Mielenkiintoista. En tiedä pitäskö olla vai ei, mutta tässä mun GMMK:ssa on näköjään suoraan sisässä ihan toimiva ISO-leiska. Oikeastaan kaikki muu on ihan oikeilla paikoillaan, mutta se miten haluan insertin, homen, endin ja PgUp ja PgDn pitää mäpätä erikseen.
Ja tietty jos tarvii jotain eri layereita, niin semmoiset toki. En oo esim. ihan varma, että tarviinko del:iä johonkin vai en..
Lisäksi näköjään joku väriä vaihtava RGB-profiili sisässä. Tuon kimppuun mäppäysten jälkeen, että saa jonkun yksivärisen staattisen ja kenties jollain konstia säädettyä kirkkautta. En oo joutanu vielä googlaamaan tippaakaan näitä.
GMMK Pro:t on ihan käyttövalmiita suoraan laatikosta kunhan laitat vaan kytkimet, hatut ja piuhan koneeseen kiinni.
Näppäinten bindaus ja RGB hallinta onnistuu valmistajan omalla Glorious Core ohjelmalla. Miinuspuoli tässä ohjelmassa on se, että et voi tehdä mitään omia FN+näppäinkomboja (korjatkaa muut jos olen väärässä).
Eli tuo on se hyöty mikä QMK:lla saisi, että saat enemmän hallintaa näppäinten määrittelyyn kuin mitä Glorious Core tukee. Toki tässäkin on miinuspuoli joillekkin, joka on että RGB lakkaa toimimasta (joku oli tainut tähän tehdä ratkaisun custom firmikellä, mutta ei vissiin yleisessä jakelussa? korjatakaa taas jos olen väärässä).