Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taitaa tilanne olla nyt sellainen, että nettitreffiprofiilit voi poistaa. Tarpeettomia olivat.
sain viimein aikaiseksi puuceehen laittaa coaxiaali kaapelin kiinni nii saa tidalista kuuneltua 24bit 96khz studiolaadulla musaa
Jos on sellanen japanilainen vessa, josta saa linnunlaulua peiteääneksi
Morjensta vaan morjensta. Tänään on hyvä päivä koska olin ennen tätä iltaa kokonaisen viikon juomatta. Se oli ihan pakkorako. Ei ollut rahaa. Opin jopa elämään ilman alkoholia vaikka olinkin ollut ihan hirvittävä happo viimeisen 15-20 vuotta.
Sitä itsekkin ihmettelen, että todella... En olisi koskaan uskonut, että pärjäsin niin hyvin viikon ilman alkoholia ja ihan omillani! Mää sen ajattelin jo, että pärjään ilman alkoholia, mutta tänään narahti ja tilille tuli semmoinen määrä rahaa tänään, että helvetin perkele... Taas mää olen tässä tilanteessa... Mää olin jo viikon juomatta (pisin tauko varmaan 10 vuoteen) ja kuitenki hirtti taas ryyppy päälle...
Ei mitään tässä vaan mennään vaan ja juodaan .
Tiedän... Ihminen on niin metka, parhaansa tekee ja silti vaan pettymyksiä ja vastoinkäymisiä.
Muksu tiputti ipadin reilusta metristä naama edellä lattialle ja hajosi vain panssarilasi, pahemmalta näytti alkuun.
Et sentään tiputtanu muksua naama edellä lattialle ilman panssarilasia "vastapalveluksena" ?
ostin käärmeen, hukkasin kännykän - joka löytyi em. naisen sängystä
Varovasti sittenKavereiden kanssa mökille, en oo mökkeilly pariin vuoteen
Sama.Ja laitetaan omakin panos ketjuun: perjantai.
Sama.
Ei mitään ihmeellistä ole edessä mutta viikonloppu. Saa vähän levähtää ja ottaa parit
Meni paremmin kuin oletin, sain menemään virhevastuun piikkiin ja sain uuden vahvarin heti mukaan kun kävin tänään rekkulan jälkeen verkkiksessävahvistin ei enää herää. Eipä siinä kaikki, menen verkkokaupan omille sivuille tarkastelemaan takuuaikaa, no sehän on mennyt UMPEEN 6 viikkoa sitten
Ei muuta kuin verkkikseen rekkula ja toivoo, että saa takuuseen tai edes jotain vastaantulemista.