Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama ongelma, koska minulla on paksu niska ja kaula.Onko jollain kokemusta netistä tilattavista mittojen mukaan tehdyistä kauluspaidoista? Ei meinaa kaupoista löytyä sopivia niin tuo kiinnostaisi.
Tailorstorea olen itse käyttänyt. Välttää halvimpia ja ohuimpia kankaita niin olen ollut itse ihan tyytyväinen kun löytää koon. Jostain syystä muuttivat slim fit paitojensa toleransseja jossain välissä ja vanhalla mitoituksella tilatut paidat olivatkin väärän kokoisia. Reklamaatioprosessi heillä toimii kyllä ja jos paita ei istu niin antavat uuden paidan uusilla mitoilla. Pientä sähköpostijumppaa ja kuvien ottoa tuossa kyllä joutuu tekemään.Onko jollain kokemusta netistä tilattavista mittojen mukaan tehdyistä kauluspaidoista? Ei meinaa kaupoista löytyä sopivia niin tuo kiinnostaisi.
Onko jollain kokemusta netistä tilattavista mittojen mukaan tehdyistä kauluspaidoista? Ei meinaa kaupoista löytyä sopivia niin tuo kiinnostaisi.
Vaatii käynnin liikkeessä, mutta laitetaan nyt kuitenkin kun olen kuullut pelkkää hyvää: Home - HerrainpukimoOnko jollain kokemusta netistä tilattavista mittojen mukaan tehdyistä kauluspaidoista? Ei meinaa kaupoista löytyä sopivia niin tuo kiinnostaisi.
Vaatii käynnin liikkeessä, mutta laitetaan nyt kuitenkin kun olen kuullut pelkkää hyvää: Home - Herrainpukimo
Siellähän näyttää olevan kankaiden valmistajia mainittuna ja varmaan kysymällä voi saada alkuperänkin selville, jos ei itse viitsi Googlettaa.Tämän lisäksi materiaalien alkuperästä ei ole usein tietoja.
Tuosta hintaluokasta löytyy kevytuntuvatakkeja, mutta ei oikein kunnollisia kovien pakkasten untuvatakkeja. Hyvällä tuurilla voi löytyä jostain alennusmyynneistä, kuten itse ostin pari vuotta sitten Supredryn untuvatakin 149 euron hintaan. Tämä tosin on niin lämmin, että käyttökertoja on kertynyt vain ihan muutamia ja tuossa hikoaa vielä -15 c asteen pakkasilla. Mens - Premium Ultimate Down Jacket in Black | SuperdryPrimaloft takin ostin mutta ei siitä ollut vanhan Joutsen untuvatakin veroista. Liekö ollut 2-laatu tai muu syy aleen. Eli onko suosituksia todella lämpimistä untuvatakeista hupulla ja kunnon kauluksella hintaluokassa alle 150e, kai tuolla hinnalla jo luulis irtoavan. Vaikka ainahan villapaidalla voi paikata ulointa kerrosta.
Hupulliset villakangastakit harvassa. Ja oikein istuvan alle ei mahdu harrastamaan kunnolla kerrospukeutumista.Käyttäkää villakangastakkeja niin pysyy lämpimänä.
Itsellä on tällainen Superdryn takki nyt lieko toista vai kolmatta talvea. On mukavan lämmin. Kuva Amazonista koska näköjään tuolla Chinook Parka -nimellä myyvät nyt hieman toisennäköistä versiota tänä vuonna. Toki voi olla yksityiskohtia lukuunottamatta suht identtinen vanhemman mallin kanssa.Primaloft takin ostin mutta ei siitä ollut vanhan Joutsen untuvatakin veroista. Liekö ollut 2-laatu tai muu syy aleen. Eli onko suosituksia todella lämpimistä untuvatakeista hupulla ja kunnon kauluksella hintaluokassa alle 150e, kai tuolla hinnalla jo luulis irtoavan. Vaikka ainahan villapaidalla voi paikata ulointa kerrosta.
Duffelitakki (Duffle coat) on hupullinen. Onhan se vähän lasten takin näköinen - johtuen siitä hupusta. Oikea istuvuus ja kerrospukeutuminen onnistuu oikein hyvin, kun ostaa takin, joka istuu alla olevien kerrosten päälle. Villakangastakki saa olla vähän väljä, kunhan on hartioista istuva.Hupulliset villakangastakit harvassa. Ja oikein istuvan alle ei mahdu harrastamaan kunnolla kerrospukeutumista.
Katso esim. Trunk Clothiersin oma mallisto. 100 e, mutta Euroopassa tehdyt ja laatu varmasti parempi vs. RL Made in China mallisto.Liekkö ootte löytänyt jotain erinomaisia ns. premium shortseja, siis riittää vaan et on laadukkaat?
Katellu jotain Ralph Laurenia tms. merkkiä, mut onha noi 100e hinnat aika hintavia shortseista. Jotkut hyvät ja tyylikkäät gof-shortsit myös kiinnostais..
En tiedä mitä olet jo kokeillut tai mitä aikaisemmat chinot on olleet, mutta itsellä kanssa vähän enemmän reittä että väljemmän housut mukavemmat ja chinoissa itselle on riittänyt Dockersin straight mallit. Niissä ainakin aika paljon väljyyttä.Mistähän löytyisi ruskeat (tumma, vaalea, siltä väliltä) chinot tai vastaavat hieman leveämmälle reidelle (miel. verkkokauppa) ? .. Hieman vaikeahkoa ostaa mitään siistimpää housua kun reisi on ~66cm ja vyötärö vähän alta 80cm.
...
Ja ylipäätään, rennosti seisoessa, mihin kohti t-paidan tai hupparin pitäisi teidän mielestä yltää? Itse olen ajatellut nyrkkisääntönä että jos vaate ei kosketa kikkeli-aluetta on se liian pieni.
Olen vaatekaupassa samasta kaupasta ostetut saman malliset housut jalassa joutunut toteamaan, että vaikka mallin nimi ja ulkonäkö on sama, on leikkausta vaihdettu eivätkä uudet housut enää istuneetkaan. Kokomerkinnöillä ei tunnu olevan edes suurpiirteistä korrelaatiota vaatteen mittoihin.Aika mahdoton kysymys vastattavaksi. Jokaisella valmistajalla tuntuu olevan oma käsitys kokomerkinnöistä. Itse olen tehnyt niin, että tilaan uudesta merkistä kaksi eri kokoa ja palautan sitten sen väärän. Jatkossa osaa sitten tuolta merkiltä tilata taas oikean koon.
Mistähän löytyisi ruskeat (tumma, vaalea, siltä väliltä) chinot tai vastaavat hieman leveämmälle reidelle (miel. verkkokauppa) ? .. Hieman vaikeahkoa ostaa mitään siistimpää housua kun reisi on ~66cm ja vyötärö vähän alta 80cm.
Oletko tutkinut jotain Gasp / Gazoz akselia?Mistähän löytyisi ruskeat (tumma, vaalea, siltä väliltä) chinot tai vastaavat hieman leveämmälle reidelle (miel. verkkokauppa) ? .. Hieman vaikeahkoa ostaa mitään siistimpää housua kun reisi on ~66cm ja vyötärö vähän alta 80cm.
Oletko tutkinut jotain Gasp / Gazoz akselia?
Gaspin hillittyjä perusfarkkuja löytyykin jo hyllystä, ne istuu hiton hyvin. Nyt vähän siistimpää haussa ja vähän sokkona pitäis mennä koska treenivaatevalmistajat ei kauheasti tee esim. chinoja.Oletko tutkinut jotain Gasp / Gazoz akselia?
On, laadusta tosin joutuu luonnollisestikin maksamaan markettipaitaa kovemman hinnan.Ei ole useinkaan helppoa laadukkaan vaatteen löytäminen kun huono laatu on nykyään pääsääntö, eikä poikkeus.
Esimerkiksi onko missään helposti saatavissa kunnollisia t-paitoja. Eli mielellään 100% puuvillaa ja ommeltu niin että sietää katsoa myös saumapuolelta? Ja tietenkin myös hinta vaikuttaa.
Esimerkiksi onko missään helposti saatavissa kunnollisia t-paitoja. Eli mielellään 100% puuvillaa ja ommeltu niin että sietää katsoa myös saumapuolelta? Ja tietenkin myös hinta vaikuttaa.
Tilaan aina 10-12 t-paitaa kerralla ja heitän vanhat UFF tai roskiin, käytän kaks vuotta ja uutta kiertoon.Eli mielellään 100% puuvillaa ja ommeltu niin että sietää katsoa myös saumapuolelta? Ja tietenkin myös hinta vaikuttaa.
Olipahan hurjat postit tuolla 40€ paitatilaukseen 40€ postikuluja.Hyväksi havaittu Fruit of the Loom Super Premium T-paita. 205g/m2 ja tuplasaumat
Viimeksi tilasin Paitakauppa
2,71e/kpl plus postit
Juu Brexit syynä.Olipahan hurjat postit tuolla 40€ paitatilaukseen 40€ postikuluja.
Jösses, kaverihan ottaa ihan kierroksia.50 euroa on se mitä t-paidan pitäisi maksaa. Merkkipaidassa on lisänä markkinoitu brändi ja se maksaa yli 80 eur. Kolmen euron paidasta tietää että sitä ostamalla tuet riistotyötä ja mahdollisesti muuta rikollisuutta.
Jösses, kaverihan ottaa ihan kierroksia.
Sä saat maksaa siitä paidasta sen 50 tai 80e, minä en.