Tämän lisäksi ne ”erityistarjoukset” toisinaan näkyvät sitä selaavalla laitteella vain hetken (tarjous saattaa triggeröityä vasta kun tuotetta olet kertaalleen selannut) ja seuraavalla käynnillä hinta jo muuttunut ja eri kauppapaikkoihin kelpaa erilaiset maksutavat joten jokaisella ei mahdollisuutta sitä halvinta edes ostaa.
12kk Live Goldin hinta omalla puhelimella, jolla aamusta hintoja vilkaisin, on nyt 27.59€ ja samasta paikkaa läppärillä hintana 25.64€. Halvempiakin varmasti löytyy, tuo hinta sellaisesta paikasta josta itse luottavaisin mielin voisin tilata.
12kk Gold = 8kk Ultimate
Tilausta tehdessä 1kk bonusta laittamalla ”automaattinen uusiminen päälle”. Laitetaan 26.5€ keskiarvoksi 12kk Goldille:
8kk (9kk) Ultimate = 26.5€ eli 2.94€/kk
16kk (17kk) Ultimate = 53€ eli 3.12€/kk
24kk (25kk) Ultimate = 79.5€ eli 3.18€/kk
Ilman VPN:ää 24kk Goldia/Corea maksaa alle 90€ mikäli haluaa kikkailua vähentää.
Unohdit näistä laskuista sen et nykyään tulee maksaa se 15€ kertamaksu kun ultimateks kääntää tuon tilauksen, enää ei tunnu olevan tarjolla sitä 1€ päivitystä jos on joku voimassaoleva tilaus, mut toki saattaa joskus palata väliaikaisesti. Mut siinä tulee automaattisesti se yks lisäkuukaus. Ite ostin eilen 30€ 12kk koodin ja siihen päälle 15€ Ultimaten joka sit anto 9kk Ultimatea, ei tarjonnu ilmaista kuukautta automaattisen velotuksen päällekytkemisestä. Eli mulla tuli hinnaks aikalailla tasan 5€/kk ja toi oli sillä hetkellä halvin diili mitä löyty jos katto vuoden tilausta.
En tiedä mistä oot noita alle 30€ koodeja löytäny, Instant Gaming näennäisesti tarjoaa joo alle 30€, mut kassalla tulee kunnon haista vittu-tason ylläri ja se lyö 24% veroja siihen päälle ihanku oltais jenkkilässä ja hinnat ilmotetaan ennen veroja ennenku meet kassalle. Toi mun 30€ koodi oli tosiaan Turkin koodi, joita ei saa pinottua enää kun sen 12kk max. Seuraava askel ylöspäin on kaiketi mun ymmärryksen mukaan Brasilian koodi joka onkin sit jo 38€/12kk hinnaltansa nopeasti katsottuna. Toki jos noita 12kk koodeja löytää halvemmalla sellasia joita saa pinottua sen 36kk asti, niin kertokaa sit ihmeessä.
Eli korjattuna noi hinnat olis seuraavat:
8kk (9kk kun vaihdat Ultimateks, 10kk jos saat bonuskuukauden, Turkin koodi, eli max 12kk pinottavissa) = 30€ koodi + 15€ Ultimaten aktivointi = 5€/kk
16kk (17kk Ultimaten aktivoinnin jälkeen, 18kk tuurilla) = 76€ koodit + 15€ Ultimate = 5,35€/kk
24kk (25kk Ultimaten aktivoinnin jälkeen, 26kk tuurilla) = 5,16€/kk
En laskenu noihin sitä ilmaista kuukautta mukaan, koska se on arpapeliä aina. Lisäks kanssa joo, noitten 12kk koodienkin hinta vaihtelee aika paljonkin, mut pointtina ehkä enemmänkin se et alle 5€/kk on aika hankala ainakin just nyt päästä.
Onko muuten Turkki ainut jossa on estetty yli 12kk pinoominen? Eli saisko tolla Brasilian koodilla täydet 36kk tarvittaessa? En ainakaan nopeasti googlella löytäny.