Joku jolla ei oo androidia / gmailia
Mut asiaan. Vaikuttaa tosiaan ulosteesta/roskista tehdyltä kotilolta jonne pääsee karkuun. Ötökästä en tiedä mikä siitä tulee isona.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On molemmat ja nyt rivien välistä lukien ymmärrän että pitäisi täten olla myös youtube. Minua vituttaa aivan suunnattomasti kun tunnuksiani levitetään milloin mihinkin palveluihin tietämättäni.Joku jolla ei oo androidia / gmailia
Mut asiaan. Vaikuttaa tosiaan ulosteesta/roskista tehdyltä kotilolta jonne pääsee karkuun. Ötökästä en tiedä mikä siitä tulee isona.
On molemmat ja nyt rivien välistä lukien ymmärrän että pitäisi täten olla myös youtube. Minua vituttaa aivan suunnattomasti kun tunnuksiani levitetään milloin mihinkin palveluihin tietämättäni.
Google omistaa Androidin, Gmailin, Youtuben ja paljon muuta. Googletili toimii näissä kaikissa. Androidista tosin on olemassa myös Googlevapaa versio. Googlea hallinnoiva Alphabet sitten omistaa lisäksi muita asioita joissa mitä luultavimmin on myös käytössä googletili.On molemmat ja nyt rivien välistä lukien ymmärrän että pitäisi täten olla myös youtube. Minua vituttaa aivan suunnattomasti kun tunnuksiani levitetään milloin mihinkin palveluihin tietämättäni.
Niin. Minä en tykkää siitä, että tunnukseni on "paljoissa muissakin" palveluissa, vaan vain niissä joihin olen rekisteröitynyt. Riippumatta siitä kuka palvelun omistaa.
Varmaan sokeritoukat"levitetään". Youtube on Googlen omistuksessa ja toimii näin Googlen tunnuksilla. Android on Googlen tekemä ja Gmail on tietenkin "Googlemail".
On vain järjen mukaista että siinä samassa on myös Youtube. /offtopic
ontopic:
Mitäs sellaiset pienet matomaiset, n. 1-2mm pituiset, hopeisen väriset toukat voisivat olla? Näitä näkyi vanhassa asunnossa aika ajoin kylpyhuoneessa.
Mistään en mitään tiedä, mutta veikkauksena heitän riisihärön.Mikähän ötökkä tämä on? Näitä on päässyt asuntooni jotenkin ja mielelläni hankkiutuisin niistä eroon. Pituudeltaan ehkä pari milliä.
Nuo ovat perseestä. Edellisessä kämpässä niitä löytyi yhtäkkiä. Olivat ilmeisesti tulleet jauhojen tjsp. kanssa. Levisivät sitten jokaiseen keittiökaappiin ja kuivamuoniin. Ei auttanut kuin heittää joka ikinen avattu paketti menemään. Jauhot, sokerit, myslit, pastat jne. Sitten kunnon siivous. Sen jälkeen pidät kaikki avatut tarvikeet purkeissa tai pusseissa tai jääkaapissa. Mitään ei jätetä esille, ei myöskään hedelmiä tai vihenneksia. Ja pidät paikat siistinä. Siivoat myös lieden takana ja muut kivat paikat.
Perseestä.
Meillä ne hävisi kokonaan kuukauden sisällä.
Tukkimiehentäi saattaisi olla. Pilkut ainakin vaikuttavat täsmäävän.Mikähän mahtaisi olla?
Sylkikaskas.
Mitenköhän saisi parvekelaidoituksen alta tuhottua ampiaispesän (ilman purkamista)? Ei pääse ainakaan helposti kohdistamaan mitään ruiskeita suoraan pesään..
Rakenteet on betonia ja on siellä vedenpoisto putkea pitkin, sateillakin tulee ihan reilusti vettä parvekkeelle tuulesta riippuen.En aivan tajunnut, millaisesta rakenteesta on kyse, mutta ämpäreittäin vettä parvekkeen rakenteisiin ei kuulosta ihan hyvältä idealta.
Mitenköhän saisi parvekelaidoituksen alta tuhottua ampiaispesän (ilman purkamista)? Ei pääse ainakaan helposti kohdistamaan mitään ruiskeita suoraan pesään..
Ruumis about 2cm pitkä.Mikä koko? Olisin veikannut rantahämähäkkiä, mutta tuolla ei kulje selviä raitoja koko kropan läpu