Max (HBO Nordic/Max)

Sain itse tarjouksen vasta tunnin sisään. Vaihdoin pois siitä omasta -50% keväällä , kun se olisi mennyt tähän huonompaan resoon ja mainoksilla. Minulla oli googlen kautta, niin en jaksanut säätää.

Disney+:ssa mainokset suorastaan hyppivät silmille ja usein. Tästä en tiedä, kun tosiaan kieltäydyin vaihtamasta siihen.
Minä vaihdoin aikoinaan siihen -50% premiumin. Siinä ei ole mainoksia. Hinta on tosin 8,49€/kk.

Tuo HBO:n tarjous ei ole henkilökohtainen ja se on ollut voimassa ainakin koko tämän viikon. Se koskee kuitenkin sitä perusversiota.

HBOn mainokset ovat aika hillityt, yleensä 1-2 kpl 10s mainosta.
Vaihtelee tosin rankasti ohjelmakohtaisesti (joissain on paljon enemmän, kun taas joissain pitkissäkään ei tule lainkaan kesken ohjelman).

Mutta sitten on vielä sekin seikka että selaimella uBlock Origin blokkaa tuolla kaikki mainokset.

Pitää ihan palata tähän. Meinaan The Pitt sarjaan, kun sain tahkottua sen nyt loppuun.

Olipa helvetin hyvä, vaikka omat epäilykseni lääkärisarjasta oli , miten sen nyt sanoisi , hyvin ennakkoluuloiset. Hiton hyvä suoritus ja imi mukaansa todella hyvin. Harvoin käy näin. Vaikkei genre tunnu omalta, niin kannattaa antaa mahdollisuus.

Googlen perusteella tammikuussa toinen kausi ?

Welcome to Derry.
Ei kyllä tunnu lähtevän. Pelkkää tehostepelleilyä eikä mitään oikeaa kauhua kuten elokuvissa. Tää on juuri näitä sarjoja mitä pitää vaan kahlaa läpi toivoen että jossain välissä lähtis lentoon. Vähän kuin The Walkin Deadin viimeiset kaudet. Mutta ei niin ei.

Welcome to Derry.
Ei kyllä tunnu lähtevän. Pelkkää tehostepelleilyä eikä mitään oikeaa kauhua kuten elokuvissa. Tää on juuri näitä sarjoja mitä pitää vaan kahlaa läpi toivoen että jossain välissä lähtis lentoon. Vähän kuin The Walkin Deadin viimeiset kaudet. Mutta ei niin ei.

Omasta mielestä ihan yhtä viihdyttävä kuin uudet leffatkin. Ei niissäkään sitä kauhua hirveämmin ole. Hyvä lisäys loreen ja kivasti viittauksia muuhun Kingin tuotantoon. Ärsyttävää vain odottaa aina maanantaihin. Tän tyyppiset sarjat pitäisi lisätä perjantaina tai lauantaina valikoimaan.

Itse en tuota aio edes katsoa kun en ole niitä pelle-leffojakaan koskaan. Muutenkaan en ole kauhuleffoja sitten 80/90--luvun jälkeen käytännössä katsellut.

Statistiikka

Viestiketjuista
293 605
Jäsenet
80 520
Uusin jäsen
Kaitsuma

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom