1600MHz 30-40€
Näyttis: MSi Geforce GTX 970 Gaming 4Gb - reilu satku
Poweri: SF Golden Green Semi-Modular 600w -30-40€ riippuen iästä
Case: Fractal Design Define R5 White |
Power: Seasonic 450W G-450 semi-modular PSU |
Mobo: Asus X99-A USB 3.1 |
CPU: Intel LGA2011-V3 socket, Core i7-5820K (6-core) |
CPU Cooler: Noctua ? |
Graphics: MSI NVIDIA GeForce GT 610, 1GB DDR3 |
RAM: Kingston HyperX Savage 128GB 2666MHz DDR4 CL15 DIMM Kit of 8 |
SSD: 1 x Samsung 850 Pro 256GB |
SSD: 1 x Samsung 850 EVO SSD 500GB |
SSD: 1 x 1TB Samsung 970 EVO SSD (Nvme) |
DVD: Asus DRW-24F1ST DVD |
Mulla on varastokoppiin jäänyt pyörimään 2012 ostamani kone jossa seuraavat osat ja näytöt:
Samsung 128GB 830 Series SSD
NVIDIA GeForce GTX 670
Samsung 1TB SpinPoint F3 3.5"
G.Skill 8GB Dual Kit Ripjaws X (2x4GB)
IntelIvy Bridge i5-3570K
XFX 550W Core Edition ATX-virtalähde
ASRock Z77 Pro3, LGA1155, Intel Z77, DDR3
Näytöt:
BenQ 24'' GL2440HM
Asus 24" LED Wide VE248H
Tietääkseni kaikki toimii edelleen (ei ole käytetty käynnissä yli vuoteen) mutta onko noista mitään järkeä edes yrittää myydä mihinkään vai vienkö suoraan SER keräykseen?
Kiitos vastauksesta! Kyllä siinä windows 10 lisenssi on ja joku perusnäppis myös. Hiirtä ei ole tuossa koska sen otin mukaan uuden koneen ostaessa. Täytyy pääsiäisenä roudata se asuntoon ja käydä läpi! Kiitti vinkeistä.Kyllä tuon kannattaa pistää myyntiin jos kotelo on siisti ja kaikki toimii kun kysyntä kaikista koneista on tällä hetkellä.
Jos myyt täydellisenä windows 10 lisenssillä missä on näyttö+hiiri näppis voi mennä 250-400 väliltä kunhan panostaa hieman myynti ilmoitukseen ja pistää vaikka pari fps lukuja jostain nyky pelistä esim. Fortine.
Erikseen noi olisi summis näissä hinnoissa käytettyinäMitä kannattaa maksaa seuraavanlaisesta paketista, ja miten näette onko kuinka moderni setti, tarve olisi pitkäaikaiselle koneelle peruskäyttö/kuvaeditointi/warzone pelailu. Onko jo sen ikäinen että kalpenee pahasti tuoreelle?
Prosessori: - AMD Ryzen 7 1700 @3,64GHz 8-ydin prosessori
Näytönohjain: - NVIDIA GeForce 1060 6gb
RAM: - G.Skill 16gt (2x8gt) DDR4 2660MHz
SSD: - G.Skill 500gb
Ok eli:Täältä sitä voi kysyä.![]()
Moi, Minkä arvonen tää QuadCore Intel Core i7-4790, 3900 MHz prossu muuten on? Olisin laittamassa tällästä myyntiin mutta ei hajuakaan minkä arvonen tää on..
Moi, Minkä arvonen tää QuadCore Intel Core i7-4790, 3900 MHz prossu muuten on? Olisin laittamassa tällästä myyntiin mutta ei hajuakaan minkä arvonen tää on..
Kyllä ne k prossut menee 100 - 150 € hinnalla ja tuo 4790 menee ehkä 60-70 € hinnalla50€
K-versio 10-20€ enemmän
Kyllä ne näytönohjainten hinnat ovat oikeasti pilvissä. Syynä kasvanut kysyntä, jossa mainausboomilla on oma osuus.Kiitos..Onko muuten tosiaan NVidea gtx 1060 6gb näyttiksen hinta noussut tässä koronan takia? tuolla myydään välillä yli 200 Euroa, joskus 6kk sitten se oli 130Euroa...vai olenko tajunnut väärin?
Ei niitä nyt varmaan käsistä kuitenkaan muutamassa tunnissa viedä. Anna ilmoituksen olla ja nostele sitä sääntöjen sallimissa puitteissa (3pv välein), niin eiköhän ne jossain välissä kaupaksi mene.Hmm, Laitoin tolle prossulle ja näyttikselle ehdotetut hinnat ei edes kyselyitä? Olen rehti kaveri ja minulla on Hyvä maine täällä..Ihmettelen.
Ok..ei mulla kiirettä ole..eikä tarkoituskaan käyttää tätä korona ongelmaa hyväks....Eli mikä olis realistinen hinta tällä oikeesti?
Kyllä nuo pyynnöt on varmaan ihan kohdillaan. Joskus menee kaupaksi nopeammin, joskus kestää hetken. Laitat ilmoitukseen, että tarjouksiakin kuunnellaan ja päätät itse, kuinka paljon alle hintapyynnin olet valmis myymään.Ok..ei mulla kiirettä ole..eikä tarkoituskaan käyttää tätä korona ongelmaa hyväks....Eli mikä olis realistinen hinta tällä oikeesti?
Työasemasta olisi ehkä jäämässä "vanhaksi" Threadripper 1950X, MSI X399 SLI Plus lankku ja Enermax Liqtech II TR4 360 radi. Mitähän tällaisesta setistä kehtaisi pyytää?
Prossu n. 350 - 400 € , emo hatusta heitän 150 €, koska paljon liitäntöjä, jäähyn saa 160 € uutena, ja koska takuu on loppunut, niin ehkä 50 € on sopuhinta.Työasemasta olisi ehkä jäämässä "vanhaksi" Threadripper 1950X, MSI X399 SLI Plus lankku ja Enermax Liqtech II TR4 360 radi. Mitähän tällaisesta setistä kehtaisi pyytää?
Prossu n. 350 - 400 € , emo hatusta heitän 150 €, koska paljon liitäntöjä, jäähyn saa 160 € uutena, ja koska takuu on loppunut, niin ehkä 50 € on sopuhinta.
Retail lisenssin arvo on ehkä 40 €. Tosin saatat pystyä rahastamaan tuolla tietämättömältä jopa satkun. Tällä tarkoitan sitä että win 10 lisensin saa alle 10 €, tosin itse en maksaisi tuosta retailista kuin maks 20 € sata ssd levyn hinta menee karkeasti 250 giganen 20-30 €, 500 giganen n.50 € 1000 giganen 70 - 80 €. Nvme ssd nostaa hintaa 10-20 €Kiitos piristävästä vastauksesta. Eli lähtisitkö myymään kokonaisuutena ja hinta alkaen 500 euroa? Vai menisikö kaupaksi osina? Samsung SSD:ssä takuuta jäljellä ja Windows 10 home retail versio Jimm´sistä uunituore.
Retail lisenssin arvo on ehkä 40 €. Tosin saatat pystyä rahastamaan tuolla tietämättömältä jopa satkun. Tällä tarkoitan sitä että win 10 lisensin saa alle 10 €, tosin itse en maksaisi tuosta retailista kuin maks 20 € sata ssd levyn hinta menee karkeasti 250 giganen 20-30 €, 500 giganen n.50 € 1000 giganen 70 - 80 €. Nvme ssd nostaa hintaa 10-20 €
Itse varmaan myisin pakettina, koska näppituntumana harvempi on prossusta erityisesti kiinostunut päivitysmielessä, mutta tuossa olisi valmis työaseman runko halvalla jollekulle.
Pakko kysyä väliin et oks noi win10 lisenssit todella saatavilla noin edullisesti? Nimimerkillä mä luulin et pitää ostaa +100e maksava lisenssi kaupastaRetail lisenssin arvo on ehkä 40 €. Tosin saatat pystyä rahastamaan tuolla tietämättömältä jopa satkun. Tällä tarkoitan sitä että win 10 lisensin saa alle 10 €, tosin itse en maksaisi tuosta retailista kuin maks 20 € sata ssd levyn hinta menee karkeasti 250 giganen 20-30 €, 500 giganen n.50 € 1000 giganen 70 - 80 €. Nvme ssd nostaa hintaa 10-20 €
Itse varmaan myisin pakettina, koska näppituntumana harvempi on prossusta erityisesti kiinostunut päivitysmielessä, mutta tuossa olisi valmis työaseman runko halvalla jollekulle.
Kyllä. Nämä lisensit ovat täysin laillisia lisensejä kuluttajille. Näitä lisensejä löytyy myös office-paketeista sekä joistain viruksentorjuntaohjelmista. Nämä lisensit saattavat olla volyymi-lisesejä isoille tietokoneiden valmistajille (kuten lenovo), tai myyty jollekkin muulle yhtiölle, eikä nämä ole käytössä. Microsoft myy näitä isoille valmistajille alle 5 €/lisenssi. Lisäksi microsoftia ei nämä harmaat lisensit tunnu kiinnostavan ollenkaan, ja rahansa tekee ihan muilla tavoilla.Pakko kysyä väliin et oks noi win10 lisenssit todella saatavilla noin edullisesti? Nimimerkillä mä luulin et pitää ostaa +100e maksava lisenssi kaupasta
Mä teen softaa työkseni, ja me myös myydään yli 90% alennuksella jos joku kehitysmaassa ostaa tarpeeksi paljon. Toki tiedetään että niitä myydään eteenpäin mihin sattuu, mutta mehän nyt saatiin siitä rahat ja semmosta elämä on.
Jo Microsoft haluaa myydä bulkki-lisenssejä kiinaan eurolla kappale niin sitten haluavat. Kellekään ei liene yllätys, että kiinalaiset verkkokaupat myyvät paljon lännen suuntaan. Microsoft pystyy myös halutessaan helposti selvittämään minkä jälleenmyyjän / tukkurin avaimista on kyse, tai laittamaan ip-rajoituksia aktivointiin. He eivät sitä tee, koska ei maksa vaiva. Kuluttajien syyllistäminen tosta (tekeekö Microsoft ite sitä edes?) olisi aika tyhmää.
Väärennökset sitten erikseen, mutta luulisi niidenkin kaatuvan aktivointiin.
Cpu 50-60Prosessori: Intel i7 3770 CPU 3,4 GHz
Muistit: 4x4gb = 16RAM (DDR3 1600Mhz) ASint?
Emolevy: ASUS CG8270 ( Asus P8H77-M PRO/CG8270/DP_MB Desktop Motherboard H77 Socket LGA 1155 i3 i5 i7 DDR3 32G uATX UEFI BIOS Original)
Virtalähde: Corsair VX 550
Cpu 50 €Moi,
Mitähän tämmösesta koneesta Win10 lisenssin kanssa kehtaisi pyytää?
Prossu: I5-3750k (Thermaltaken joku prossutuuletin)
Näyttis: R9 270x
Muistit: 16gb ddr3
Emolevy: Z77X-UD3H
PSU: super flower golden green 80+ gold
Eli jos sulla on oem lisensi, ei se ole minkään arvoinen. Ainoastaan, jos myyt pakettina se toimii myyntivalttina.Retail lisenssin arvo on ehkä 40 €. Tosin saatat pystyä rahastamaan tuolla tietämättömältä jopa satkun. Tällä tarkoitan sitä että win 10 lisensin saa alle 10 €, tosin itse en maksaisi tuosta retailista kuin maks 20 €