Miksi tänään on hyvä päivä :)

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
726
Voisi oikeastaan sanoa, miksi on hyvä viikko. Viime yönä en herännyt kertaakaan kesken unien.
Maanantaina käytiin lastenvalvojalla tekemässä virallinen tapaamissoppari, ja nyt likka on minulla joka toinen viikonloppu, sekä sitten joka su-ma-, ma-ti- sekä ti-ke-yöt. Testattiin tommosta arkiyöpymistä kerran ennen lastenvalvojaa ja se suju oikein hyvin, joten eksä tarjosi minulle yksi/kaksi arkiyötä + niin usein kun haluan. Jostain kumman syystä se eksä ei sitten kuitenkaan suostunut viiteen arkiyöhön. Kolmeen päädyttiin. Ja tässä vaiheessa kannattaa ottaa se laskin esille ja laskea, että kuinka monta yötä likka on mun luona 4 viikon (28:n päivän) aikana. Ja minä olen siis se etävanhempi... :vihellys:
Jostain kumman syystä eksä laskeskeli, että joka toisen viikonlopun yhtä yötä ei lasketa, koska likan viikonloppu jatkuu maanantaiaamulle.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
Tänään on hyvä päivä,koska tämän päivän jälkeen on huominen.
 
Liittynyt
06.03.2017
Viestejä
1 077
Voisi oikeastaan sanoa, miksi on hyvä viikko. Viime yönä en herännyt kertaakaan kesken unien.
Maanantaina käytiin lastenvalvojalla tekemässä virallinen tapaamissoppari, ja nyt likka on minulla joka toinen viikonloppu, sekä sitten joka su-ma-, ma-ti- sekä ti-ke-yöt. Testattiin tommosta arkiyöpymistä kerran ennen lastenvalvojaa ja se suju oikein hyvin, joten eksä tarjosi minulle yksi/kaksi arkiyötä + niin usein kun haluan. Jostain kumman syystä se eksä ei sitten kuitenkaan suostunut viiteen arkiyöhön. Kolmeen päädyttiin. Ja tässä vaiheessa kannattaa ottaa se laskin esille ja laskea, että kuinka monta yötä likka on mun luona 4 viikon (28:n päivän) aikana. Ja minä olen siis se etävanhempi... :vihellys:
Jostain kumman syystä eksä laskeskeli, että joka toisen viikonlopun yhtä yötä ei lasketa, koska likan viikonloppu jatkuu maanantaiaamulle.
Täytyykö elareita maksella tuollaisella määrällä?

Onnea
 

Awelonian

Residentti maahanmuuttaja
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 511
Siellä on sen vertaa hyvä keli ulkona, et harvoin moisesta saa nauttia Suomen pääkaupungissa (ent.). Lehdet ovat suurelta osin tehneet maasta mukavan oranssinkeltaisen.
 

Terevis

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
333
Koska Suomen natzi puolueen kannatus suli ylen kyselyssä. Monikulttuurisuus on rikkaus! Ei mulla muuta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 641
Ihmettelin että mikä auton paksissa oikein kolisee ja vaeltaa edestakaisin. Sinne olikin unohtunut mäyräkoira - tuttavallisemmin 12 pack:D:kippis:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
655
Diplomityö lähti vihdoin ja viimein toivottavasti viimeiselle tarkistuskierrokselle. Vielä täytyis kypsyysnäyte ja seminaari hoitaa koulun puolesta niin saisi keskittyä vihdoin kunnolla oikeisiin töihin. :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 661
Sain 5/10 älypatteria asennettua :)
Nytkun sais vielä kotiverkon pystyyn ni pääsis säätelee.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 163
Töitä luvassa itselle ja rouvalle Kuusamosta, pääsee vihdoin jättää ensivuonna Oulun taakse. Veri vetää takas pohjoista kohti.

Kerrankin puhelimeen kannatti vastailla.


Boonuksena nykyinen yötyö vaihtunee päiväduuniin melkeen samoilla ansioilla.

:)
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
Vihdoinkin pieretti vuorokauden jälkeen,siispä tänään on hyvä päivä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 641
Lärvit kaverin luona, koirat mukana ja siinä sitten kotio lyhyt matka. JOku mulkku yritti haastaa riitaa mutta sanoin että kohta läski tummuu jos ei jutut muutu mhm. kai itää oli hyvä päivä jossa oli muitakin elementetä, j a silläviisteen:kippis:
 
Liittynyt
21.01.2017
Viestejä
89
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 641
Kolvasin pari seitinohutta kuparia takaisin yhteen. Taas toimii ulko/sisälämpömittari. Että voikin olla yhtä vittua tinailla jotain naurettavan ohutta piuhaa. Ja kolviahan on käytetty viimeksi hmm, enpä muista:think:

Yleensä olen ihan kädetön näissä hommissa:kippis:
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 876
Ostin pari vuotta sitten muistaakseni MöröBBS:stä postikuluilla rikkinäisen ATI Radeon HD5770 näytönohjaimen.

Näytönohjain oli odottanut tähän päivään saakka kaapissa ajankohtaa jolloin jaksan kokeilla sen uunittamista.

Ei tarvinnut. Laitoin näytönohjaimen kakkoskoneeseen ja hienosti lähti toimimaan kertalaakista :happy:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 641
Aamulla näin mukavaa unta, ja sitten heräsin:facepalm: Mutta hyvä fiilis ollut siitä johtuen koko päivän, ja muutenkin ei niin perseestä koko päivä:)
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
362
Kouluprojektissa 3 viikkoa jäljessä, mutta tänään huomasin, että mullahan on aiempaa kokemusta aiheesta. Ei ehkä ookkaan niin paha :) Myös tulevat veronpalautukset kiihottaa, ehkä vois jotain kivaa ostaa :think: Flunssa ei parane :(, mutta se on toisen ketjun juttuja
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 641
To-La välisen SER jumpan jälkeen vehkeet ja yhteydet pelaa. Ilman palstan apuja ei olisi kaikki onnistunut:tup:
 

Rebel

Rumihin veli
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
145
Itsenäisyyspäivä, Itsepäisyyspäivä, ja oma hääpäivä, siinäpä aihetta juhlaan! :vihellys: [tuumaa hän]
 

rehunmasiina

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
551
On se hjyvä, kun sataa vet eikä lunta! Nii ja loppu tua 'itsenäisyyspvä' -hokemat!
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 341
Työnantajani yllätti minut.


Odotin kyseistä kiinan pakettia vasta ke-to päivälle kun olen itse töissä silloin mutta käy tämä maanantaikin :tup:. (Olen vasta menossa nukkuun kun klo on 3.14 yöllä)o_O
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 641
Muutama mukava tunti mukavassa naisseurassa:love: Käytiin jopa kaupassa yhdessä, ei mitään ihme säätöjä kuitenkaan. Facessa oli kyllä kirjoittanut jotain kryptistä ehkä asiaan liittyen, saas nähä mitä tästä seuraa vai seuraako mitään. Mut päivä kerrallaan.:shy:

Alkaa exä unohtumaan tässä hissukseen...
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 341
En ole ikinä ollut ihminen joka on tykännyt antaa joululahjoja vaan vain ottamaan niitä vastaan. Mutta tuossa kun paketoin setänä kahden muksun paketteja niin oli jotenkin jännä fiilis kun tietää että kummatkin tykkää mitä ostin heille. Tulee vain se oma kultainen nuoruus mieleen kun sai jonkun ison paketin ja ei malttanut odottaa pukin lähtemistä vaan olisi tehnyt mieli avata paketti tuhannen innokkaan lapsen voimalla.

Ostin toki vanhemmillekin kullekin yhden ja tuskin he niitä lahjoja pistä pahakseen. Toinen tykkää varmasti koska tiedän että hän on sellaisia halunnut jonkin aikaa ja toinen on katsonut kyseistä sarjaa ties kuinka kauan telkusta, ostin missä on kaikki kyseisen elokuvasarjan elokuvat (suomalainen sarja kyseessä, kaikki tietävät tämän).

Noh, kun itsellä on hyvä fiilis niin annan neuvon tekkiläisille että viettäkää se aika oikeasti läheistenne seurassa eikä missään räkälässä umpikännissä. Eikä sinne läheistenne luokse tarvitse välttämättä viedä mitään, kunhan viette itsenne sinne niin riittää varmasti heille.

Ennakkoon jo HYVÄÄ JOULUA!!!! Eikä täällä tekissä pyöritä sitten jouluaattona vaan siellä läheistenne seurassa!!!!:)
 
Liittynyt
10.11.2017
Viestejä
147
Tänään on oleva hyvä päivä jos Katalonia eroaa Espanjasta. Se voisi olla suuntaa antava linja kohti EU:n ja ennenkaikkea euron hajoamista. Euron minkä tarkoitus on luoda parhaat mahdolliset taloudelliset edellytykset Saksalle. Jos Saksalla olisi oma valuutta niin se olisi moninverroin vahvempi mitä euro koskaan. Suomikin levittää Saksalle persereikää euroon kuuluessaan ja Saksan ylijäämä kiittää.

Mitä heikommin eurotalouksilla taloudellisesti menee niin sitä paremmin Saksalla pyyhkii.
 

Awelonian

Residentti maahanmuuttaja
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 511
Aurinko paistaa taivaalla ja muutenkin sellainen valoisa päivä. Näistä pitää ottaa kaikki irti!
 

Taika-Jim

Lepäilyä ja rakkautta
Tukijäsen
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
1 231
Möin torissa XBox fätti kolmekuuskymppisen viidelläkympillä. Vittumainen laite, onneks pääs eroon nopeasti.

Ainiin, sauna lämpiää, olutta on.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 276
Viisurin poiston takia pitää olla rauhassa ja pitäisi kait tulla kivut. Jotain pientä alkoi tuntumaan, mutta vedinkin särkylääkkeet napaan niin skippautu se vaihe eli ei ole tulehdusta ja siihen ei auttaisi särkylääkkeet.:tup:
Tokihan tämä päivä ei ole vielä taputeltu. Nappeja jäljellä tälle päivälle vielä 2+4, jos ne nyt melkein vastaisi morfiinia:btooth:

Siistit rutinat tuossa toimenpiteessä ja ei oikeastaan tuntunut missään puudutusaineilla, mitä nyt hermokimppu hieman herkkä. Jotenkin niin eeppinen tunnelma ja varmaan ilman aineita olisi kurkku suorana tullut kiljuttua.:D
Tietysti, kun tämä oli eka kerta niin jännitys vei voimia ja viimeinen, kun loput kolme jää ja vien ne varmaankin hautaan asti. Yleensähän nuo viedään kaikki.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
1 106
Viisurin poiston takia pitää olla rauhassa ja pitäisi kait tulla kivut. Jotain pientä alkoi tuntumaan, mutta vedinkin särkylääkkeet napaan niin skippautu se vaihe eli ei ole tulehdusta ja siihen ei auttaisi särkylääkkeet.:tup:
Tokihan tämä päivä ei ole vielä taputeltu. Nappeja jäljellä tälle päivälle vielä 2+4, jos ne nyt melkein vastaisi morfiinia:btooth:

Siistit rutinat tuossa toimenpiteessä ja ei oikeastaan tuntunut missään puudutusaineilla, mitä nyt hermokimppu hieman herkkä. Jotenkin niin eeppinen tunnelma ja varmaan ilman aineita olisi kurkku suorana tullut kiljuttua.:D
Tietysti, kun tämä oli eka kerta niin jännitys vei voimia ja viimeinen, kun loput kolme jää ja vien ne varmaankin hautaan asti. Yleensähän nuo viedään kaikki.
Itselläkin kaikki poistettu ja mitään en kyllä tuntenut, särkylääkkeetkin jätin ottamatta. Ainut joka oli vähän byllystä niin reiät suussa alahampaista kun kaikki ruoka oikein imeytyi niihin :lol:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 276
Itselläkin kaikki poistettu ja mitään en kyllä tuntenut, särkylääkkeetkin jätin ottamatta. Ainut joka oli vähän byllystä niin reiät suussa alahampaista kun kaikki ruoka oikein imeytyi niihin :lol:
Mullakin on sellainen tuntuma, että en tartte särkylääkkeitä ollenkaan, mitä nyt varmuuden vuoksi yötä varten etten herää pirulliseen juilimiseen, mutta ei yhtään mitään. Kyllähän siellä vihjailtiin tapauksesta, joka otti vain yhden tabletin ja se oli sitten siinä. Lääkemääristä päätellen tämä olisi erikoisherkälle paha rasti.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 661
Kunnon talvi tuli. Pakkasta, aurinkoista ja lumi narskuu. Tälläistä pitäis talven aina olla :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 276
Kunnon talvi tuli. Pakkasta, aurinkoista ja lumi narskuu. Tälläistä pitäis talven aina olla :)
Kunnon pakkaset on pölypunkkien tuomiopäivä, että vähentyy se iholla vääntäminen. Vähenee petivaatteiden tuuletusaika, mitä kovempi pakkanen.:)

 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 641
Kunnon pakkaset on pölypunkkien tuomiopäivä, että vähentyy se iholla vääntäminen. Vähenee petivaatteiden tuuletusaika, mitä kovempi pakkanen.:)

Vielä kun jaksais viedä nuo tuulettumaan. Nyt kun muistutit niin ei tuo iso vaiva oo.

Muuten tässä ei nyt muuta hyvää ole, paitti kaveri toi yhden tilatun lähetyksen.

Eilisestä johtuen joku kutti otassa:beye: ei muistikuvia, suutelin exexeex vol.100 tjn , kaaduin pyykkitelineen päälle ja se pitäis kasata tai korjata:vihellys::darra:
Onneks tein ruoat valmiiks jo eilen niin ei tarvinu tänää kauppaa likaahtaa.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 422
Viestejä
4 160 823
Jäsenet
70 408
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom