Zepe
Premium-jäsen
Olisi hakusessa läppäri ohjelmoinnin opiskelua aloittelevalle henkilölle ja omat tietotaidot kriteerien suhteen perustuvat lähinnä tämän säikeen sekä google suomiin tietoihin, joten hieman apuja vielä kaipaisin.
Tässä joitain tulevan käyttäjän omia kriteerejä:
- läppäri tulee pääsääntöisesti opiskeluun ja ohjelmointiin, joten pelitehoja ei tarvitse olla.
- tulisi olla suht kestävää tekoa ja tehojen puolesta pärjätä sen 2-4vuotta
- min. 14" , mielellään 15"
- hyvä akun kesto , min. 3-4h?
- budjetti 600-700€ , saa olla allekin
Sen mitä itse olen ymmärtänyt niin hyvä näppäimistö sekä näyttö olisi hyvä olla.
Tehojen suhteen ei oikein ole vielä selvinnyt, että pärjääkö kahdella corella vai pitäisikö olla neljä ja riittääkö 8Gb vai olisiko hyvä olla suoraan se 16Gb?
Taitonetin sekä Greenwaren tarjontaa myös silmäilty, mutta varmuus riittävistä kriteereistä on vielä hillinnyt lopullisia ostopäätöksiä.
Voisiko joku hieman töniä oikean suuntaan läppärin hankinnassa? Kiitos!
Tässä joitain tulevan käyttäjän omia kriteerejä:
- läppäri tulee pääsääntöisesti opiskeluun ja ohjelmointiin, joten pelitehoja ei tarvitse olla.
- tulisi olla suht kestävää tekoa ja tehojen puolesta pärjätä sen 2-4vuotta
- min. 14" , mielellään 15"
- hyvä akun kesto , min. 3-4h?
- budjetti 600-700€ , saa olla allekin
Sen mitä itse olen ymmärtänyt niin hyvä näppäimistö sekä näyttö olisi hyvä olla.
Tehojen suhteen ei oikein ole vielä selvinnyt, että pärjääkö kahdella corella vai pitäisikö olla neljä ja riittääkö 8Gb vai olisiko hyvä olla suoraan se 16Gb?
Taitonetin sekä Greenwaren tarjontaa myös silmäilty, mutta varmuus riittävistä kriteereistä on vielä hillinnyt lopullisia ostopäätöksiä.
Voisiko joku hieman töniä oikean suuntaan läppärin hankinnassa? Kiitos!