Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minkälaisella resolla pelailet? Jos 4K:lla niin sitten kuulostaa vähän kevyeltä budjetilta. Jos taas pienemmällä niin sit voi pärjätä rtx 4060 ti:llä.Pitää mennä sitten sillä 32lla. Miten näytönohjain 12G vai 16G? Onko suosituksia n. 500€ hintaan?
RTX 5070 hankkisin, kun se ilmestyy myyntiin. Menee kyllä 500€ budjetin yli.Pitää mennä sitten sillä 32lla. Miten näytönohjain 12G vai 16G? Onko suosituksia n. 500€ hintaan?
Aika vähältä kuulostaa 12gb tuon hintaluokan näytönohjaimissa nykypäivänä. Toki riippuu tietenkin minkälaisella resolla ja tekstuureilla vetelee.RTX 5070 hankkisin, kun se ilmestyy myyntiin. Menee kyllä 500€ budjetin yli.
Jos edeltäjäänsä peilaa, niin tuossa 2026 syksyn paikkeilla aletaan olla aika lähellä.Kauankohan kestää ennen kuin peli on käyttökelpoinen? Ei jaksaisi pelata mitään keskeneräistä tekelettä.
Ihan ovela keino Microsoftilta laittaa beta-testaajat maksamaan testauksesta (pelin osto) ja bugien raportoinnista heille.
Siitä puuttuu nuo ominaisuudet, joissa on eniten bugeja. Addonina uramoodin toki saa.Taidanpa vielä siirtää pelin hankkimista. Tai sitten x-plane 12.
Ei huvita maksaa, jos ei toimi. On tosin vielä koneen päivityskin kesken.
Millaisia ohjaimia teillä on?
Lentokorkeus ja matkanopeus ovat kuitenkin oikeat eikä niiden takia pala enemmän mitä on laskettuna?Ainiin, se kaikkein ärsyttävin bugi (miten tätä ei ole ennen julkaisua muka huomattu):
Uramoodissa dhc-2 koneella pidempiä lentoja tehdessä polttoaine loppuu kesken matkaa. Ja sitä polttoainetta ei pysty itse määrittelemään vaan se on ennalta määritelty. Eilen taas parin tunnin lennon jälkeen huomasin että, mulla on vielä puolet matkaa jäljellä ja polttoainetta 1% (0.33% per tankki). Ainoa keino on skipata lento-osuus, jolloin taas rahaa tulee huomattavasti vähemmän mitä lentämällä.
Ihan ovela keino Microsoftilta laittaa beta-testaajat maksamaan testauksesta (pelin osto) ja bugien raportoinnista heille.
Tosin saa msfs2020:seenkin addonina uramoodin, jos haluaa mielummin tässä sarjassa lennellä mutta 2024 ei nappaa bugisuuden johdosta.Siitä puuttuu nuo ominaisuudet, joissa on eniten bugeja. Addonina uramoodin toki saa.
Jos oikeasti kiinnostaa, niin Rep-addonin kanssa tosi pätevä simu. Minulla on laminarin cessnaan moinen. Saa kytkettyä halutessaan talousmoodin, itse en ole sitä käyttänyt.