Olen tilailemassa Keychron Q1 HE -näppäimistöä mustana. Siinä on todella rumanväriset keycapit mutta minkäs teet. Tyhmä kysymys, ovatko nämä yhteensopivat ko. näppäimistön kanssa MxG x Milkyway - Ash ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
1u modit näyttäisi puuttuvan, eli välilyönnin oikealla puolella olevat alt, fn, ctrl.Olen tilailemassa Keychron Q1 HE -näppäimistöä mustana. Siinä on todella rumanväriset keycapit mutta minkäs teet. Tyhmä kysymys, ovatko nämä yhteensopivat ko. näppäimistön kanssa MxG x Milkyway - Ash ?
Voihan toisen kotelonkin ostaa sitten jälkikäteen jos siltä tuntuu, eiköhän noita kolmannen osapuolen koteloitaki ala pikkuhiljaa tulemaan lisää. Tällä hetkellä ainaki KBDfans on jo sunnitellut kotelon 80HE:lle jo.Painin Keychron K2 HE ja Q1 HE välillä ja isossa roolissa hinnan lisäksi on saatavuus. K2 HE mustana noussut ykköseksi näistä koska north face valot ja läpikuultavat hatut siinä perusversiossa.
Mutta mites tää Wooting 80HE. Näissä vissiin ollut saatavuus haasteena vaiko ihan valmistuksen aloittamisen odotus vai?
Wooting 80HE - Our most competitive keyboard yet
The Wooting 80HE is our fastest, most competitive keyboard yet. With Rapid Trigger, True 8kHz polling and our latest invention Rappy Snappy.wooting.io
Tuolta sais tilattua pbt iso nordic joko muovisena 230€ tai alumiinisena 330€. Vähän sylettää hinnan erotus. Vois ottaa jopa muovisen jos oon ajatellut K2 HE ostoakin. Varastossa tälläviikolla. Alumiininen maaliskuun puolivälissä.
Allright kiitos, olisiko muuten sulla suositella jotain tiettyjä tuohon Q1?1u modit näyttäisi puuttuvan, eli välilyönnin oikealla puolella olevat alt, fn, ctrl.
Tai no periaatteessa löytyy mutta väärillä ikoneilla vaan.
Ei nyt sillain suoraan kun aikalaillahan se omista mieltymyksistä kiinni mitkä on kivat ja mitkä ei. Valmistajista nyt ainakin tällein nopeasti voi sanoa että PBTfansin hatut on hyviä kittauksen ja laadun puolesta, plus saatavuus yleensä ihan ok.Allright kiitos, olisiko muuten sulla suositella jotain tiettyjä tuohon Q1?