Mikä olisi hyvä Hosting palvelu

Liittynyt
28.08.2022
Viestejä
1
En tiedä kuuluuko tänne, mutta minulla on vähän vaikeuksia löytää itselleni sopiva hosting ratkaisu verkkosivuilleni. Mikä voisi olla minulla hyvä vaihtoehto?

Olen kuullut hetzner.com ja webzcloud.fi palveluista, mutta ei niistä kokemusta. Onko kellään muulla kokemusta niistä?
 
Liittynyt
08.02.2019
Viestejä
1 323
En tiedä kuuluuko tänne, mutta minulla on vähän vaikeuksia löytää itselleni sopiva hosting ratkaisu verkkosivuilleni. Mikä voisi olla minulla hyvä vaihtoehto?

Olen kuullut hetzner.com ja webzcloud.fi palveluista, mutta ei niistä kokemusta. Onko kellään muulla kokemusta niistä?
Voi olla ehkä väärä osio, jos ei puhuta raudasta vaan virtuaalipalvelimista. Toki jos etsit oikeaa rautaa, niin sitten varmasti.

Ei ole kokemusta kummastakaan mainitsemastasi (hetzner on kyllä nimenä tuttu), mutta Linodea ja DigitalOceania tullut itse käytettyä. Linodea jo kohta 2 vuosikymmentä, joten voisin väittää että on ainakin luotettava taho ja käytännössä serverit rullaa ilman katkoja vuosia, jos ei ole itsellä tarvetta boottailla.
 

dome

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
587
Internet, tietoliikenne ja tietoturva parempi alue näille. Tämän joku siirtänee jos parhaaksi näkee.

Täällä hieman aiheesta jo onkin, olettaen että vain sivutilalle tarvetta:

Jos ihan virtuaalipalvelin hakusessa niin:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 182
Viestejä
4 210 579
Jäsenet
71 024
Uusin jäsen
Hogger

Hinta.fi

Ylös Bottom