Microsoft valmistelee ääni- ja videotiedostojen hakutoimintoa sisällön perusteella

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
22 102
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 098
Totta tämä samalla kertoo lapo ja poliittisesti arveluttavien tai muuten kiellettyjen sisältöjen löydöt suoraan viranomaisille? Helpottaa järjestyksen valvontaa kun saadaan realiaikainen havainnointi epäilyttävistä henkilöistä......
 

leripe

Ehdotuksia otetaan vastaan
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 486
Totta tämä samalla kertoo lapo ja poliittisesti arveluttavien tai muuten kiellettyjen sisältöjen löydöt suoraan viranomaisille? Helpottaa järjestyksen valvontaa kun saadaan realiaikainen havainnointi epäilyttävistä henkilöistä......
Eiköhän tämäkin ole jo pitkään ollut mahdollista, mutta nyt vain helpompaa ja nopeampaa. Kuten aina teknologian kehittyessä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
12 183
Itse en koskaan käytä Windowsin sisäistä hakua. Menen itse oikeisiin kiintolevyihin/kansioihin manuaalisesti. Kaipa tuonkin saa pois päältä, asetuksista tai rekisteristä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 946
Osaakohan se kääntää idän kielillä tehdyt hydrauliikkavideot länsikielille? Kaverin puolesta kysyn.
 

pq

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
831
Kun saisivat sen normaalin haun toimimaan ensin.
Nyt sitten todennäköisesti persraiskaa kiintolevyn lisäksi prossun ja ehkä GPU:n, kun jokavälissä "indeksoi" ääntä sisältäviä tiedostoja..
Suosittelen lämpimästi File Locator Pro/Agent Ransackia (sama softa eri nimillä) tuohon hommaan. Itse heitin hanskat naulaan Windowssin oman haun kanssa jo aikapäiviä sitten eikä yhtään ole kaduttanut.


Saiskohan tuon tekstittämään myös japania sisältävät videot englanniksi? Kysyn muuten vaan.
Osaakohan se kääntää idän kielillä tehdyt hydrauliikkavideot länsikielille? Kaverin puolesta kysyn.
:confused: Mitä ihmeen jynkkyä te oikein katsotte, kyllä se voihkina ja läähätys pitäisi kaikilla kielillä olla yhtä ymmärrettävää. Ei kai kukaan makuuhuonejumppaa syvällisen dialogin ja juonen takia katso…
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 946
Suosittelen lämpimästi File Locator Pro/Agent Ransackia (sama softa eri nimillä) tuohon hommaan. Itse heitin hanskat naulaan Windowssin oman haun kanssa jo aikapäiviä sitten eikä yhtään ole kaduttanut.




:confused: Mitä ihmeen jynkkyä te oikein katsotte, kyllä se voihkina ja läähätys pitäisi kaikilla kielillä olla yhtä ymmärrettävää. Ei kai kukaan makuuhuonejumppaa syvällisen dialogin ja juonen takia katso…
Edelleen kaverin puolesta siis... Eihän sitä voi olla varma joskos siinä sivussa vaikka seurustellaan tmv? Ei kuulemma tunne paikallisia tapoja joten häntä kiinnostaa miten idässä touhutaan. Ilman toimivaa käännöstä on vaikea tulkita mahdollista dialogia, juoni on kertomansa mukaan jo aika hyvin hallussa :thumbsup:
 
  • Tykkää
Reactions: pq
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
251 782
Viestejä
4 384 991
Jäsenet
72 852
Uusin jäsen
Vuoristo

Hinta.fi

Ylös Bottom