Miksi tänään on hyvä päivä :)

Liittynyt
09.08.2024
Viestejä
23
Kaunis ilma ulkona kivoja ihmisiä ja kaikilla tuntuu olevan hyvä mieli jotka vastaan tuli toki tähän vaikuttaa paljon oma mentaliteetti. Rahaa on ruokaa on helppoja töitä on katto pään päällä on.
 
Liittynyt
11.01.2018
Viestejä
538
Kaunis ilma ulkona kivoja ihmisiä ja kaikilla tuntuu olevan hyvä mieli jotka vastaan tuli toki tähän vaikuttaa paljon oma mentaliteetti. Rahaa on ruokaa on helppoja töitä on katto pään päällä on.
Näitä pieniä asioita kannatta arvostaa ja nauttia niistä kun voi. Eivät ole mitään itsestäänselvyyksiä.

Leppoisan rauhallinen päivä töissä tänään ja voi vaan kuunnella musaa. Puolensa ja puolensa, mutta ehkä tässä tilanteessa enemmän hyvä kuin huono asia.
 
Liittynyt
01.03.2017
Viestejä
19
Tuntuupa hyvältä kun kassalla myyjä alkaa soittelemaan korkeammille tahoille että voiko tosiaan niin tehdä, kun hoksasin kysyä voiko kaksi tarjousta yhdistää kun ei niissä mitään rajoituksia lukenut. Lopulta päättivät että pakkohan se on sallia, joten sain sitten ostettua 3kpl 109e ruokapöydän tuolia yhteensä 174,40e. Aika mukava olo kun löytää tuollaisen "porsaanreiän".
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 106
Syssyn tullen aina ahdistaa kun aina pitäis saada jotain aikaseks kun talvi tulossa jne. ja kauhee ressi kaiken kanssa. No, kun saa edes jotain tehtyä niin tulee ihan hyvä mieli. Puut talveksi on tilattu, pihaa laitettu niin ja näin ja paljon on vielä laittamatta. Huomenna saadaan omenat pois kuleksimasta, talvirenkaat on valittu, nyt vaan pitää enää tilata.
Ja vaikka tänää ei saanut mitää edelleämainittua aikaan, niin tulipahan tehtyä hilloa ja hyvää ruokaa pihalla joten lasketaan tekemiseksi mielummin kuin koneella kyyristely tai paskalaatikon kyttääminen kun takaraivossa sykkii että jotain tarttis tehdä.

Ja hyvin ja pitkästi nukuttu yö takana. Nyt vaan toivotaan että ens yö on yhtä hyvä.
 
Liittynyt
28.12.2019
Viestejä
3 232
talvirenkaat on valittu, nyt vaan pitää enää tilata
Lähes kalleimpaan (sesonki)aikaan ostat renkaat (ellei sitten jotain vanhasta varastosta olevaa satu löytymään).

Itse ostin juuri viikko sitten uudet kesärenkaat, koska nyt niitä saa parempaan hinaan kuin keväisin.

Toki jos renkaat niin huonossa hapessa, että on jo pakko uusia niin sitten.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 106
Lähes kalleimpaan (sesonki)aikaan ostat renkaat (ellei sitten jotain vanhasta varastosta olevaa satu löytymään).

Itse ostin juuri viikko sitten uudet kesärenkaat, koska nyt niitä saa parempaan hinaan kuin keväisin.

Toki jos renkaat niin huonossa hapessa, että on jo pakko uusia niin sitten.
400e on ihan sopuhinta vaikka koko kesän meinannu ostaa mutta en saanu aikaseks ku en muistanu koskaan kattoa kokoa. Nyt vaan pitää jaksaa tehdä itse tilaus. Huomenna sitten.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 106
Kyllästyin työntämään vaimoa (autoineen) pois parkkipaikalta aamuisin niin ostin kitkojen tilalle nastat. Loppu se työntely kun pääsi itse liikkeelle.
Mulle riitti tuhat läheltäpiti tilannetta ja yks törmäys liikennemerkkiin. Asvaltti, musta jää ja kitkat on täysin lyömätön yhdistelmä.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 126
Mulle riitti tuhat läheltäpiti tilannetta ja yks törmäys liikennemerkkiin. Asvaltti, musta jää ja kitkat on täysin lyömätön yhdistelmä.
Kyllä kitkoillakin pärjäisi, tarvis vaan ostaa joka talvelle uudet testivoittajat. Se 5v vanha nasta pitää edelleen paremmin kuin pari vuotta kovettunut kitka.
Mulla ei ainakaan perse kestä laittaa kitkoihin 1000€/talvi. Laittakoot maailma parantajat niihin niin paljon.rahaa kuin haluavat.
T: yhden kerran uudet kitkat ostin, ja olihan ne hyvät. Toki sen yhden talven.
 
Liittynyt
05.01.2021
Viestejä
5 366
Kyllä kitkoillakin pärjäisi, tarvis vaan ostaa joka talvelle uudet testivoittajat. Se 5v vanha nasta pitää edelleen paremmin kuin pari vuotta kovettunut kitka.
Mulle riitti tuhat läheltäpiti tilannetta ja yks törmäys liikennemerkkiin. Asvaltti, musta jää ja kitkat on täysin lyömätön yhdistelmä.
Hmmm.

Elossa olen edelleen + 10v kitkailun jälkeen, eikä vakuutusyhtiöönkään ole ollut asiaa kitkojen takia. Ekana tulee mieleen teidän ajotyyli.

En näe vaan etua että kuuntelen nastojen vollutusta päivästä toiseen sen takia että muutaman päivänä nastat olis jees. Näinä päivinä ajelen varovaisemmin. Ei ole tulleet ne päivät yllätyksenä koskaan.

Mutta se jeesustelusta. Kitka on huono tietyntyyppisellä jäällä. Muuten pesee kyllä nastat.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 499
Jahas, siirtyy jo ei talviaikaan.


Pitänee päivitellä vastakohtaketjua..
Talvisaikaan rengasväittely monessa eri ketjussa.
Jos vaikka tänne tai lienee ihan joku väittelyketjukin olemassa.

 
Liittynyt
14.05.2021
Viestejä
371
Lomaa vielä muutama päivä, vähän viskiä ja puolasta ostettua vodkaa. Huomenna äitin luokse syömään. Kauhian hyvä fiilis.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 106
Hmmm.

Elossa olen edelleen + 10v kitkailun jälkeen, eikä vakuutusyhtiöönkään ole ollut asiaa kitkojen takia. Ekana tulee mieleen teidän ajotyyli.

En näe vaan etua että kuuntelen nastojen vollutusta päivästä toiseen sen takia että muutaman päivänä nastat olis jees. Näinä päivinä ajelen varovaisemmin. Ei ole tulleet ne päivät yllätyksenä koskaan.

Mutta se jeesustelusta. Kitka on huono tietyntyyppisellä jäällä. Muuten pesee kyllä nastat.
Iso-isäkin poltti tupakkaa 70-vuotta eikä se mitään syöpää saanut.

Kitkat on tarkoitettu alunperin lumelle ja etelässä ei kovin paljon lunta ole, vaan joko paljas avaltti joka kuluttaa kitkat heti loppuun, tai sitten mustaa jäätä jolloin kitkat on yhtä turvalliset kuin kesärenkaat.
Muut käyttäköön mutta ite en niihin enää koske.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 126
Iso-isäkin poltti tupakkaa 70-vuotta eikä se mitään syöpää saanut.

Kitkat on tarkoitettu alunperin lumelle ja etelässä ei kovin paljon lunta ole, vaan joko paljas avaltti joka kuluttaa kitkat heti loppuun, tai sitten mustaa jäätä jolloin kitkat on yhtä turvalliset kuin kesärenkaat.
Muut käyttäköön mutta ite en niihin enää koske.
Juu, täällä landella noilla meni hyvin, mutta kun silloinen emäntä alkoi ajamaan motaria janakkala-vantaa, niin tuli paljon niitä vesijää kelejä missä noilla ei tee mitään.
Sen jälkeen nakkasin alle kokeeksi varastossa olleet 10vvanhat Nokian Hakkapeliitat, niin pitoero oli käsittämätön.
Siis Hakkapeliitan eduksi.
 
Liittynyt
05.01.2021
Viestejä
5 366
Kitkat on tarkoitettu alunperin lumelle ja etelässä ei kovin paljon lunta ole, vaan joko paljas avaltti joka kuluttaa kitkat heti loppuun, tai sitten mustaa jäätä jolloin kitkat on yhtä turvalliset kuin kesärenkaat.
Etelän ihmisiä itekkin olen.
Ei ne kulu loppuun nopeasti , voin sen sanoa monen rengaskerran kokemuksella.
Kuten varman hyvin tiedät, kitkat ovat vuosittain ottaneet isoja edistysaskeleita.

Mutta hyvä että on nastoja ja kitkoja. Jokaiselle jotakin.

10vvanhat Nokian Hakkapeliitat, niin pitoero oli käsittämätön.
Tulikohan nyt hieman Janakkala lisää ? 10v nastoissa on varmasti todella hyvä nasta jäljellä. Suorastaan tiepintaa repivä.

Mutta tästä ei tule nyt "hyvää päivää" jos tämä keskustelu kääntyy perus nasta-kitka jankkamiseksi. Annan periksi. Nasta on paras !
 
Liittynyt
17.02.2018
Viestejä
834
Hmmm.

Elossa olen edelleen + 10v kitkailun jälkeen, eikä vakuutusyhtiöönkään ole ollut asiaa kitkojen takia. Ekana tulee mieleen teidän ajotyyli.

En näe vaan etua että kuuntelen nastojen vollutusta päivästä toiseen sen takia että muutaman päivänä nastat olis jees. Näinä päivinä ajelen varovaisemmin. Ei ole tulleet ne päivät yllätyksenä koskaan.

Mutta se jeesustelusta. Kitka on huono tietyntyyppisellä jäällä. Muuten pesee kyllä nastat.
Mä kuuntelen musiikkia autossa, en mahdollista rengasmelua. hiljaisuutta kuuntelen sitten vaikka metsässä, mökillä tai kuulosuojaimet päässä jos sitä kaipaan.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
250 661
Viestejä
4 366 948
Jäsenet
72 666
Uusin jäsen
Lunki0

Hinta.fi

Ylös Bottom