Sama täällä, eli meni moitteitta läpi.Auto meni katsastuksesta moitteitta läpi, kerta se on ensimmäinenkin
Ja autolla ikää lähemmäs 20 vuotta...osaavat näköjään Etelä-Koreassakin tehdä kestäviä autoja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama täällä, eli meni moitteitta läpi.Auto meni katsastuksesta moitteitta läpi, kerta se on ensimmäinenkin
Etelä-Korean ihme tuokin, tosin ikää vasta reilu 13 vuotta. Kahta edeltävää katsastusta ei mennyt puhtain paperein läpi, mutta ehkä nämä Etelä-Korean ihmeet ovat kuin viini, että paranevat vaan vanhetessaanSama täällä, eli meni moitteitta läpi.
Ja autolla ikää lähemmäs 20 vuotta...osaavat näköjään Etelä-Koreassakin tehdä kestäviä autoja.
Kenties, jarruvoimatkin olivat isommat kuin vuosi sitten mitatut. Liukutapit on tosin tullut herkisteltyä renkaanvaihdon yhteydessä, joten johtunee siitä.Kahta edeltävää katsastusta ei mennyt puhtain paperein läpi, mutta ehkä nämä Etelä-Korean ihmeet ovat kuin viini, että paranevat vaan vanhetessaan
Joku vanha Nokialainen?Tänään maistelin koffin portteria terassilla ja kirjoittelin samalla sähköposteja ja matrixkanaville kommenttia puhelimen fyysisellä qwertyllä, on se fyysinen näppäimistö vaan kova, ei ole enää paluuta lääpintäpaskoihin fxtec pro1 jälkeen. Bulkkipanimon olueksi tuo koffin portterikin oikein jees, yllätyin positiivisesti.
Ei vaan qwertypuhelin suhteellisen nykyaikaisella raudalla, itselläni tuo vanhempi versio fxtec pro1, mutta tuosta julkaistu uudempi versio pro1x, valmistaja on pieni brittiläinen startup, kuulemma qwertyn suunnittelussa ollut mukana entisiä nokiainsinöörejä ja sen kyllä huomaa laadussa.Joku vanha Nokialainen?
Niin on, siksi itse en käytä tablettia, enkä puhelinta sähköpostiin yms. Kun sitä varten on kehitetty läppäri...Tänään maistelin koffin portteria terassilla ja kirjoittelin samalla sähköposteja ja matrixkanaville kommenttia puhelimen fyysisellä qwertyllä, on se fyysinen näppäimistö vaan kova, ei ole enää paluuta lääpintäpaskoihin fxtec pro1 jälkeen. Bulkkipanimon olueksi tuo koffin portterikin oikein jees, yllätyin positiivisesti.
Kesälomat hyväksytty Heinäkuulle ja siitä eteenpäin. Ja nyt näyttäisi kivan viileää jaksoa olevan seuraavat pari viikkoa, eipähän tarvitse selkähikoilla töissä, autossa, kaupassa ja kotona.
Noin 13' asteen päivälämpötiloja näyttää. Onneksi ei ala käristyskupolit vielä kun pitäisi töissäkin jaksaa.
Alkoi jo unenlaatu kärsiä kun huoneen lämpötilat nousi 20' --> 23' männä viikolla kun oli lämmintä.
Jatkuvaa hikoilua, paska olo, rikkonaista unta läpi yön ja heräilyä vähän väliä. Aamulla pöhnä.
Sähkökin maksaa nyt enemmän kuin viime kesänä, niin ei viitsisi ilmastointilaitetta huudattaa 24/7
Lämpöä halajavat voi minun puolesta ottaa äkkilähdön Afrikkaan.
Puhelinmyyjä löi mulle luurin korvaan.
Odotin soittoa automyyjältä kun pyysin tarjousta uudesta autosta. Tämä myyjä sönkötti jotain josta sain selvää ainoastaan sanan Bonnier.Loistavaa, mitäs teit
Oma hyvä oli aamulla kun nukuin ja näin jotain niin hyvää ja todentuntuista unta, että muistan sen vieläkin. Eikä ollut edes märkä uni. Yleensähän nämä unohtuu sekunnissa kun herää.
Mitkä on maailman viisi hirvittävintä sanaa?Yläkerran lapsiperhe muuttaa pois. Nyt on kaikki ristissä että seuraava asukas on tyyliin neliraajahalvaantunut tai muuten erittäin vähän liikkuvaa sorttia.
Hieno!Saipi terassin lattian valmiiksi ainakin. Oli oma hommansa kun on ~130cm korkeudessa, että saa entisen terassin jatkoksi. Sitten joskus kun vappaata tuas on, niin kaiteitten teko, rappuset, valokatteelle kattorakenteet..
Erityisen kateellinen olen tosta lätäköstä. Tohon vielä sauna rantaan niin eipä enempää voi pyytää.Hieno!
Sama!Erityisen kateellinen olen tosta lätäköstä. Tohon vielä sauna rantaan niin eipä enempää voi pyytää.
Tuosta pääsee saunasta suoraa terassille ja siitä järveheErityisen kateellinen olen tosta lätäköstä. Tohon vielä sauna rantaan niin eipä enempää voi pyytää.
Mutta sauna pitää olla erillisessä rakennuksessa.Tuosta pääsee saunasta suoraa terassille ja siitä järvehe
”Takaisin kondikseen ennen neljääkymppiä” -projekti/elämäntaparemontti etenee ihan mukavasti, tänään meni täydet 10km juosten, tasaisella järkevällä tahdilla, joten yksi tämän vuoden tavoitteista saavutettu
Ei tietty tekijämiehille/naisille matka eikö mikään, mutta itseltä irronnut viimeksi kun ikä alkoi kakkosella niin fiilikset aika hyvät.
Oispa motivaatiota pitää itsestä huolta.
Ei auttais.Se voisi auttaa saamaan paremmat unet.
Tuus hei tänne harjoitteleen, tarjoon kahvitIlmalämpöpumppujen asennus ja huolto-koulutus suoritettu, vielä kun saa tukesin sivuille nimen, niin voi alkaa räppää \o/