Tosiaan 62g näyttää olevankin, tiedä sitten mistä tuo 60g mielikuva oli tullut itselle.Sama koskee toki Strawberryä, mutta ilmeisesti siinä on 62 g jousi.
EVA foam ei ainakaan ihan samanlaista "pehmeää" ääntä anna kuin PE, jos siis puhe foamista mikä menee kytkimen ja PCB:n väliin. Muutoin poron on paras vaihtoehto jos hakee sitä foamy thock ääntä mikä tuntuu olevan monen mieleen videoiden perusteella.Juu lankku vaikuttaa ääneen varmaan jopa kytkintä enemmän, siitä puheen ollen voisin samalla tilata EVA vaahtoa ja kokeilla sitä, nyt on vaan useampi kerros PE vaahtoa kotelossa vakiofoamin lisäksi.
Mutta tuo on hyvä että löytyy intoa kokeilla kaikenlaista, koska muuten vaikea löytää sitä omaa preferenssiä.
Nuo oli myös syyt itselläkin aikoinaan kunnes tuli kokemuksien myötä totuus ilmi. Toimitusajat ja hinnat on aikalailla samaa luokkaa kuin muualtakin vaikka onkin naapurimaa. Muualla asiakaspalvelu on toiminut myös ongelmatapauksissa, kun taas Maxgamingissä ja Candykeysillä on enemmänkin ollut poikkeus jos asiat on saatu hoidettua nopeasti ja siististi. Tiedä sitten jos Maxgamingillä olisi henkilökunta vihdoinkin vaihtunut asiakaspalvelussa, mutta samat tylyt ihmiset siellä oli kyllä vuosia silloin kun itse heidän palveluita käytin vielä. Mutta mitään hyötyä en koe että kyseessä on pohjoismaalainen firma toisen EU:n sisällä olevan vendorin sijaan. Monille EU vendoreille on myös jopa content creatoreiden referenssi alennuskoodejakin. Ja vieläkin saan Espooseen kiinalaiseltakin vendorilta nopeammin paketin perille kuin MaxgamingiltäSaa toki muualtakin kuin Pohjolasta, mutta itselle muutaman päivän toimitus sekä ongelmatapauksissa toivon mukaan helpompi asioiden hoito (versus eri mantereelle) on plussaa Maxin suhteen, vaikka siitä joutuu vähän "pohjolalisää" maksamaankin.
Ei ole ollut tilausten sisällössäkään minulla ongelmia toistaiseksi, koputetaan puuta.
Jos haluaa yksittäisiä kytkimiä testata testerissä, niin joillain vendoreilla on mahdollista tilata omavalintaisilla kytkimilläkin. Ainakin näin nopeasti muistelisin että Keygemillä oli 3x3 switch tester omavalintaisilla kytkimillä ihan sopuhintaankin, varsinkin kun ottaa huomioon heidän kytkinvalikoiman ja sen että saat itse valita minkälainen se testeri on.