Microsoft Game Pass (XBOX, PC, Ultimate)

Täähän nyt on enemmänkin sitä, ettei edes yritetä tulla sieltä omalta mukavuusalueelta pois.
Mulla on tälle vuodelle 33 peliä pelattuna/kokeiltuna ja paljon sellaista, jota ei ikimaailmassa tulisi ostettua. Kuitenkin, kun "ilmaiseksi" on päässyt kokeilemaan/testaamaan, niin on aina välillä löytynytkin peli joka on vienyt hetkeksi mennessään.
Ihan sama toimii suoratoistopalveluissa joidenkin leffojen/sarjojenkin suhteen. Aina välillä löytyy helmiä, kun vaan ennakkoluulottomasti kokeilee.
Minulla ei oikeastaan ole mukavuusaluetta enää. Ennen vanhaan pelasin vain D&D RPG pelejä, mutta nykyään laidasta laitaan. Pelkästään tuo ilmaispelien määrä mitä joka tuutista saa on niin järkyttävä ettei tämmönen vuokapalvelu oikein toimi itselle. En esim ikinä olisi pelannut Death Stranding tai Gloomhaven mutta mm. nekin sai ilmaiseksi Epiciltä niin miksei sitten. Humblesta saa silloin tällöin muutamalla eurolla kasan pelejä ja päälle steamin/GoG:n yms avainkauppojen tarjoukset joilla olen pelannut Days Gone, Horizon Zero Dawn, Dave the Diver.. keskihinta about 4e. Välillä tulee helmiä game passiin kuten Valheim, mutta siinä on se ongelma että niitä on pelattu ja 2v ilman mitään vuokraa maksaen parikymppiä.

En siis ole kohderyhmää. Ehkä jos minulla ei olisi pelihistoriaa tai että en olisi aktiivipelaaja niin game passista voisi silloin tällöin löytyä kuukaudeksi pelattavaa, mutta nyt kun backlogi pelkästään steamissa on isompi mitä koko game passin katalogi niin, noh, minkäs teet.

Aina välillä sitä miettii ostaisko kaikki pelit mitä itse ja lapset pelaa Xbox / PC (PC:lle ehkä Steamista) ja mahdollisesti säästäisi pidemmässä juoksussa mutta ei koskaan jaksa alkaa "säätämään". Täysi Ultimaten 15e/kk hinta kuitenkaan ei ole mikään tajuton jos ei sitten osta mitään pelejä muuten, tuolla hinta riittää yhteen tuoppiin, auton tankkaukseen menee aina satanen jne.

En siis ole kohderyhmää. Ehkä jos minulla ei olisi pelihistoriaa tai että en olisi aktiivipelaaja niin game passista voisi silloin tällöin löytyä kuukaudeksi pelattavaa, mutta nyt kun backlogi pelkästään steamissa on isompi mitä koko game passin katalogi niin, noh, minkäs teet.
No tämähän onkin ihan eri asia, jos pelaa paljon pc-puolella. Sitten ihan ymmärrettävää, ettei ehkä samalla tavalla löydy pelattavaa.
Itse taas pelaan ainoastaan konsolilla, joten lähtökohta on ihan eri pc-pelailuun verrattuna ja sitä myöten GP antaa konsolipelaamisessa paljon rahalle vastinetta.
Tulee sitä silti lisäksi harvakseltaan myös ostettua joitain pelejä alelaareista konsolillekin.

Game Passin viimeaikainen tarjonta on tyhjentänyt omaa Wishlistiä mukavasti, kun lisätyt pelit ovat osuneet just omaan makuun. Säästöä on tosin tullut myös siitä, että olen päässyt kokeilemaan jotain toivelistalla olevaa peliä GP:n kautta, ja todennut, ettei peli ollutkaan lopulta minun makuuni (esimerkiksi Wo Long ja Atomic Heart).

Palasin just syksyllä vuoden tai parin tauolta, kun ennen taukoa pelitarjonta ei iskenyt yhtään.

1704292337645.png

Tulossa game passiin!!! Coming to Xbox Game Pass: Assassin's Creed Valhalla, Resident Evil 2, Hell Let Loose, and More - Xbox Wire

Available Today:

- Close to the Sun (Cloud, Console, and PC)

Coming Soon:

- Hell Let Loose (Cloud, PC, and Xbox Series X|S) – January 4
- Assassin’s Creed Valhalla (Cloud, Console, and PC) – January 9
- Figment (Cloud, Console, and PC) – January 9
- Super Mega Baseball 4 (Cloud, Console, and PC) EA Play – January 11
- We Happy Few (Cloud, Console, and PC) – January 11
- Resident Evil 2 (Cloud, Console, and PC) – January 16
- Those Who Remain (Cloud, Console, and PC) – January 16

Leaving Soon

January 5:

- Grand Theft Auto V (Cloud and Console)

January 15:

- Garden Story (Cloud, Console, and PC)
- MotoGP 22 (Cloud, Console, and PC)
- Persona 4 Golden (Cloud, Console, and PC)
- Persona 3 Portable (Cloud, Console, and PC)

Gta poistuu gamepassista, haluaisin jatkaa vielä onlinessa pelailua, niin riittääkö tähän storesta pelkän onlineversion ostaminen joka näyttäisi olevan vielä päivän tarjouksessa hintaan 9,99 ennestään peliä en missään muodossa omista lukuunottamatta tuota gamepass latausta.

Gta poistuu gamepassista, haluaisin jatkaa vielä onlinessa pelailua, niin riittääkö tähän storesta pelkän onlineversion ostaminen joka näyttäisi olevan vielä päivän tarjouksessa hintaan 9,99 ennestään peliä en missään muodossa omista lukuunottamatta tuota gamepass latausta.

Joo, käsittääkseni tämä riittää siihen, kun laitteena Series X/S: Osta Grand Theft Auto Online | Xbox

Näin se toimii.

Tämä on ehkä ärsyttävin keissi koko Xbox-peliurallani. Olen ostanut pelin ensin Xbox 360 konsolille, sitten Xbox Onelle digitaalisena pelkän Online pelaamisen takia. Kun hankin Xbox Series X:n päätin, etten enää laita kyseiseen projektiin yhtään rahaa ja pelaan ns. "Xbox Onen vanhalla GTA versiolla" uudellakin konsolilla tappiin saakka, koska "pelihän on jo niin nähty muutenkin". Jostain syystä aina sitä Onlinea tulee pelattua muiden pelien välissä aina vähän välein ja sitten Gamepass meni teasaamaan sillä Series Enhanced versiolla muutaman kuukauden, mikä nyt on ollut selvästikin hienompi versio pelata varsinkin 77" LG Oledin hankinnan myötä. Vanhaanhan 25 FPS (?) versioon ei tietenkään ole enää paluuta, ei sitä hyvään totuttua pysty ihminen enää peruuttamaan köykäsempään. Nyt kun mainitsit sen olevan kympillä saatavalla olen taas pohtimassa, että vieläkö siihen se yksi kymppi pitää perhana upottaa. Tiedän ettei ne ole isoja rahoja, mutta enemmänkin periaatekysymyksiä.

Näin se toimii.

Tämä on ehkä ärsyttävin keissi koko Xbox-peliurallani. Olen ostanut pelin ensin Xbox 360 konsolille, sitten Xbox Onelle digitaalisena pelkän Online pelaamisen takia. Kun hankin Xbox Series X:n päätin, etten enää laita kyseiseen projektiin yhtään rahaa ja pelaan ns. "Xbox Onen vanhalla GTA versiolla" uudellakin konsolilla tappiin saakka, koska "pelihän on jo niin nähty muutenkin". Jostain syystä aina sitä Onlinea tulee pelattua muiden pelien välissä aina vähän välein ja sitten Gamepass meni teasaamaan sillä Series Enhanced versiolla muutaman kuukauden, mikä nyt on ollut selvästikin hienompi versio pelata varsinkin 77" LG Oledin hankinnan myötä. Vanhaanhan 25 FPS (?) versioon ei tietenkään ole enää paluuta, ei sitä hyvään totuttua pysty ihminen enää peruuttamaan köykäsempään. Nyt kun mainitsit sen olevan kympillä saatavalla olen taas pohtimassa, että vieläkö siihen se yksi kymppi pitää perhana upottaa. Tiedän ettei ne ole isoja rahoja, mutta enemmänkin periaatekysymyksiä.
Perus Rockstar.

Perus Rockstar.
Liikentoimintaan kuuluu tehdä katetta. Rockstar osaa liiketoimintansa ja tekee hyviä pelejä, joten niin kauan, kun ne tekee hyviä pelejä, saahan niistä kiristää ne rahat ulos, mitä pystyvät.

Jokainen päättä itse maksaako, vai ei.

Liikentoimintaan kuuluu tehdä katetta. Rockstar osaa liiketoimintansa ja tekee hyviä pelejä, joten niin kauan, kun ne tekee hyviä pelejä, saahan niistä kiristää ne rahat ulos, mitä pystyvät.

Liiketoimintaa voi myös harrastaa olemalla asiakasystävällinen.

Pahoin pelkään, että tämä ennakoi rdr 2:n enhanced version julkistusta ja haluavat sille pelaajia (juuri kun ehdin one version aloittaa :darra: )

Sais tehdä niitä pelejä vähän useammin. X360 aikaan tuli Bully(joo ps2 remasteri), GTA4, RDR, Max Payne 3, LA Noire, GTAV ja jotain pienempää kuten Midnight Club ja Table Tennis. Sen jälkeen ei ole tullut kun RDR2 10 vuoteen.

Liiketoimintaa voi myös harrastaa olemalla asiakasystävällinen.
Tottakai voi ja se olisi kaunista, mutta vaihtoehtona on saada ihmiset koukkuun sen verran hyviin tuotteisiin, että voi vaan näyttää keskaria ja pelaajat pysyvät silti kyydissä. Toisaalta yksi väärä liike riitää koko homman romuttamiseen, niin kuin Cyberpunkin kanssa jo nähtiin. Niin kauan, kun Rockstar jatkaa GTA Onlinen sisällön tuottamista ja pelaajien sitouttamista, lienee homma kunnossa. Jos GTA 6 olisi esimerkiksi floppi, mikä nyt tuskin on tapahtumassa, loppuisi varmaan Rockstarin tarina siihen ja tuskin kukaan muistelisi heitä sen kummemmin, vaikka ne olisi olleet asiakasystävällisiä.

Tottakai voi ja se olisi kaunista, mutta vaihtoehtona on saada ihmiset koukkuun sen verran hyviin tuotteisiin, että voi vaan näyttää keskaria ja pelaajat pysyvät silti kyydissä. Toisaalta yksi väärä liike riitää koko homman romuttamiseen, niin kuin Cyberpunkin kanssa jo nähtiin. Niin kauan, kun Rockstar jatkaa GTA Onlinen sisällön tuottamista ja pelaajien sitouttamista, lienee homma kunnossa. Jos GTA 6 olisi esimerkiksi floppi, mikä nyt tuskin on tapahtumassa, loppuisi varmaan Rockstarin tarina siihen ja tuskin kukaan muistelisi heitä sen kummemmin, vaikka ne olisi olleet asiakasystävällisiä.
Itsellä ainakin jää GTA6 ostamatta koska GTA5 oli jo niin karvainen pettymys. Ei ole mitään uskoa että GTA6 tulisi olemaan parempi. Mielummin pelaan GTA4:n viidennen kerran läpi.

Itsellä ainakin jää GTA6 ostamatta koska GTA5 oli jo niin karvainen pettymys. Ei ole mitään uskoa että GTA6 tulisi olemaan parempi. Mielummin pelaan GTA4:n viidennen kerran läpi.
En ole story modea pelannut enää pitkään aikaan sen jälkeen, kun tuli läpi pelattua. Online on se mikä koukuttaa, vaikken nyt enkä ennen ole pelannut mitään muita verkkopelejä muuten.

En ole story modea pelannut enää pitkään aikaan sen jälkeen, kun tuli läpi pelattua. Online on se mikä koukuttaa, vaikken nyt enkä ennen ole pelannut mitään muita verkkopelejä muuten.
Moninpeli oli GTA4:ssä oikein viihdyttävää mutta 5:ssä se on ihan hirveää sontaa. Pari kokeilua riitti. Saisivat mahdollistaa sen Onlinen poistamisen tilaa viemästä.

Tämä. Tarina tuli ensin pelailtua läpi ja sen jälkeen siirryin onlineen. Online vaan omasta mielestä niin paljon hauskempaa ja sai itseni kuokkuun

Itse en ole tuota onlinea pelannut yhtään, koska tuli pari pientä muuttujaa taloon.... Mutta se sikseen. Miten tuo online eroaa peruspelistä?
Ja mitä lisäsisältöä Rockstar on sinne tuottanut?

Itse en ole tuota onlinea pelannut yhtään, koska tuli pari pientä muuttujaa taloon.... Mutta se sikseen. Miten tuo online eroaa peruspelistä?
Ja mitä lisäsisältöä Rockstar on sinne tuottanut?
Se on käytännössä kokonaan eri peli samalla kartalla.

Tuossa on hyvä lista Onlineen lisätystä sisällöstä vuosilta 2013-2023

1705416169806.png

Tulossa game passiin!!! Coming to Xbox Game Pass: Palworld, Persona 3 Reload, F1 23, and More - Xbox Wire

- Those Who Remain (Cloud, Console, and PC) - available today
- Turnip Boy Robs a Bank (Cloud, Console, and PC) – January 18
- F1 23 (Console and PC) EA Play – January 18
- Palworld (Cloud, Console, PC) – January 19
- Go Mecha Ball (Cloud, Console, and PC) – January 25
- Brotato (Cloud, Console, and PC) – January 30
- Persona 3 Reload (Cloud, Console, and PC) – February 2
- Anuchard (Cloud, Console, and PC) – February 6

Leaving January 31

- Hitman: World of Assassination (Cloud, Console, and PC)

Saako game pass ultimatea jotenkin nyt halvalla tyyliin euron kuukausi kokeilun? Olen pari kertaa jo jonkin ilmaisen / lähes ilmaisun kokeilun jo käyttänyt.

Saako game pass ultimatea jotenkin nyt halvalla tyyliin euron kuukausi kokeilun? Olen pari kertaa jo jonkin ilmaisen / lähes ilmaisun kokeilun jo käyttänyt.
Tuossa syssymmällä tarjosi mulle 1€/2vk kun en ollut hetkeen käyttänyt. Itse asiassa sain sen hyödynnettyä jopa pari kertaa peräkkäin kun laitoin ekan aktivoituani jatkuvan laskutuksen tililtä pois.

Mulla loppui alkuviikosta 3v Gamepass-tilaus, ja kun kävin tililtä varmistamassa ettei jäänyt luottokorttitietoja sinne, tarjosi heti tuota 1e/2vk.

Jätin nyt väliin, katsotaan sitten joskus jos sattuu kerääntymään kokeiltavia pelejä tuonne enemmän. Nykyisellään aivan turha oli.

Nykyäähän tuo ilmainen tai euron kokeilujakso on sen kaksi viikkoa entisen kuukauden sijasta, mulla oli viime syksynä(PC)

Tulipa viimein asennettua HiFI Rush kokeilumielessä, kun sitä niin paljon kehuttiin aikanaan. Aattelin että pelin "rytmisyys" olisi huono juttu, mutta parin tunnin jälkeen kyllä tuntuu että erinomainen peli.

Tekninen toteutus 6/5, ei mitään stutterointia ja pyörii äärimmäisen sulavasti. Tykkään myös tyylistä miten tehty ja tämmönen hyvän mielen peli on hauskaa vastapainoa tolle Resident Evil 2 Remakelle :D

EDIT: kuva lisätty
Photo_20240203184119400_000.png

Viimeksi muokattu:
Gamepass näytti jälleen voimansa.
En pitänyt aikoinaan Persona 5sesta, kun sitä Gamepassissa kokeilin. Jos sen olisin Steamistä ostanut, niin olisin ottanut refundin, ja en enää koskaan olisi palannut sarjan pariin. Ei vaan iskenyt peli ollenkaan ja pelin päähahmo oli todella vastenmielinen.
Nyt kuitenkin kun Gamepassiin kerran tuli Persona 3 Reloaded, niin kun ei muutakaan tekemistä ollut, laitoin kokeillen, etenkin kun sitä kovin kehuttiin. Ja yllätyksekseni peli imaisikin mukaansa ja on omasta mielestäni kaikin puolin parempi kuin sekava Persona 5. Eilen tulikin pelattua reilu 6 tuntia ja hitaan alun jälkeen pääsin tornissa yli 20nteen kerrokseen.

Vaffa suositus Persona 3:lle, jos simppeli vuoropohjainen taistelu kiinnostaa. Eihän tuo mitään Darkest Dungeonin tasoista ajattelutyötä vaativaa vuoropohjaista taistelua ole nähnytkään, mutta vauhdikasta ja graafisesti näyttävää viihdyttävää toimintaa.

Tuli Pleikka plussan puolelta, vitsinä, koitettua Powerwash Simulatoria ja koukutuin täysin!

Olin tuossa viikon kunnon flunssassa ja pelottaa katsoa tunteja, mitä sitä on tullut hakattua... :rofl:

Huomasin, että sama on myös GP:ssä ja aloitin siinä alusta. On X:lle optimoitu ja pleikan versio ei taida olla vitosella optimoitu. Joten boxilla näyttää jopa "paremmalta"...

En tiedä, "suosittelenko"...

No, joo. Suosittelen! :sbsmile:

Kokeilkaa ihmeessä, vaikka tuntuisi "tyhmältä"...

Kyllähän Powerwash Simulator on mahtava peli. Steamissa 117 tuntia pestyä ja GP versiotakin pelattu sinne pyramidiin asti. Lisää saisi tulla mappeja kun on joulun jälkeen ollut vähän hiljaista. Saisivat avata modaajille mahdollisuuden tehdä mappeja.

Kyllähän Powerwash Simulator on mahtava peli. Steamissa 117 tuntia pestyä ja GP versiotakin pelattu sinne pyramidiin asti. Lisää saisi tulla mappeja kun on joulun jälkeen ollut vähän hiljaista. Saisivat avata modaajille mahdollisuuden tehdä mappeja.
En ole ymmärtänyt, miten painepesurilla "pelataan", joten on jäänyt peli kokeilematta, mutta nyt näistä kommenteista innostuin sen verran, että pakkohan se on ladata

Gamepass näytti jälleen voimansa.
En pitänyt aikoinaan Persona 5sesta, kun sitä Gamepassissa kokeilin. Jos sen olisin Steamistä ostanut, niin olisin ottanut refundin, ja en enää koskaan olisi palannut sarjan pariin. Ei vaan iskenyt peli ollenkaan ja pelin päähahmo oli todella vastenmielinen.
Nyt kuitenkin kun Gamepassiin kerran tuli Persona 3 Reloaded, niin kun ei muutakaan tekemistä ollut, laitoin kokeillen, etenkin kun sitä kovin kehuttiin. Ja yllätyksekseni peli imaisikin mukaansa ja on omasta mielestäni kaikin puolin parempi kuin sekava Persona 5. Eilen tulikin pelattua reilu 6 tuntia ja hitaan alun jälkeen pääsin tornissa yli 20nteen kerrokseen.

Vaffa suositus Persona 3:lle, jos simppeli vuoropohjainen taistelu kiinnostaa. Eihän tuo mitään Darkest Dungeonin tasoista ajattelutyötä vaativaa vuoropohjaista taistelua ole nähnytkään, mutta vauhdikasta ja graafisesti näyttävää viihdyttävää toimintaa.
Suht samaa mieltä, ainut vaan että pidin persona vitosestakin hemmetisti.
Tää reloaded versio tästä Persona kolmosesta lainaa paljon vitosesta. Enimmäkseen qol settiä ja luolastossa liikkumista yms.
Se alkuperäinen persona kolmonen jäi itellä kesken, mutta tän luultavimmin jaksaa pelailla läpi jos ei nyt mitään täysin vittupää bossia tule johon pitäs kaivaa netistä jeesiä. Saa nähä. Vasta noin kymmenen tuntia takana. Monta edessä.

Tuli Pleikka plussan puolelta, vitsinä, koitettua Powerwash Simulatoria ja koukutuin täysin!

Olin tuossa viikon kunnon flunssassa ja pelottaa katsoa tunteja, mitä sitä on tullut hakattua... :rofl:

Huomasin, että sama on myös GP:ssä ja aloitin siinä alusta. On X:lle optimoitu ja pleikan versio ei taida olla vitosella optimoitu. Joten boxilla näyttää jopa "paremmalta"...

En tiedä, "suosittelenko"...

No, joo. Suosittelen! :sbsmile:

Kokeilkaa ihmeessä, vaikka tuntuisi "tyhmältä"...
Tää on semmosena "ajantappo" pelinä kyllä parhaimmasta päästä. Itsekin tullut pelattua läpi ja sen jälkeen vielä joitain saavutuksia metsästänyt. Jos tuntuu että tekeminen tässä pelissä loppuu niin noissa saavutuksissa on aika hyvin haastetta tarjolla. Kannattaa myös tsekata DLC:t koska siellä on 3 ilmaista lisäriä. PC:llä kun pelaa niin pitkät pelisessiot kyllä tuntuu ranteessa aika paljon kun monta tuntia painepesuria heiluttaa.

1707302330616.png

Tulossa game passiin!!!! Coming to Xbox Game Pass: Madden NFL 24, Resident Evil 3, PlateUp!, and More - Xbox Wire

- Train Sim World 4 (Cloud, Console, and PC) – February 7
- Madden NFL 24 (Console and PC) – February 8
- Resident Evil 3 (Cloud, Console, and PC) – February 13
- Bloodstained: Ritual of the Night (Cloud, Console, and PC) – February 14
- A Little To The Left (Cloud, Console, and PC) – February 15
- PlateUp! (Cloud, Console, and PC) – February 15
- Return to Grace (Cloud, Console, and PC) – February 20

Leaving February 15

- Galactic Civilizations III (PC)
- Opus: Echo of Starsong (Cloud, Console, and PC)

Tuo 15 päivä tulossa oleva PlateUP! on oikein mukavaa sohvalla tai verkon yli pelattavaa co-op ajanvietettä (Overcookedin tapainen). Paranee vielä modattuna, mutta vaatinee sitten steam-version siihen.

Voisiko päätellä että resident evil 4 tulisi myös, tosin aika uusi peli niin voi olla pidempi väli :hmm:

Diablo IV tulossa maaliskuun 28!!!

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Huoh, olisi pitänyt vaan jäädä odottelemaan että peli tulisi game passiin sen sijaan että ryömi pelin läpi aivan karseassa lagisuossa joka korjaantui vasta ensimmäiselle seasonille. Ja seuraavia seasoneita ei enää edes kiinnostanut pelata...

Huoh, olisi pitänyt vaan jäädä odottelemaan että peli tulisi game passiin sen sijaan että ryömi pelin läpi aivan karseassa lagisuossa joka korjaantui vasta ensimmäiselle seasonille. Ja seuraavia seasoneita ei enää edes kiinnostanut pelata...

Näinpä. D4 oli vuoden 2023 suurin pettymys. Starfield oli toiseksi suurin. Mutta jälkimmäinen sentää oli GP:ssä julkaisussa.

Itse onnistuin ostamaan alennusmyynnissä viime viikolla ja pelaamaan viikonlopun aikana läpi. Varsin huono ajoitus :D

Onneksi sentään maksoin vain Battle.netin saldolla jonka ostin WoWin kullalla WoD/Legion/BfA aikana niin ei ärsytä kovin paljon.

edit: Kampanja oli ihan kiva, vaikkaa välillä tarina tuntui keinotekoisesti pidennetyltä, mutta muuten itse pelikokemus ei kyllä herättänyt suurempaa mielenkiintoa jatkaa pelaamista kun sain kampanjan valmiiksi.

Viimeksi muokattu:
1708444960640.png

Tulossa game passiin!! Coming to Xbox Game Pass: Bluey: The Videogame, Tales of Arise, Warhammer 40,000: Boltgun, and More - Xbox Wire

Available Today:

-Return to Grace (Cloud, Console, and PC)
-Tales of Arise (Cloud, Console, and PC)

Coming Soon:

-Bluey: The Videogame (Cloud, Console, and PC) – February 22
-Maneater (Cloud, Console, and PC) – February 27
-Madden NFL 24 (Cloud) EA Play – February 27
-Indivisible (Cloud, Console, and PC) – February 28
-Space Engineers (Cloud, Console, and PC) – February 29
-Warhammer 40,000: Boltgun (Cloud, Console, and PC) – March 5

Leaving February 29

-Madden NFL 22 (Console and PC) EA Play
-Soul Hackers 2 (Cloud, Console, and PC)

Pystyykö save filen tallentamaan pilveen ja pelaamaan kahden eri asunnoissa olevien koneiden välillä? Pelaisin siis sanaa save fileä kahdella eri koneella

Pystyykö save filen tallentamaan pilveen ja pelaamaan kahden eri asunnoissa olevien koneiden välillä? Pelaisin siis sanaa save fileä kahdella eri koneella
Pystyy. Tai tallennukset taitaa kaikki olla automaattisesti pilvitallennuksia. Kunhan siis pelaat samalla profiililla kirjautuneena.
Itsekin pelailin aikanaan kellarissa omissa oloissa iltaisin ja välillä taas olohuoneessa toisella koneella.

Statistiikka

Viestiketjuista
297 226
Jäsenet
81 270
Uusin jäsen
Tomehaa

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom