Miksi tänään on hyvä päivä :)

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 276
Tämä naurattaa aina!

Joku vitun retard koettaa lähettää viikon välein roskapostilaatikkooni epätoivoisesti:

Hello, I know your password is: ********

Your computer was infected with my RAT (Remote Administration Tool), your browser wasn't updated / patched, in such case it's enough to just visit some website where my iframe is placed to get automatically infected, if you want to find out more - Google: "Drive-by exploit".

My malware gave me full access to all your accounts (see password above), full control over your computer and it also was possible to spy on you over your webcam.

I collected all your private data and I RECORDED YOU (through your webcam) SATISFYING YOURSELF!

After that I removed my malware to not leave any traces and this email was sent from some hacked server.

I can publish the video of you and all your private data on the whole web, social networks, over email of all contacts and send it to your friends.

But you can stop me and only I can help you out in this situation.

Transfer exactly 800$ in bitcoin (BTC).

It's a very good offer, compared to all that horrible shit that will happen if I publish everything!

You can easily buy bitcoin here: www.paxful.com , www.coingate.com , www.coinbase.com , or check for bitcoin ATM near you, or Google for other exchanger.
You can send the bitcoin directly to my wallet, or create your own wallet first here: www.login.blockchain.com/en/#/signup/ , then receive and send to mine.

My bitcoin wallet is: 1CSDpCjyVHsuTb6i7zZ8dr81iUGL5ff7vM

Copy and paste my wallet, it's (cAsE-sEnSEtiVE)

You got 2 days time to pay.

As I got access to this email account, I will know if this email has already been read.
If you get this email multiple times, it's to make sure that you read it, my mailer script is configured like this and after payment you can ignore it.
After receiving the payment, I will remove everything and you can life your live in peace like before.

Next time update your browser before browsing the web!


Pitäisi vaan onnettomalle wannabe-kiristäjälle kertoa muun muassa, että olemattomalla kameralla on vaikea... jne.


Potkun perseelle tarjoaisin ihan ilmaiseksi, jos tavattaisiin :D. Tai voisihan siitä toki veloittaa "exactly 800$ in bitcoin (BTC)".:rolleyes:


Kerran vastaava tullut surkeampaan sähköpostiin, mutta melkein päivittäin tulee bitcoin vouhotusta, että niin kuin tililläni olisi runsaastikin bitcoineja.
Ihan vaan mielenkiinnosta vilkuilen tuota huonoa sähköpostia minkälaisia roskapostivouhotuksia liikkeellä. Gmailiin ei tule ensimmäistäkään.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
704
Niin ne vaan polttoaineiden veroeurot valuvat kevyenliikenteen väyliin, mikä on kyllä hieno juttu. Jos on niin laiska, ettei muutamaa kilometriä jaksa kävellä tai pyöräillä, niin rangaistakoon näin. Jostain aiemmin luin, että jo kymmenen vuoden kuluttua osa päällystetyistä teistä annetaan tarkoituksellisesti rapistua. Silloin varmaan kelvit ovat jo kaikki saatu huippukuntoon :)

Hallitus hakee kovaa kasvua pyöräilyyn miljoonien eurojen satsauksella – Pyöräliitto: historiallista, mutta ei vielä riitä
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
171
No, kurinpalautukset tulivat tilille. Tehköön se tästä muuten harmaasta päivästä hyvän.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
7 009
Läppärin tuuletin alkoi vetelemään viimeisiään. Olisi muuten vitutustriidin juttuja, mutta kerrankin elämässä osasin tilata uuden jo ennen täydellistä tuhoa. Kyllähän tällä vanhalla jo melkein vuosikymmen mentiinkin.
Postailen sitten vitutuksesta kun toimitus viivästyy jne. :D
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 881
Tänään läski liikkui fillarilla 17,4km, osa niistä junalla (se ei ole laskuissa mittarissa) ja kävin kavereita tapaamassa Viikin luonnonsuojelualueella.

Vitutukseen menee se, että oli shortsit jalassa ja jalat syöty, kiitos mäkäräisten.
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 234
Kuukausi ja muutama päivä yli siitä kun lopetin yhteistyön narsistin kanssa.

Ei kaduta yhtään, oli masentunut, ahdistunut ja rajatilapersoonallisuus (jälkimmäisen salasi). Rajatila itse asiassa vanha termi, uusi on epävakaa persoonallisuus. Oli narsistisia piirteitä, paljon velkaa kulutuksesta, oli köyhä ja sain maksaa lähes kaiken. Jos en maksanut, olin "maailman pahin ihminen". Toisinaan olin "maailman paras ihminen", mutta vain hetkeksi. Hän ei suostunut kommunikoimaan, oli välillä pitkään poissa, ja esti usein. Kun vihdoin otti yhteyttä, täytyi jotain hänen saada, rahaa yms.

Vuodessa meni tuhansia, oletti, että maksan myös matkat Japaniin :D

Kun oli vihainen, saattoi käydä uhkaavasti päällä, kerran sanoi että tappaa jos en lopeta valehtelua. En tiedä mistä valehtelin. Haukkui joka välissä idiootiksi, ahneeksi, narsistiksi. Minä tein kovasti töitä, ja hän sai osansa, mutta vaati enemmän. Kukahan se narsisti oli? Oli päiviä kun olin sen kotona ja siivosin sitä masentuneen sotkuja tuntikaupalla. Valitti, kun jäi pienet pölyt kaapin nurkkaan. Itse vain nukkui sängyllään ihan hitosti. Ainakin 14 tuntia päivässä. Hän nukkui koko ajan ja valvoi välillä yöt.

Valitti muuton jälkeen että lattiassa oli ketsuppitarha aiemmalta asukkaalta, mutta kun itse asuu jo muutaman kuukauden, oli noita jo kymmeniä - eikä muutenkaan siivonnut kertaa pidemmälle. Ei kuulemma jaksanut, nyt en edes halua tietää miltä näyttää, kun en enää ole yhteydessä. Ei siis ole siivoustakaan enää siellä.

Minä olin idiootti kun etenin elämässä ja hän se vain nukkui tai pelasi plekkaa.

Ikinä ei käynyt missään töissä tai kouluissa. Ei ollut mielestään idiootti.

Minulle ei antanut mitään, ei edes mitään mitä parisuhteeseen kuuluu! Oli vain alussa sitä. Tajusin nyt, että se oli vain hyvää näyttelemistä, kun oikeasti luulin, että hän rakasti minua täysin. Mutta minä sain tarpeekseni ja nyt on vaarana, että hän ei edes pääse laskujaan maksamaan. Etenkin puhelinlaskua, toivon että näin kävisikin.

Niin ei pääsisi tuo parka pilaamaan muiden päiviä yhteydenotoillaan.

Yksi kuukausi No Contact, lisää kiitos!
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 234
Eräs lähisukulaiseni, nainen siis, kärsi tuollaisesta vastaavasta saamattomasta vätyksestä myös. Ei koskaan jaksanut herra mitään tehdä, paitsi huokailla sohvalla.

Otti sitten sukulaiseni eräänä kauniina päivänä, topakkana ihmisenä niska-perseotteella, sulhon kantoon ja viskasi ovesta ulos, ja kamppeensa perään ikkunan kautta.
Ei tuollainen mitään oikeaa parielämää ole todellakaan, hyvä vaan että pääsit loisesta eroon !:tup:
Kiitos, yritän pärjätä ilman loisia.

Olisi edes tehnyt jotain rahansa ja minun kovan avun eteen, muuta kuin haukkunut koko ajan, ja moittinut lopputuloksesta - oli liian vaativa kaikesta. Busseja ei suostunut käyttämään, kesti muka 2 h 20 minuuttia tänne, halusi junaa - toki minun laskuun meni. Lähijunasta valitti saman tien kun ulos astui että olikin yhtä hidas. Piti kysyä, etkö katsonut ajoaikoja, itse tiesin siitä koko ajan, ihmettelin oikeastaan miksi maksatti minun kautta puolet kalliimman kyydin joka ei kamalasti parempi.

Paluussa kehtasi itkeä Intercityä, sanoin etten 20-30 euroa kyllä tule maksamaan... Joutui menemään bussilla ja ei koskaan halunnut takaisin.

Kai olisi pitänyt taksilla hakea ja pois viedä! Ravintolassa söi laskuuni kaikkein kalleinta ruokaa, yhdessä vaiheessa jouduin itse ostamaan sen halvimman ravintolaruoan...

Ei harmita, että linja on poikki hänen kanssa jo n. 2 kk. Toivottavasti emme koskaan kohtaa näitä narsisteja!

Se oli vaikeaa tunnistaa kuka oli hullu, mä vai se, mutta lopulta tajusin mitä hän teki. Hän haukkui minua, mutta todellisuudessa kertoi omasta pahasta olostaan.

Viimeksi kun hän haukkui minua narsistiksi, niin tiesin, että hän haukkui itseään. Oli helppo lähteä ja jäähyväiskirjeeseen hän reagoi todella vihaisesti.
 
Liittynyt
21.01.2018
Viestejä
500
Tää nyt voisi mennä myös ''miksi tänään vituttaa'' -ketjuun, mutta eiköhän tää enemmän ole kuitenkin positiivista.

Eilen ja tänään oli ekat orientaatiot AMK:ssa ja maanantaina alkaakin sitten heti rummutus 8:00-18:00 päivällä.

Vituttaa vaan hyvästä työpaikasta ja -kavereista luopuminen ja tulotason tippuminen.
 

Freeze

Elitisti
Team Folding @ Home
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 113
Meinaa hiukan nauraa hykerryttää tuo Siilinjärven eurojaska -uutinen. Riippuen siitä miten paikallisia ostajat olivat, 21k asukkaan kuntaan saattoi pamahtaa kerralla jopa 50 miljonääriä :D
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 799
Meinaa hiukan nauraa hykerryttää tuo Siilinjärven eurojaska -uutinen. Riippuen siitä miten paikallisia ostajat olivat, 21k asukkaan kuntaan saattoi pamahtaa kerralla jopa 50 miljonääriä :D
Se varmaan vituttaa jokaista 50, ettei tullutkaan sitä 90 miljoonaa taskuun. Sillä määrällä olisi jo kokenut keisariksi itsensä.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 610
100km fillarilla pariin päivään, joista 57km tänään. Eilinen meni könttänä, tänään osissa.
 
Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
1 586
Viikonloppu ja viikko ilman alkoholia =) siis pisaraakaan. Juominen muutenkin rajoittuu vapaisiin, mutta tuli viime viikolla kaverin kanssa kännissä naureskeltua miten ei yhtäkään viikkoa ole ollut juomatta tänä vuonna niin olipa nyt jo aika. Oli vielä hauska vkl tuli kiipeiltyä ja salilla käytyä sekä syötyä hyvää ruokaa, viimeiset grillaukset tältä mahdollisesti kesältä ja grillin pesu. Nyt sunnuntaina ei ole sellaista mieletöntä väsymystä ja huominen ei ahdista.
 

atomi

tieteen hypoteesi
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
1 888
kun ei tämä asia vitutakkaan lähinnä naurattaa niin laitetaana tänne.

paljon tapahtuu sitä esim postilla että on olevinaan kotiintoimitusta yritetty tuoda tai soittaa,mutta ei ole saatu vastaanottajaa kiinni. vaikka kukaan ei ole ovella käyny eikä soitellu.

sama käytäntö tuntuu olevan muillakin. telian tyyppi soitti että on asentaja käyny ja koitellu vissii soitella useammankerran, mutta ei ole saanut yhteyttä :rofl: kukaan ei oo soittanu
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
2 318
Oli jo eilen tosin, mutta verotuspäätös napsahti postissa. ~1900€ palautuksia.
:cigar2: Oli tosin pienehkö käsittelyaika, kun jätin verkossa korjausilmoituksen toukokuussa. Tuli siihen liki 500€ lisää, joten kannatti odotella :tup:

Alkoi viimeinen kuukausi orjalaitoksella (eli duunissa) ilmaistöissä tekemässä monen ihmisen hommat. Ei siis makseta pennin pyörylää. Nämäkin voisi riitauttaa, niin saisi oikeusteitse rahat. Ei nimittäin ole ihan lainmukaista pitää harjoittelijaa 0-palkalla niin, että hän työskentelee itsenäisesti. Tämä oikeastaan alkaa mennä tuonne vitutuksen puolelle. Vaihdan siis aihetta.

Tyttö oppinut parin viimeviikon aikana pirusti kaikkea. Ensin konttaamaan ja nyt seisoo tuettuna. Alkaa olla vaan aika haasteellista pitää tuon päätä yhtenä kappaleena, kun se aika näppärästi kumahtaa tuohon lattiaan. Pitää hankkia kohta kypärä :D
 
Liittynyt
14.03.2019
Viestejä
879
Kerro miksi tänään vituttaa! :(
Ajan saaminen hammassadistin pakeille sekä, että joutuu edes sinne menemään. Itellä kun on suht tukeva pelko niitä kohtaan...
Jeee! Eka käynti hoidettu pois alta ja tällä kertaa oli helppo reissu kun tyytyivät vaan hiomaan hampaan niin, että se ei enää hankaa kivuliaasti kieleen kun niiden röntgenlaite ei toiminu (sähkäri oli käyny tekeen siellä jotain hommia. En kiellä, enkä tunnusta) :). Lääkäri oli TODELLA ammattimainen ja kaikinpuolin erinomainen :tup:! Vielä olisi tosin edessä hampaiston röntgen, hampaiden pientä siistimistä suuhygienistillä, sekä sitten lopuksi sen hiotun hampaan poisto, jossa ois mahdollisuus päästä testaileen ilokaasuissa oloa :D.

Hiukan epätodellinen olo... Lääkäri jopa totesi, että hyvin oon harjannu hampaani kun suutani tutki. Tosin epäilen että se katto peilistä omia leegojaan o_O.
 

atomi

tieteen hypoteesi
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
1 888
20vuotta tiputellu lompakosta kolikot maitotonkkaan, tänään kävin sit kauhomassa talletus automaatiin. jospa taas sit seuraavat 20v ellei jo kolikot kerkee sinäaikana hävitä käytöstä kokonaan.
 

neko

ᓚᘏᗢ
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 751
On vihdoin hieman viileämpää. Ja yöllä satoi hieman, vaikka pohjavesien surkeaan tilanteeseen tällä ei ole merkitystä.

Olisi jo aika saada kunnon, oikea syksy.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
2 318
20vuotta tiputellu lompakosta kolikot maitotonkkaan, tänään kävin sit kauhomassa talletus automaatiin. jospa taas sit seuraavat 20v ellei jo kolikot kerkee sinäaikana hävitä käytöstä kokonaan.
Saako udella, paljonko oli kertynyt?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 025
20vuotta tiputellu lompakosta kolikot maitotonkkaan, tänään kävin sit kauhomassa talletus automaatiin. jospa taas sit seuraavat 20v ellei jo kolikot kerkee sinäaikana hävitä käytöstä kokonaan.
Ei nyt ihan kahtakymmentä vuotta ole euro ollut rahana.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
593
Menin eilen perjantaina nukkumaan kahdeksalta illalla, heräsin aamulla viideltä täysin levänneenä ja hyvin nukkuneena. Sain käytyä kaupassa jo kuudelta aamulla, kiitos 24h Alepan. Kello ei ole vielä edes kahtatoista mutta heräsin silti juuri ruoanjälkeisiltä sohvapäikkäreiltä vatsa vieläkin täynnä. On ollu jotenkin niin helkkarin levollinen ja rauhallinen lauantai että oksat pois. Toivottavasti monella muullakin on ollut yhtä seesteinen alku tälle päivälle!
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 373
Näköjään pääsin töihin, kyllähän se 10 vuoden työttömyyden (miinus kuntouttavat ja toinen koulureissu) jälkeen ihan jeessiltä tuntuu, toisaalta postille niin tiedä kauan kestää kun saa paskaa niskaan :nb:
 
Liittynyt
31.07.2017
Viestejä
1 542
Härän ulkofilettä sekä linuxkonffausta. Lisäksi virtuaalikoneiden siirto tuotantoympäristöön alkaa olla valmis. Kohta pääsee säätämään dellin servereitä joten fiilis ei voi olla muuta kuin loistava. Voisi hakea jääkaapista jonkun hyvän imperial stoutin!
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 150
Tilaus lähti viimein Jimm'siltä liikkeelle ja kuun lopulla saa kuitattua viimeiset Kelan rästit. Vielä kun saa luottotiedot takaisin vuoden päästä niin voi lopettaa stressaamisen.
 
Liittynyt
20.03.2018
Viestejä
924
Oon kyllä nyt ihan helvetin tyytyväinen itteeni ja ylpee. Onnistuin kasaamaan tän mun AMD kokoonpanon täysin yksin vaikka ensin epäilin etten selviä etupaneelin liittimistä mutta selvisinpä!!!! Apuun tuli mun upouus suurentava ja valaiseva luuppini jota ilman en tätä hommaa oikeest olis saanu tehtyä, suosittelen myös normaalinäköisille tätä :)

LED-valaistu luuppi

Todella näppärä pikku apuri moneen hommaan on tuo.
 
Liittynyt
20.03.2018
Viestejä
924
:D juhliminen on aina mukavaa, saan hyvän syyn ostaa itelleni hyvää ruokaa (ja synttärirahoilla saan koneeseen pari uutta osaa).
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 812
Perjantai. Sauna, kanaa uunista ja jälkkäriks Hornetteja. Olutta. Rentoutuminen.
Hiukan risoo ku aamulla ajoin kamerapakuun reilu 70kmh 60 alueella, mutta se oli ihan itseaiheutettua törttöilyä ja ns. "rehellinen" sakko. Vituttaa toi summa mutta ei ollu mikään sakkorysä vaan ihan perusratsia. Ja sitä kun kuvittelee että ei sitä seiskan aikaan ketään kiinnosta jos vähän ajaa nopeemmin kun ei ole ristin sielua missään. No näin siinä käy, mutta omaa tyhmyyttä.
Silti perjantai on mahtava. Maha täynnä ja olutta on ja kohta piskin kanssa ulos ja samalla kuuntelee juutuupista uusimmat peliuutiset ja loppuilta vedetään rentoo..
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 438
Istun ensimmäistä kertaa kuukauteen töissä :O. Meni selkä autoon istuessa. Edellisestä kerrasta olikin jo yli vuosi niin oli ehtinyt jo unohtaa. Ennen on mennyt viikossa kuosiin, mutta nyt kesti ja kesti. Tars varmaan tehdä jotain sille...
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 580
Ei tänään vaan toissa päivänä.

Töihin mennessä työnjohto jakaa "ehdotukset" päivän työpanokseksi. Oma työlappu on viimeisenä, ja huomaan että siellä on mukana ns. nakkilappu, jossa yleensä on jotakin kettumaisia töitä joita joutuu tekemään muiden töiden ohessa. Yllätys olikin aikamoinen kun sain lappusen kouraan. Paikallisjohto kiittää työmoraalista ja asenteesta satasen palkankorotuksella. Täytyy myöntää etten osannut odottaa tuota. Se mikä lämmitti mieltä tilanteessa on se, että tuota korotusta on oma työnjohtaja ehdottanut.

Korotusta juhlistinkin sitten vain kolmen vartin kahvitauolla...
 
Liittynyt
07.03.2017
Viestejä
253
Istun ensimmäistä kertaa kuukauteen töissä :O. Meni selkä autoon istuessa. Edellisestä kerrasta olikin jo yli vuosi niin oli ehtinyt jo unohtaa. Ennen on mennyt viikossa kuosiin, mutta nyt kesti ja kesti. Tars varmaan tehdä jotain sille...
Mulla on/ollut useampi selkävammainen työkaveri (metalli ala) ja moni on kertonut vesijuoksun parantavasta voimasta... Yhtä moni on myös kertonut miten vaikeaa oli mennä vesijumppaan joidenkin mummojen kanssa... hävettäähän se olla samassa altaassa vanhusten kanssa, mutta suurin osa myös teki tuota koska se oikeasti auttoi niitä.... lihakset vahvistuu ilman että nivelet kuluu...

Tämä on tietysti henkilökohtainen asia, pystyykö menemään "MUMMO jumppan", mutta todella monelta kuulut että se auttaa.
 

cl0

Liittynyt
14.02.2018
Viestejä
364
Tänään oli siskon kihlajaiset ja sain kuulla eräältä naiselta että hänen poikansa on ihmetellyt mitä minulle kuuluu nykyään. Kyseisen henkilön kanssa oltiin tekemisissä aika paljon lapsina mutta aikuisiällä sekin jäi. Mukava tietää että joku vielä kaipaa minuakin.

Joskus olen soitellut vanhoille koulukavereille ja osa muistaa minut kyllä mutta osa on sitten jo unohtanut.

Sain tänään valmiiksi elokuva ja musiikkikäyttöön tarkoitetun uuden tietokoneen, koneen käynnistyessä olen ihmetellyt miten hiljainen se on kun kuuluu vaan matalaa puhinaa koneen käydessä. Tähän ei sitten tule edes internet yhteyttä niin saa katsoa elokuvia rauhassa ilman häiriöitä.
 

neko

ᓚᘏᗢ
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 751
Sattumalta löysin hauskan tarinan suomalaisen aamuisesta työmatkasta läpi Rautatientorin ja Kampin. Luin sen ja tulin hyvälle tuulelle. Toki se vain oli kuviteltua, tunnelmointia, huumoria. Valitettavasti sitä ei saa missään nimessä kirjoittaa tänne, koska sellainen huumori on vihapuhetta kalpeanaaman kirjoittamana.

Mahtava stoori! Hymy tuli huulille, ja on vieläkin.:love:

"Kiitos Mestari" ;)
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 606
Viestejä
4 196 162
Jäsenet
70 753
Uusin jäsen
1lallu

Hinta.fi

Ylös Bottom