Ite aattelin käyttää swertyä ny ensalkuun. Teen sitte oman asettelun jos ei taivu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ducky Shine TKL.G19 joutaisi helvettin jo paskan tuntuman, rikkinäisen välilyönnin + turhan numpadin johdosta.
Seuraavalle näppikselle kriteereinä:
TKL
Piuhallinen
En osaa muuta sanoa Mutta suositelkaa jotakin
G19 joutaisi helvettin jo paskan tuntuman, rikkinäisen välilyönnin + turhan numpadin johdosta.
Seuraavalle näppikselle kriteereinä:
TKL
Piuhallinen
En osaa muuta sanoa Mutta suositelkaa jotakin
Mielellään jos sais hatut ja vähän rahaa...
En mä tiedä, TKL-lauta joten ehkä 50-70€ korvilla setti. Riippuu ulkonäöstä. Jotain väriä olis kiva olla. Toi miami on aika vinkeä kombo...
EDIT: Tosin tossa on nytkin massdropissa valkoinen vortexin setti 30 taalaa, plus postit joten siin olis varmaan laatua rahalle.
Mahtaako Sidewinder X6n tyylistä näppäimistöä löytyä mekaanisena? Eli lähinnä kaipailisin ilman numero-osaa olevaa ja potikalla toimivaa äänen säätöä ja perus multimedia näppäimet eli play/pause, next song, previous song, sekä mute. Macrojuttuja en ole tässäkään ikinä oppinut/tarvinnut käyttää.
Suurin plussa olisi kestävät näppäinmerkinnät. Sidewinderistä lähti perustekstit jo pois 3ssa kuukaudessa, joka on tosi harmillista. Jotain vikaa varmaan, koska vain tietyistä näppäimistä ne lähti ja muut ovat yhä vuosien jälkeen kuin uudet.
MechanicalKeyboards.com - The ultimate Mechanical Keyboard catalog. tuolla on ainakin kasoittain jos jonkinlaista ANSI settiä.
Logitechin romer-g-kytkimissäkin on aika lyhyt painallusmatka, vissiin 3mm.Olisi hakusessa mekaaninen näppäimistö ja jonkin verran olen käynyt liikkeissä näpyttelemässä kytkimiä. Olen yrittänyt ahmia jos jonkinmoista tietoa kytmistä ja eniten kiinnostaa näppikset ALPS-kytkimillä, koska painallusmatka on niissä kaikista lyhyin. Ajan saatossa olen tottunyt lyhyeen näppäimen painallusmatkaan, koska aina ollut käytössä kumipohja näppis Joskus 15-vuotta sitten ollut IBM:n näppis mekaanisilla näppäimillä ja niistä muistikuva näppäimistä, naksuvat, ei liian raskaat ja kestävät.
Nämä Romer G -kytkimet ovat aika mielenkiintoinen tuttavuus ja muutaman päivän käytön jälkeen pidän näistä enemmän kuin punaisista, ruskeista tai sinisistä Cherryistä. Kävin hakemassa Gigantin alennusmyynneistä Logitech G910 Orion Spectrum näppäimistön (huomiseen asti hintaan 99€, sen jälkeen 219€) ja heivasin edellisen näppiksen työpaikalle (työpaikalla oli käytössä Applen Magic Keyboard mutta sen tuntumasta en oppinut koskaan pitämään).Logitechin romer-g-kytkimissäkin on aika lyhyt painallusmatka, vissiin 3mm.
Oooo! Se on täällä!
Onpas jotenkin mukavan näköiset nuo sun hatut.Terveiset ruskettuneelta serkulta euroopasta:
Laudassa Filcon SA profiilin PBT hatut yhdistettyna Deskthorityn round 5 namiskoihin.
Onpas jotenkin mukavan näköiset nuo sun hatut.
Sitten vielä sellainen kummastelu, että miksi kaikkien muiden työpöydät näyttää aina niin siisteiltä ja mun on ku pommin jäljiltä?
Mistä oot löytänyt PBT Filco SA? Itelle on tullu vastaan vaan ABS.
Nuo juurikin on ABS.
Tuo roccat on kyllä browneilla mutta kytkinten merkki on joku ttc. Eli ei oo siinä cherryt.Ei ollut kyllä K95 sitten yhtään mieleinen duckyn tkl jälkeen. Roccat Suora rgb näyttää ainakin ihan pätevältä ja on mx browneilla.
Täytyy vielä tutkiskella
EDIT: Jos joku innostuu tilamaan Varmilolta suoraan niin zhh19@zhihaihe.cn toi on heidän virallinen sähköposti. Vammainen osoite mutta oikea on, itse tuolta olen tilannut.