mielipiteitä ekaan koneeseen?

Liittynyt
08.08.2024
Viestejä
2
oon ostamassa konetta ekaa kertaa, lähinnä kasuaaliin pelaamiseen. voiko joku tarkistaa onko tällänen paketti hyvä vai kannattaako jotain vaihtaa? hinta max 700€ mut tietty jos alemmaksi saa samalla teholla niin vielä parempi.

pyörittäiskö hyvin esim rdr2? muista peleistä en oo varma vielä mitä haluan, mutta isoimmat jättäisin pleikalle kun on kuitenkin pienempi budjetti tässä. eli ihan vaan perushyvä kone hakusessa.

 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 932
oon ostamassa konetta ekaa kertaa, lähinnä kasuaaliin pelaamiseen. voiko joku tarkistaa onko tällänen paketti hyvä vai kannattaako jotain vaihtaa? hinta max 700€ mut tietty jos alemmaksi saa samalla teholla niin vielä parempi.

pyörittäiskö hyvin esim rdr2? muista peleistä en oo varma vielä mitä haluan, mutta isoimmat jättäisin pleikalle kun on kuitenkin pienempi budjetti tässä. eli ihan vaan perushyvä kone hakusessa.

30 fps minimit, keskimäärin 40 fps tuntumassa. Eli pitää laskea asetuksia, tai kaivaa kuvetta

1250 € budjetilla
7500f + 7800xt + 32gb 6000c30 ram, yms toi pyörisi keskimäärin melkein 100 fps ja minimit päälle 70 fps




Mutta tuohon sun koriin vaihtisin psu:n tähän


Ja ssd:n tähän


Lisäksi gpu:n kun vaihtaa rtx 4060/ radeon 7600 nousisi molemmat minimi ja keskimääräinen fps kymmenellä.
 

madi

Tukijäsen
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
3 630
Tossa muutaman euron halvempi. Vaihtaisin SSD ja PSU. Jos ei jaksa tuota Montechia odotella niin tommosen halvemman lootan laittaa.

Ostoskori

Kyllä tuolla RDR2 pyörii kun se rullaa ihan ok jo 2700X + RTX2070S combolla.

Pari kymppiä parempaan jäähyyn kyl melkeen kannattaisi laittaa

 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 932
Tossa muutaman euron halvempi. Vaihtaisin SSD ja PSU. Jos ei jaksa tuota Montechia odotella niin tommosen halvemman lootan laittaa.

Ostoskori

Kyllä tuolla RDR2 pyörii kun se rullaa ihan ok jo 2700X + RTX2070S combolla.

Pari kymppiä parempaan jäähyyn kyl melkeen kannattaisi laittaa

Kyllähän se pyörii, kun laskee asetuksia. Ja joo, pelkkä gpu:n vaihto tohon 7800xt:hen antoi lähes samat lukemat.
 

madi

Tukijäsen
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
3 630
Kyllähän se pyörii, kun laskee asetuksia. Ja joo, pelkkä gpu:n vaihto tohon 7800xt:hen antoi lähes samat lukemat.
Eikö tuossa alkupostauksessa lue 700€ max. Niin ei kovin kummosta konetta alle pariin sataan saa ton näyttiksen jälkeen..
 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 932
Eikö tuossa alkupostauksessa lue 700€ max. Niin ei kovin kummosta konetta alle pariin sataan saa ton näyttiksen jälkeen..
Joo, mutta oli halu että kone pyörittää "hyvin" rdr2 peliä." Kunhan vain likkasin toisesta ketjusta koneen joka pyörittää mielestänin "hyvin"
Ja 50 € saa pois sun korista kasaamalla itse ja ottamalla tän prossun. Mutta tämä nyt on lähinnä epätoivoista säästöjen hakemista jotta koneen tolla 7800xt:llä saisi mahdollisimman halvalla.

Mutta itse tällä budjetilla kattelisin käytettyjä osia, jos tuo pitää pyöriä "hyvin" ja joo,700€ budjetiin ei toi 500 € gpu mahdu, jos pitää olla uusia osia.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
08.08.2024
Viestejä
2
kiitos vastauksista! juu olisi pitäny tarkentaa että hyvin pyörivänä mulle meinaan vaan ettei oo mitään suurempaa tökkimistä, en mitään huippulaatua tolla budjetillani odota. pelaan tällä hetkellä kaikki pelini ps 4:lla ja se toimii mulle hyvin. joidenkin mielestä ps4 liian hidas tai vanha mut enpä mä tommosista paljoa tiedä, kelpaa mulle :D

tutkin teidän ehdotuksia.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
249 294
Viestejä
4 353 413
Jäsenet
72 379
Uusin jäsen
KevinS

Hinta.fi

Ylös Bottom