• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

BF Mekaanisiä TKL näppäimistöjä, Akko & Ducky

Tuote: Näppäimistö
Tarjoushinta: noin -50%. Toimituskulut 7,90€ (ilmeisesti yli 150e tilaus ilman kuluja)
1763450179086.png

Normaalihinta: Nähtävissä ylempää
Kauppa: Peli- ja esport-kauppa - MaxGaming.fi
Voimassa: Ilmeisesti marraskuun loppuun
Linkki:

Kommentti tarjouksesta:

Hotswap kytkimillä olevia TKL näppäimistöjä järkihintaan

Mulla on työkäytössä MX Mechanical Mini Linear-kytkimillä ja kotona G513 Carbon punasilla kytkimillä. Oon tykästynyt kyllä tähän MX:n matalaan profiiliin, langattomuuteen, kokoon ja semi hyvään akun kestoon. Haluaisin päivittää ton G513 pois johonkin matalan profiilin langattomaan, mieluusti TKL näppikseen. Oisko toi Keychron K1 punasilla suht hyvä vastine verrattuna MX Mechanicaliin? K1 Max TKL Low Profile Hotswap Langaton Näppäimistö [Gateron Red] - ISO

Onkohan Ducky ONE 3 merkittävästi parempi kuin edellinen sukupolvi? Löytyy 2 versio MX brown kytkimillä ja tämä on aika äänekäs näppäimistö. Muuten olen ollut tyytyväinen niin voisi päivittää, jos tuolla saralla on tapahtunut merkittävää parannusta.

Onkohan Ducky ONE 3 merkittävästi parempi kuin edellinen sukupolvi? Löytyy 2 versio MX brown kytkimillä ja tämä on aika äänekäs näppäimistö. Muuten olen ollut tyytyväinen niin voisi päivittää, jos tuolla saralla on tapahtunut merkittävää parannusta.
2:een en osaa verrata, mutta suht hiljainen näppis tuo One 3 oli kun kävi pöydällä. Pieni jälkisointi itse näppiksen kotelossa on, voimakkuus riippuu tietysti käytetyistä kytkimistä ja niiden pohjaanlyöntivoimasta ->Itse tykästyin enemmän Akkoon ja se onkin ollut jo vuoden-pari aktiivikäytössä

2:een en osaa verrata, mutta suht hiljainen näppis tuo One 3 oli kun kävi pöydällä. Pieni jälkisointi itse näppiksen kotelossa on, voimakkuus riippuu tietysti käytetyistä kytkimistä ja niiden pohjaanlyöntivoimasta ->Itse tykästyin enemmän Akkoon ja se onkin ollut jo vuoden-pari aktiivikäytössä
Sen verran halpa, että kaipa tuo kolmonen on laitettava tilaukseen. Kakkosversio palvellut hyvin jo yli 5v ja ainoa mihin osaa kaivata parannusta on ääni.

Vuosi sitten tuli ostettua Akkon omasta kaupasta Steam Engine 5087S hot swapattavilla kytkimillä. Hyvä näppishän tuo oli tuntumaltaan 56 euron hintaan. Taisi vaan tulla joku maanantaikappale kun muutaman kuukauden aikana sai jo vaihtaa kolmet kytkimet (Onneksi tuli ylimääräisiä mukana). Oireena oli, että ei enää ottaneet kaikkia painalluksia vastaan.

Vuosi sitten tuli ostettua Akkon omasta kaupasta Steam Engine 5087S hot swapattavilla kytkimillä. Hyvä näppishän tuo oli tuntumaltaan 56 euron hintaan. Taisi vaan tulla joku maanantaikappale kun muutaman kuukauden aikana sai jo vaihtaa kolmet kytkimet (Onneksi tuli ylimääräisiä mukana). Oireena oli, että ei enää ottaneet kaikkia painalluksia vastaan.
Mitkä kytkimet sulla siinä on? Itse käyttänyt erikseen ostamiani Akkon keltaisia Penquin:ia, eikä ole yksikään reistaillut. Mukana tulleita mustia en edes kokeillut. Näppäinpainailluksia keltaisille on tullut aika hyvin, kun etätyöt ja pelaamiset hoituu kaikki saman näppiksen kautta

Mitkä kytkimet sulla siinä on? Itse käyttänyt erikseen ostamiani Akkon keltaisia Penquin:ia, eikä ole yksikään reistaillut. Mukana tulleita mustia en edes kokeillut. Näppäinpainailluksia keltaisille on tullut aika hyvin, kun etätyöt ja pelaamiset hoituu kaikki saman näppiksen kautta
Mukana tulleet Akko CS Lavender Purple.

Statistiikka

Viestiketjuista
292 306
Jäsenet
80 253
Uusin jäsen
Zprhm

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom