Onko tällä hetkellä mitään hyvää tarjousta 14-16" läppäristä? Tulis amk terveydenalan opintoihin. Kriteereinä nopeus perus käytössä, mieluusti hdmi, ei älyttömän painava. Budjetti: 400-600e jota voidaan joustaa max 900e jos oikeesti hyvä kone hyvällä tarjouksella. Plussaa jos sen saa nopeasti. Tuota zoltuksen mainitsemaa läppäriä tuolla kokoonpanolla en lenovon sivuilta löytänyt.
Tässä tuo minun
Halusitpa pelata tai luoda, päihitä ammattilaiset AMD Ryzen™ ‑suorittimella ja jopa NVIDIA® GeForce RTX™ 4050 ‑näytönohjaimella varustetulla IdeaPad Pro 5 Gen 8 ‑kannettavalla.
www.lenovo.com
Ku painaa rakenna ite ni sieltä saa valittua osia mitä haluaa. noi ryzen 7 7840hs ja 5 7640hs, on amd uusimpia prossuja eli todella tehokkaita ja niissä on paras sisäinen näytön ohjain mitä löytyy. Kannattaa valita ilman windowsia niin säästää 100 euroa, windowsin saa itse asennettua youtube tutorialin avulla ja licenssejä saa netistä ilmaiseksi ja parilla eurolla.
Tosta jonka linkkasin ni saa jännästi samanhintaisen/halvemman ku ottaa sen paremman prossun ellen ihan väärin kattonu.
Jos oot opiskelija niin saat frank sovelluksen avulla lenovolta -15% alennuksen.
Jos haluut halvemmalla nii esim tällässenki saa rakennettua siellä:
IdeaPad Pro 5 14" gen8 721e opiskelija alella, muuten 764e, toimitus kuulema 2 viikon kuluessa mutta veikkaan et voi venyä noi uudella prosessoreilla olevat
- ryzen 5 7640HS
- ei windowsia valmiina (säästö 100e)
- 16gb ddr5 6400mhz
- 2.4k 16 tuuman näyttö 120hz
- 75wh akku
Linkki:
Learn more about the Lenovo IdeaPad Pro 5 Gen 8 (14″ AMD), a 14″ laptop powered by the latest AMD Ryzen™ processors and AMD Radeon™ graphics.
www.lenovo.com
Varmasti saa vielä paljon halvemmallakin noita jos tyytyy eri prossuihin mutta 7 7840hs ja 5 7640hs on todella kovia. Niillä kykenee myös pelata 780m/760m integroidun näyttiksen ansiosta.
Mut joo paljon halvemmallakin koneella pärjää helposti mulla tosin korkeat standardid omille läppäreille.
Tässä paljon halvempi vanhemmalla prossulla.
16" IdeaPad Slim 5:ssä yhdistyvät ohut profiili, tehokkuus ja nopeus, jotta voit olla liikkeellä koko päivän – ja koko yön.
www.lenovo.com
Tosta sain vielä kasattua 489 eurolla hyvän läppärin,kannattaa se extra 20e laittaa ni saa paljon isomman akun