Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nojaa. Näkisin että tuo on ratkaisu ongelmaan, jota ei oikeastaan olekaan. Vekotin vie itsessään tilaa, enkä itse ole ainakaan koskaan nähnyt erityisen vaivalloiseksi ottaa jääkaapista asiaa, joka on toisen asian takana.Ikeasta 3 kertaa yrittänyt hakea tätä pyörivää tarjotinta ja neljännellä kerralla tärppäs.
Toisin hommattu jo viikko sitten ja nyt vasta asensin mutta ompahan vuosisadan keksintö. Upea innovaatio!
![]()
SNURRAD pyörivä tarjotin, läpikuultava - IKEA
SNURRAD pyörivä tarjotin, läpikuultava Älä unohda herkkuja jääkaapin perukoille! Tämä hylly pyörii ja lisäksi sen saa vedettyä ulos, joten pienetkään purkit eivät jää piiloon muiden ruokatarvikkeiden taakse. Kätevä lisä jääkaapin tai ruokakaapin varusteluun. Sopii useimpiin jääkaappeihin.www.ikea.com
No mutta sehän on sitten vaan hyvä.Nojaa. Näkisin että tuo on ratkaisu ongelmaan, jota ei oikeastaan olekaan. Vekotin vie itsessään tilaa, enkä itse ole ainakaan koskaan nähnyt erityisen vaivalloiseksi ottaa jääkaapista asiaa, joka on toisen asian takana.
Nopea kurkkaus Ikean sivuille, eikä selvinnyt saako tuota vedettyä ulospäin ennen pyöräytystä vai vaatiiko tuo tyhjän tilan taakseen jotta mahtuu pyörähtämään?Ikeasta 3 kertaa yrittänyt hakea tätä pyörivää tarjotinta ja neljännellä kerralla tärppäs.
Toisin hommattu jo viikko sitten ja nyt vasta asensin mutta ompahan vuosisadan keksintö. Upea innovaatio!
![]()
SNURRAD pyörivä tarjotin, läpikuultava - IKEA
SNURRAD pyörivä tarjotin, läpikuultava Älä unohda herkkuja jääkaapin perukoille! Tämä hylly pyörii ja lisäksi sen saa vedettyä ulos, joten pienetkään purkit eivät jää piiloon muiden ruokatarvikkeiden taakse. Kätevä lisä jääkaapin tai ruokakaapin varusteluun. Sopii useimpiin jääkaappeihin.www.ikea.com
Ei ei tarvii tyhjää tilaa sivulla eikä takana. Toi on epäkesko pyöräytys ja soikea alusta. Enemmän tilaa kuin pyöreässä.Nopea kurkkaus Ikean sivuille, eikä selvinnyt saako tuota vedettyä ulospäin ennen pyöräytystä vai vaatiiko tuo tyhjän tilan taakseen jotta mahtuu pyörähtämään?
Itse olen ratkaissut tuon niin, että noi soosipurkit, tuubit ym. on kaikki toiessa alaosan vihanneslaatikoista (omassa jääkaapissa näitä 2 vierekkäin). Vapauttaa hyvin tilaa varsinaisilta hyllyiltä, jolloin sinne jää lähinnä isommat jutut.No mutta sehän on sitten vaan hyvä.
Itsellä kun on pulloja ja purkkeja kymmenittäin niin takana olevia ei aina muista ja siihen tuo on ihan taivaanlahja. Ovessa olevat näkee yhdellä silmäyksellä mutta kaapin hyllyllä taaimmaiset usein unohtuu.
Ja vihannekset sulla on..?Itse olen ratkaissut tuon niin, että noi soosipurkit, tuubit ym. on kaikki toiessa alaosan vihanneslaatikoista (omassa jääkaapissa näitä 2 vierekkäin). Vapauttaa hyvin tilaa varsinaisilta hyllyiltä, jolloin sinne jää lähinnä isommat jutut.
Siinä toisessa alalaatikossa (silloin kun niitä on)Ja vihannekset sulla on..?
Mulla on vihanneksia molemmissa laatikoissa joten ei toi ei nyt ole varsinaisesti ratkaisu mihinkään.Siinä toisessa alalaatikossa (silloin kun niitä on)
Positiivista, että asiakaspalvelu pelaa. Normaalisti varmaan vaan ”sori, ei voi mitään.”Huomasin pari päivää sitten että 50€ Powerin lahjakortti oli mennyt vanhaksi elokuussa. Sapetti niin vietävästi kun en ollut huomannut. Olin hillonnut sitä alennuksien toivossa ja meni päivä ohi.
No yhteyttä Powerin chatillä ja kysyin että olisko mahdollista saada hiukan jatkoa sille koska en ollut huomannut. Ja ylläri! Laittoivat kortille puoli vuotta lisää aikaa! Mahtavaa. Täytyy käydä hommaamassa se tehosekoitin mistä olen tässä haaveillut ettei taas unohdu.
No sitä minäkin ootin mutta kokeilin kepillä jäätä ja tärppäs. Itseasiassa ton kortin kanssa oli jo tuplamoka koska ensin se piti käytää joulun alla uuteen imuriin mutta unohdin ja sitten se meni vanhaksPositiivista, että asiakaspalvelu pelaa. Normaalisti varmaan vaan ”sori, ei voi mitään.”
Ensiasunnon laina maksettu tänään pois, viimeistä senttiä myöten. Eipä ollut kummoinen laina alkujaankaan, mutta nyt se on hoidettu. Mitähän sitä seuraavaksi..
Käytä tuota asuntoa seuraavan asunnon vakuutena?
Taisit nähdä unta. Ei shoppailu ikinä mee noin putkeen.Vihaan kahta asiaa yli kaiken: kauppakeskuksia ja vaatteiden ostoa.
Monta päivää vituttanut lähteä kauppakeskukseen ettimään hautajaisvaatteita (suorat housut ja musta pitkähihainen nappipaita). Vaateostoksilla eniten vihaan juuri kyseisten vaatteiden ostoa. Vituttaa sovitella vituttaa kun ei koskaan ole kokoa. Vituttaa kun vyötärö hyvä, mutta puntit kilometrin mittaiset. Paidassa hartiat hyvä, maha puristaa tai päinvastoin. Hihat liian pitkät tai lyhyet. Kuuma. Veivataan vaatetta edestakaisin. Vituttaa vielä enemmän ja lopuks nappaa mukaan vaan jotain mitkä suurinpiirtein menee päälle, kerran kahdessa vuodessa niitä pidetään.
Tähän kaikkeen olin henkisesti varautunut kun piti tänään väsyneenä töitten jälkeen lähteä ostoksille.
ONNEKS emäntä ehdotti että mennään ensin Haloselle, sillä on yleensä jopa kokoja tälläiselle täyskasvuiselle urokselle.
No ovesta sisään joku herraikäinen myyjä saapui ja kysyi voiko olla avuksi. Sanoin että hautajaisiin, mustat suorat housut ja paita. Viuh, kävellään hyllylle, äijä tiiraa mua muutaman kerran ja nappaa housut räkiltä. "Kokeiles noita". Aika lähellä. Hiukan pienet, pillipuntit ja vyötärö aavistuksen kireä. Kerroin myyjällä, toi samantien toiset. Parempi, puntit on hyvä, aavistuksen kireä vyötärö. Myyjä tuo toista kokoa. Bingo. Täydellistä. Hyvät puntit, oikea vyötärö ja istu hyvin.
No sitten paita. Äijä nappaa mitan, kolme mittaa, menee hyllyyn, hakee paidan, "kokeiles tota". Päälle ja kerrasta hyvä. Hyvä vatsa, hyvät hartijat ja hyvät hihat. Mahtavaa. Otan nää ja kassalle. Ja eikun kotiin.
Koko projektissa meni varmaan 15-20min ja vaatekerta oli parilla sovituksella plakkarissa. Mahtavaa, mä olin jo ehtiny orjentoitua että menee se pari tuntia, hermot ihan riekaleina, kuuma, pitää saada syötävää ja juotavaa ja kun oikeaa kokoa viimei löytyy jostain viidennestä rättikaupasta niin on jo täysin loppu. Mutta kaikki meni niin nopeasti ja kivuttomasti ja yksi stressin aihe taas vähemmän.
Siksi tänään on hyvä päivä.Taisit nähdä unta. Ei shoppailu ikinä mee noin putkeen.
Vihaan kahta asiaa yli kaiken: kauppakeskuksia ja vaatteiden ostoa.
...
Koko projektissa meni varmaan 15-20min ja vaatekerta oli parilla sovituksella plakkarissa. Mahtavaa, mä olin jo ehtiny orjentoitua että menee se pari tuntia, hermot ihan riekaleina, kuuma, pitää saada syötävää ja juotavaa ja kun oikeaa kokoa viimei löytyy jostain viidennestä rättikaupasta niin on jo täysin loppu. Mutta kaikki meni niin nopeasti ja kivuttomasti ja yksi stressin aihe taas vähemmän.
Tajusin että en tarvitse kaikkia mitä olen laittanut talteen jos vaikka joskus sattuisi tarvitsemaan. Varsinki ATK roina ja lukemattomat projektit. Osalle onkin kivasti löytynyt uusi tarvitseva koti.
Millaiset LED-valaisimet valitsit? Itselläni olisi uusittava valaistusta keittiöön, kun nykyisin siellä on valonlähteenä joku halppis 18w:n ledi, joka ei paljoa lämmittele.Keittiöremontti valmistui ja meni jopa putkeen; uudet alakaapit, pöytätasot, vesikalusteet, välitilan levy sekä vanhojen loisteputkien vaihto ledivalaistukseen. Mukavasti uutta ilmettä ja muutamia paskoja featureja korjattu, kuten kaksiosaisen altaan vaihto yhteen isompaan ja fiksumpi hana.
Millaiset LED-valaisimet valitsit? Itselläni olisi uusittava valaistusta keittiöön, kun nykyisin siellä on valonlähteenä joku halppis 18w:n ledi, joka ei paljoa lämmittele.
Hienoa että elämä maistuu ja oikea lääkitys on löytynyt. Pudotitko myös painoa?Ei varsinaisesti tänään mutta viime aikoina.
Mä olin ihan unohtanu miltä tuntuu käydä koiralenkillä ilman että tarvii kotiin tullessa vaihtaa heti vaatteet pois ja olla pyyhe päällä puoli tuntia.
Olin unohtanu miltä tuntuu syödä exratulisia siipiä ilman että koko naama ja kroppa litimärkä.
Miltä tultuu kun ei kalsarit ole heti tunnin jälkeen litimärät kun töihin aamulla menee.
Kun voi haravoida pihaa yli vartin että vaatteet on litimärät.
Näyttäis siltä että lääkitys hikoamiseen toimii. On niin helvetin outo olo kun ei ole heti märkänä kun jotain tekee. Voi syödä tulista ruokaa ilman että koko pää märkänä. Voi tehdä pihatöitä enemmän kuin vartin ilman että vaatteet on läpimärät. Voi ajaa nurmikon kuulosuojaimet ja nappikuulokeet päällä ilman että hiki hajottaa ne.
Tuntuu että ihan uus elämä alkais kun ei ole kokoajan hiestä märkä. Uskaltaa jopa liikkua ja tehdä jotain ilman että pitää pelätä että kohta on taas ihan märkä ja pää vuotaa kuin korsteeni.
Tältäkö tuntuu kun on.. normaali..? aivan uskomaton ja samalla hämmentävä fiilis kun ei ole tottunut tällaiseen...
Painoa ei ole koskaan ollut niin paljon että selittäsi mitää. Kunto on ollut aina luokkaa paska, mutta parin kolmen lääkärireissun ja verikokeiden myötä ei ole mitään selkeää ongelmaa löytynyt. Myös lääkäreiden mukaan paino ei ole ongelma.Hienoa että elämä maistuu ja oikea lääkitys on löytynyt. Pudotitko myös painoa?
Painoa ei ole koskaan ollut niin paljon että selittäsi mitää. Kunto on ollut aina luokkaa paska, mutta parin kolmen lääkärireissun ja verikokeiden myötä ei ole mitään selkeää ongelmaa löytynyt. Myös lääkäreiden mukaan paino ei ole ongelma.
Nyt on jo motivaatiota tehdäkkin jotain kun ei tarvii heti pelkää että on kroppa vähänkin märkä kun liikahtaa.
Pitää kattoo lääkkeen nimi kun pääsen kotiin.Nyt kiinnostaa täälläkin. Mitä lääkitystä? Voisko kyse olla kilpirauhasen liikatoiminnasta. Vapiseeko ja hikoileeko kädet?