10v vuotta sitä on tullut odotettua. Kymmenen pitkää vuottaa. Viimeksi taas viime viikonloppuna kamelin selkä katkesi kun tuubi videot lagaa ja poika tulee ragemaan kun cs:go pätkii. Mutta nyt siihen tulee muutos jota ennen ei ole rahallakaan saanut kuntoon. Nimittäin kuitu tulee taloon! Vitutuspäissäni eilen taas sen tuhannennen kerran täytin lounean sivuilta joo haluan edelleen sen kuidun. Ja nyt se poiki yhteydenottoon ja kaivuu hommat alotetaan tällä alueella tämän vuoden puolella.
Ai, että. Tossa kattelin juuri niin 25.08.2010 olen asentanut putkenkin valmiiksi pihatien alle kuitua varten jottei tartte koko pihaa myllätä. Nyt säästää liittymismaksussakin rapiat 200€ kun hoitaa tontin pään itse.
On kyllä niin juhlallinen fiilis ettei tiedä miten päin olisi. Olen noita saatanan 4g paskoja kokeillut ties mitä. Mulla on vastaanotinkin simkortteineen tuolla katolla mastossa kiinni. Ja keväällä jo luulin, että Elisalla lähti toimimaan säälillisesti kun olin sitä ennen käyttänyt kaikki operaattorit läpi ja selvittänyt millaset keilat osuu tähän alueelle. Mutta tämä syksy ollut yhtä tuskaa Elisallakin, muiden tukiasemat viistää tämän alueen tehokkaasti vaikka onkin 2km päässä keskustasta.
Tiedä sitä pitäiskö oikein pistää 1000/500 @50€ liittymä vai selviäiskö 250/100 @35€. Ei hemmetti toihan on vaan 15€, totta helvetissä giganen taloon kiitos!