Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Helppoudesta en tiedä mutta aivan naurettavat fysiikat ja graafisestikin näyttää 10v vanhalta peliltä. Mikään ympäristössä ei reagoi autoon eikä autoissa tunnu olevan edes toimivia tuulilasinpyyhkijöitä. Ajamisesta tulee lähinnä mieleen se umpirasittava kisatyyppi jossa ajetaan autoilla joissa on joka nurkassa eri kokoinen rengas. Ne ei mene suoraan suorilla eikä käänny mutkissa.Joo tuo Dirt 5 on aivan liian helppo. Vaikein aste eikä avustuksia niin silti voi ajaa kaasu pohjassa mutkiin.
Pari viikko passia jälellä, taidan ottaa riskin ja ostaa itänaapurilta 16 kk koodin 20€ hintaan.
Pääsin just nelivetoihin ja oon pettynyt, kun ei ne kulje mihinkään. Ja eikös tässä riittää, että ajaa maaliin vaikka viimeisenä. Haastavaa on kyllä ollut skilled tasolla yrittää pärjätä, kun otan aina uuden auton. Se on vähän ikävä, kun puolet autoista on vaan huonoja ajaa.Art of Rally lähti ongelmitta pelailuun ja erittäin mukavaa menoa. Soundtrackkiin vähän voluumia ja melkein zenmäiseen fokukseen pääsee kun yrittää painaa maksimeja eteenpäin. Haastava peli
Juurikin näin ja tahallaan sisältö jätetty vielä minimiin. Dirt 4:ssa moninkerroin enempi pelattavaa. Dirt 5:ssa sitten myydään lisäosana erikseen (en todellakaan osta). Tosin jo Dirt Rally 2:ssa myytiin lisäsisältönä esim. suomen ralli ja monta muutakin rallia eli ylipäätään sisältöä joka slekeästi kuuluisi tulla jo emopelissä.Helppoudesta en tiedä mutta aivan naurettavat fysiikat ja graafisestikin näyttää 10v vanhalta peliltä. Mikään ympäristössä ei reagoi autoon eikä autoissa tunnu olevan edes toimivia tuulilasinpyyhkijöitä. Ajamisesta tulee lähinnä mieleen se umpirasittava kisatyyppi jossa ajetaan autoilla joissa on joka nurkassa eri kokoinen rengas. Ne ei mene suoraan suorilla eikä käänny mutkissa.
Taitaa edelleen toimia Goldin päivitys Ultimateksi 1:1 suhteella, eli halvin keino lienee odottaa että nykyinen tilaus loppuu > tankata Goldia max 36kk > tilata Ultimate.Varmaan kysytty sata kertaa, mutta viime vuonna otin vuoden setin game passia eurolla kun muistaakseni otin goldin ja updeittasin sen sitten jotenkin. OKei, en nyt muista ihan suoraan miten tuo meni mutta kysymys kuuluu: Vuosi on kulunut, game passia pitäis uusia hyvään hintaan. Onko suunta cdkey:lle tarjousta katsomaan vai onko vielä jotain ms:n aitoa kikkakolmosta jolla vuoden passin saa hyvään hintaan?
Taitaa edelleen toimia Goldin päivitys Ultimateksi 1:1 suhteella, eli halvin keino lienee odottaa että nykyinen tilaus loppuu > tankata Goldia max 36kk > tilata Ultimate.
Helpoimmalla taasen pääsee tankkaamalla suoraan Ultimatea 75€/12kk Xbox Game Pass Ultimate 12 kk* Toimi maailmanlaajuisesti 4:n askeleen kautta (Huom! vaatii VPN:n, mutta ohjeet on annettu tuolla sivulla)
Onhan tuo taidettu useammankin toimesta tässä ketjussa testattu toimivaksi, mutta tosiaan vanha tilaus pitää päästää loppumaan (eli tippumaan takaisin Silver tai Gold tasolle) ennen kuin Ultimaten ottaa uudelleen.Mä luulin että tuo gold ultimateksi toimii vain kerran.
Tässä selkeästi helpompi kun ei vaadi mitään kikkailua ja todella halpa silti (siis helpoin kortin automaattiveloituksen jälkeen) Halvimmat Xbox Game Pass 12 kk (Renewal) Digital Code | livekortti.fiTaitaa edelleen toimia Goldin päivitys Ultimateksi 1:1 suhteella, eli halvin keino lienee odottaa että nykyinen tilaus loppuu > tankata Goldia max 36kk > tilata Ultimate.
Helpoimmalla taasen pääsee tankkaamalla suoraan Ultimatea 75€/12kk Xbox Game Pass Ultimate 12 kk* Toimi maailmanlaajuisesti 4:n askeleen kautta (Huom! vaatii VPN:n, mutta ohjeet on annettu tuolla sivulla)
Ultimate sisältää Goldin, eli Ultimate tilaus pitää päästää loppumaan ennen Goldin uudelleentankkausta ja uuden Ultimate tilauksen päivitystä, mutta toimii myös siis niille joilla on aiemmin Ultimate ollut.Redditin ohjeissa lukee näin:
You must be starting without an active Ultimate subscription, because if you have Ultimate already and you try and redeem a code for Gold, it will get converted to Ultimate at a lower rate.
Buy and redeem up to 3 years of Gold. Read the bonus months section below to see whether you should accept any bonus months offered to you when redeeming the codes.
Pay for 1 month of Ultimate. You can also redeem a code for Ultimate as that will do the same thing, although if you have had Ultimate before, make sure you're not using an Ultimate trial code.
Eli tuon mukaan kun ultimate on käytössä (gold loppunut), tuo kolmen vuoden diili ei toimisi.
Olisi kyllä hyvä olla erillinen ketju Game Passin hankkimiselle, alennuksille, kikkakolmosille yms., kun samat kysymykset tuntuvat toistuvan tässä ketjussa.
Itse lukisin mieluummin enemmän uutuuksista, pelilöydöistä, arvosteluista jne.
Joku noheva on jotain näemmä lisäillytkin, mutta onko tieto päässyt jo hapantumaan? Tietty "Igorin" alennuskaupan kanssa kikkailut ovat asia erikseen..Tai joku noheva voisi tehdä FAQ:n jonka lisäisi aloitusviestiin. Siitä löytyisi kaikki vastaukset.
Tässä selkeästi helpompi kun ei vaadi mitään kikkailua ja todella halpa silti (siis helpoin kortin automaattiveloituksen jälkeen) Halvimmat Xbox Game Pass 12 kk (Renewal) Digital Code | livekortti.fi
Hyvä huomio. Olin jo unohtanut koko pelkän Game Pass tilauksen.Eikös tämä tuote ole Game pass, eikä game pass ultimate. Ultimaten hinta lienee aina yli 100€ vpn:ää käyttäen tai ilman.
Tuli pelattua Star Wars Jedi: Fallen Order läpi ja oli kyllä aivan huikea seikkailu! Haastava mutta todella palkitseva taistelusysteemi, monipuoliset ja kauniita maisemia tarjoavat planeetat, mielenkiintoinen tarina, oikeiden näyttelijöiden mukaan hienosti mallinetut ja hyvät hahmot, todella laadukkaat animaatiot, upea grafiikka, mahtava äänimaailma ja tietenkin STAR WARS! Miinusta tulee vain välillä temppuilevasta kamerasta ja taistelu voisi olla välillä vähän sulavamman tuntuista. Meni kyllä omalle kaikkien aikojen parhaat pelit TOP5-listalle ja parhaaksi Star Wars -peliksi ohi Knights of The Old Republicin. Jatkoa odotellessa!
Otin vähän videota loppupään taistelusta. Vaikeustasona Jedi Knight, joka tuntui juuri sopivalta. Puoleen väliin asti pelasin vahingossa Jedi Masterilla; huomasin tämän, kun meni hermot ja olin menossa pudottamaan vaikeutta Story Modelle
Peli pysyy palvelussa kyllä mutta, et voi pelata sitä, ellet osta sitä.Tuli ilmoitus, että Forza Motorsport 7 on poistumassa game passista. Eikö ms:n omat pelit siis pysykään palvelussa ikuisesti?
No silloinhan se nimenomaan ei pysy game passissa…Peli pysyy palvelussa kyllä mutta, et voi pelata sitä, ellet osta sitä.
Peli pysyy palvelussa kyllä mutta, et voi pelata sitä, ellet osta sitä.
No silloinhan se nimenomaan ei pysy game passissa…
10 päivää aikaa ostaa peli.
Jaa… eli peli on poistumassa kaupasta kokonaan, ei pelkästään game passista. Sitten tämän kyllä ymmärtää. Toisaalta aika mielenkiintoista, ettei Microsoftin omassa storessa ole tämän jälkeen myynnissä yhtäkään forza motorsportia. Onko pelisarja hylätty kokonaan?
Tuli pelattua Star Wars Jedi: Fallen Order läpi ja oli kyllä aivan huikea seikkailu! Haastava mutta todella palkitseva taistelusysteemi, monipuoliset ja kauniita maisemia tarjoavat planeetat, mielenkiintoinen tarina, oikeiden näyttelijöiden mukaan hienosti mallinetut ja hyvät hahmot, todella laadukkaat animaatiot, upea grafiikka, mahtava äänimaailma ja tietenkin STAR WARS! Miinusta tulee vain välillä temppuilevasta kamerasta ja taistelu voisi olla välillä vähän sulavamman tuntuista. Meni kyllä omalle kaikkien aikojen parhaat pelit TOP5-listalle ja parhaaksi Star Wars -peliksi ohi Knights of The Old Republicin. Jatkoa odotellessa!
Otin vähän videota loppupään taistelusta. Vaikeustasona Jedi Knight, joka tuntui juuri sopivalta. Puoleen väliin asti pelasin vahingossa Jedi Masterilla; huomasin tämän, kun meni hermot ja olin menossa pudottamaan vaikeutta Story Modelle
Hyvä olisi ollut jos MS olisi antanut FM7 free with gold pelinä vähän ennen myynnistä poistamista. Ekan FH:n kanssa tekivät ainakin niin, taisi FH2 ja FM6 myös olla gold peleinä jonkin verran ennen myynnistä poistumista.
Koodin saa siis ne jotka on pelannut FM7 Game Passin kautta ja ostanut siihen DLC:tä. Eli ei jää ne maksetut DLC:t pelikelvottomiksi.Siis pitäisikö olla tullut joku koodi. Itsellä Fm7 ulti joskus silloin suoraaan preordattuna aikoinaan hankittu. Toki en minä mitään sillä koodilla sitten tekisi kun kaikki herkut jo on.
Toimiikohan jos ostaa nyt? Vai oliko tuossa joku aikaraja mihin mennessä on pitänyt ostaa?Koodin saa siis ne jotka on pelannut FM7 Game Passin kautta ja ostanut siihen DLC:tä. Eli ei jää ne maksetut DLC:t pelikelvottomiksi.
Toimiikohan jos ostaa nyt? Vai oliko tuossa joku aikaraja mihin mennessä on pitänyt ostaa?
Siitä en tiedä. Itse kun aikanaan ennakkotilasin Ultimate versionToimiikohan jos ostaa nyt? Vai oliko tuossa joku aikaraja mihin mennessä on pitänyt ostaa?
Sama. Mulla myös levyversio ja olin ostellut jotain DLC juttuja.Juu, mulle ainakin tuli FM7 koodi MS:ltä. Ihan hauska, koska mulla on levyversiö pelistä, kaikki dlc:t ja olin laiskuuksissani pelaillut sitä game passin kautta. Joku näistä triggasi koodin lähetyksen.
Toki vain niille jotka osti DLC:itä ennen lopetusilmoitusta. Mutta vaikka toimisikin, niin eiköhän se nyt näillä hinnolla olisi järkevintä ostaa emopelin sisältävä Ultimate (20 €) tai Deluxe Edition (12,5 €). Paljaat DLC-paketit taitavat olla kalliimpia.
Taitaa edelleen toimia Goldin päivitys Ultimateksi 1:1 suhteella, eli halvin keino lienee odottaa että nykyinen tilaus loppuu > tankata Goldia max 36kk > tilata Ultimate.
mitähän menin perseileen kun ei koodin lunastus toimi vaikka kuinka ohjeiden mukaan tein
No mitähä ihmettä tää game pass nyt alkanu kiukuttelee..
Eka meinannu asennetut pelit lähtee päälle, nyt ku sain ne toimimaan niin saa enään uusia asennettua.
E. Asennetut alko pelaa ku omat tiedot päivitti nykypäivään
E2. Mitkähän näissä on ikäraja kun 35v äijä saa ladattua. Ees dirt5:sta.
Herjaa joka pelillä siis samaa
E3. Näytti syntymäaikakin olevan kohdillaan tiedoissa