PÌÎUW®[ªøËrhl¾Ç̰1¿¼
MurottajaSince2004
Minulla ei oikeastaan ole mukavuusaluetta enää. Ennen vanhaan pelasin vain D&D RPG pelejä, mutta nykyään laidasta laitaan. Pelkästään tuo ilmaispelien määrä mitä joka tuutista saa on niin järkyttävä ettei tämmönen vuokapalvelu oikein toimi itselle. En esim ikinä olisi pelannut Death Stranding tai Gloomhaven mutta mm. nekin sai ilmaiseksi Epiciltä niin miksei sitten. Humblesta saa silloin tällöin muutamalla eurolla kasan pelejä ja päälle steamin/GoG:n yms avainkauppojen tarjoukset joilla olen pelannut Days Gone, Horizon Zero Dawn, Dave the Diver.. keskihinta about 4e. Välillä tulee helmiä game passiin kuten Valheim, mutta siinä on se ongelma että niitä on pelattu ja 2v ilman mitään vuokraa maksaen parikymppiä.Täähän nyt on enemmänkin sitä, ettei edes yritetä tulla sieltä omalta mukavuusalueelta pois.
Mulla on tälle vuodelle 33 peliä pelattuna/kokeiltuna ja paljon sellaista, jota ei ikimaailmassa tulisi ostettua. Kuitenkin, kun "ilmaiseksi" on päässyt kokeilemaan/testaamaan, niin on aina välillä löytynytkin peli joka on vienyt hetkeksi mennessään.
Ihan sama toimii suoratoistopalveluissa joidenkin leffojen/sarjojenkin suhteen. Aina välillä löytyy helmiä, kun vaan ennakkoluulottomasti kokeilee.
En siis ole kohderyhmää. Ehkä jos minulla ei olisi pelihistoriaa tai että en olisi aktiivipelaaja niin game passista voisi silloin tällöin löytyä kuukaudeksi pelattavaa, mutta nyt kun backlogi pelkästään steamissa on isompi mitä koko game passin katalogi niin, noh, minkäs teet.
)