Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kokeile jos vaikka 110 € joku maksaisi. Oikeasti tuon arvo on jotain 50 €, kuten myös olisi ollut mun Sapphire r9 290x 4gb refu jäähyllä(blower malli). Totuus on että se meni torissa n. 3 päivässä 110 € hintaan. Markkinat on niin sekaisin, että tarkempaa arviota en pysty antamaan.Mitähän sais asus strix r9 380 4gb oc näyttiksestä?
jouluna kuulemma mulle pitää maksaa 100 euroa kun annan tämän tietokoneen ja otan vastaan rtx 3080:n.Osaako täällä kukaan laskea paljonko käytetystä tietokoneesta voi pyytää. Tai paljonko pitäisi maksaa väliä jos ostan joulukuussa käytettynä rtx 3080 ja antaisin tämän koneen vaihdossa mukaan?
eli tässä on 144hz, ryzen 4600h, gtx 1660ti 6gb, 512gt sk hynix pc601 m2-ssd. 2x4gb 3200mhz ram.
Minkälaisia summia voisin odottaa sitten kun sen aika tulee?
En miettisi tuollaisia vaihtokauppoja näin alkuvuodesta. Juuri vasta kevät alkamassa joten jouluun on aikaa vielä... Kärsitään kesä nyt ekaksi tässä väliinjouluna kuulemma mulle pitää maksaa 100 euroa kun annan tämän tietokoneen ja otan vastaan rtx 3080:n.
Heitän nyt suoraan päästä jotain arvioita.Hyvää päivää arvon foorumilaiset!
Nyt kun näytönohjain "buumi" jyllää ja omakin tuli myytyä, tuli ajankohtaiseksi downgradeta muukin kokoonpano, kun sillä jotain arvoa vielä on.
Elikkäs kysymys kuuluukin, millaisella hinnalla seuraavaa settiä kannattaa lähteä kaupittelemaan:
i7 9700K prossu
Asus ROG Z390 Gaming F emo
2x8gb G.Skill Ripjaws V 3200mhz CL16 muistit
Scythe Mugen 5 Rev.B jäähy
Näiden lisäksi on tarkoitus laittaa erikseen/yhdessä vielä Fractal Define R4.
mahtaako olla arvoa enää näillä kun päivitellään konetta?
Emo: H97-D3H-CF
Prossu: I5-4690k vakio 3.50 GHz
Ram:16GB 1600MHz
Just oli verkkiksen outletissä 389,90, mutta kaikki meni. Jos kaikki alkuperäinen tallessa niin 300? XI Apex on sen 200. XIII Apexia taas ei vielä saa ja Rocket Lake näyttäisi aika tuhnulta niin kannattaa kyllä pitää tuo jos on 10900K siihen.Paljonkohan vois pyytää Asus Rog Maximus XII Apex Z490 emolevystä, ostettu heinäkuu 2020, ollut pelkästään peli käytössä. Jonkinlaista hinta arviota heittää?
Kyllä tuo 300€ taitaa olla ihan oikea hinta, kaikki emolevyn mukana tulleet on tallessa. Se miksi olen myymässä tuota emolevyä, on se että tuossa ei ole Hdmi liitäntää, että saisin kuvaa prossulta. Mä meinaan skippaan tuon Rocket Lake, i9 10900k:lla mennään muutama vuosi.Just oli verkkiksen outletissä 389,90, mutta kaikki meni. Jos kaikki alkuperäinen tallessa niin 300? XI Apex on sen 200. XIII Apexia taas ei vielä saa ja Rocket Lake näyttäisi aika tuhnulta niin kannattaa kyllä pitää tuo jos on 10900K siihen.
Offtopic: XIII Hero tilalle? XII extreme näyttäis kans olevan verkkiksen outletissa.Kyllä tuo 300€ taitaa olla ihan oikea hinta, kaikki emolevyn mukana tulleet on tallessa. Se miksi olen myymässä tuota emolevyä, on se että tuossa ei ole Hdmi liitäntää, että saisin kuvaa prossulta. Mä meinaan skippaan tuon Rocket Lake, i9 10900k:lla mennään muutama vuosi.
Kyllä tuo 300€ taitaa olla ihan oikea hinta, kaikki emolevyn mukana tulleet on tallessa. Se miksi olen myymässä tuota emolevyä, on se että tuossa ei ole Hdmi liitäntää, että saisin kuvaa prossulta. Mä meinaan skippaan tuon Rocket Lake, i9 10900k:lla mennään muutama vuosi.
Apexissa ei käsittääkseni ole integroitua näytönohjainta. Eli kuvaa ei sitten saisi mitenkään.Eikös USB 3.2 Gen 2 kautta saisi kuvaa? Maksaa jokusen kympin sellainen adapteri, vähätöisempi ja halvempi ratkaisu tuo on kuin emon vaihto.
Kannattaa kyl googlettaa ja kysellä että miten toimii, en ole nimittäin itse kokeillut enkä sano että varma homma, mutta kyllähän noista porteista kuva pitäisi tulla läpi?
Apexissa ei käsittääkseni ole integroitua näytönohjainta. Eli kuvaa ei sitten saisi mitenkään.
Ostin M1 macin ja ei ole tarvinut konetta enään.
Mitä irtoais?
i5-4690K (6v)
Emo on serriä
Joku SFX 550w (6v)
2kpl 2*4 gigan ram kampoja
Sekä kaksituulettiminen rtx 3070 (Maksoin jotain 450, saisko edes 400e?), ei pakettia mutta kuitti löytyy.
300-350 + mitä tuosta näytöhohjaimesta saat. Marrkinat on näytönohjainten osalta aika sekaisin, niin en edes anna siitä mitään arviota.Morjesta! Minkähän arvoinen tällainen kokoonpano on tällä hetkellä? Lähinnä nyt mielenkiinnosta kyselen, jos tulevaisuudessa vaihtais ihan kokonaan prossukantaa siniseen.
Ryzen 5 2600
Arctic Freezer 34
Asus Rog Strix B450-F
HyperX Fury 16GB 3000mhz
Seagaten 2TB kovo
Kingston 256GB SSD
MSI Gaming X 1660Ti
Corsair TX650M 80+ Gold
Chieftec Stallion II koppana
prossu 50 €i5-4690K (6v)
Emo on serriä
Joku SFX 550w (6v)
2kpl 2*4 gigan ram kampoja
pakettina 100 € ilman näytönohjainta, ja tuosta näytönohjaimesta on saatu jopa yli 200 € erikseen myytynä, joten laita sille myyntihinnaksi 230€ ja katso mitä siitä tarjotaan.Olisi ihan näillä näppäimillä vapautumassa vanha kone uuden tieltä. Ihan ser-lavalle en suoraan viitsisi viedä, jos tällä olisi arvoa. Näyttiksellä ilmeisesti jonkinlainen.
Kone Fujitsu toimistokone
Intel i5-4440 3,1GHz
8 GB muistia
2 x 126 GB SSD ja 500 GB HDD
GTX 1060 6 GB
Ei mikää raketti, mutta poitsun kanssa pelailtu ongelmitta.
Ylimääräistä rautaa:
- Gigabyte Z87-HD3
- Intel i5 4570
- Crucial Ballistix Sport XT DDR3-1600 16GB
Mitä näistä viitsii pakettina pyytää?
Prossu 30 €paljonkohan näistä voi pyytää?
250-300Paljonkohan kehtaisi pyytää vanhasta näyttiksestä?
Asus GTX 1660 TUF OC 6GB
Jos 1060 6 gb mallista saa 200-220, ja mitä tehokkaampi näytönohjain, sitä enemmän maksat suhteessa tehoon ja 1660 on tpu:n mukaan 17 % tehokkaampi kuin 1060 6 gb malli, niin tällöin mielestäni tuo 250-300 on realistinen hinta. Saa vapaasti esittää perusteluita miksi ei olisi noin arvokas.Sanoisin itse 220-250eur, Super/Ti:stä 270-300eur.
Äkkiseltään heittäisin 350eur.
Prossu 100 €Ok, kiitosta. Mites jos erikseen myy, mitä kehtaa pyytää näistä? 2v vanhoja ja vuoden ollu käyttämättä.
hp'n pakettikoneen gtx 1060 3gb
I5-8400