- Liittynyt
- 18.02.2022
- Viestejä
- 93
Ei ole tännekään viestiä tullut, ainakaan vielä. En tiedä onko sillä väliä, että on tuo sport-tilaus kyljessä myös, jos kohtelevat jotenkin eri tavalla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Live: io-techin Tekniikkapodcast tänään perjantaina noin klo 16:00 alkaen. Keskustellaan viikon mielenkiintoisimmista tietotekniikka- ja mobiiliaiheista. Suora lähetys YouTubessa. Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>
Itelläkin on tuo Sports kyljessä ja tähänkin asti se -50% ei ole siihen vaikuttanut mitenkään. 5€ lisäpalvelu kyljessä, jota voi halutessaan lisätä ja poistaa vaikka joka kuukausi. Vahva olettamus on, että ei vaikuta myöskään jatkossa millään lailla.Ei ole tännekään viestiä tullut, ainakaan vielä. En tiedä onko sillä väliä, että on tuo sport-tilaus kyljessä myös, jos kohtelevat jotenkin eri tavalla.
Jees, oletko silti saanut tuosta "Legacyn huononnuksesta" viestiä? Ajattelin lähinnä jotenkin näin: "tuolla käyttäjällä on Sports-tilaus kyljessä, joten jätetäänpä sille toistaiseksi myös vanhat Legacy-tilauksen ominaisuudet ennalleen".Itelläkin on tuo Sports kyljessä ja tähänkin asti se -50% ei ole siihen vaikuttanut mitenkään. 5€ lisäpalvelu kyljessä, jota voi halutessaan lisätä ja poistaa vaikka joka kuukausi. Vahva olettamus on, että ei vaikuta myöskään jatkossa millään lailla.
En ole saanut viestiä (vielä), mutta en kyllä moiseen eriarvoiseen kohteluun kyllä usko kun sille ei mitään painavaa syytä ole. Lisäpalvelu on samanhintainen kaikilla tilausluokilla.Jees, oletko silti saanut tuosta "Legacyn huononnuksesta" viestiä? Ajattelin lähinnä jotenkin näin: "tuolla käyttäjällä on Sports-tilaus kyljessä, joten jätetäänpä sille toistaiseksi myös vanhat Legacy-tilauksen ominaisuudet ennalleen".
En ole saanut viestiä (vielä), mutta en kyllä moiseen eriarvoiseen kohteluun kyllä usko kun sille ei mitään painavaa syytä ole. Lisäpalvelu on samanhintainen kaikilla tilausluokilla.
Sillä iOS-kaupan bugilla/featurella ei saanut 50% alennusta, vaan sillä sai tilattua Legacy Standardin hintaan 9,99 € (tai n. 100 €/vuosi) ollen ainoa tapa tilata se Max-uudistuksen jälkeen. Sen tilanneet ei tule saamaan mitään puolen hinnan optiota jatkossakaan.Teoriassa voisin uskoa tuohon eriarvoisuuteen. Eli voisikohan nuo jotka viestin saavat olla niitä jotka vasta viimeisimmän uudistuksen myötä ottivat (oliko nyt android kaupan kautta tjsp?) tuon legacy -50% tarjouksen? Mikäli niin näkisin että HBO yrittää siivota mokaansa.
Jos on googlen kautta tilaus, kannattaa olla ajoissa liikenteessä, jos meinaa päivittää Premium -50%.Tilasin HBO Maxin -50% alella ihan ensimmäisenä päivänä kun se oli mahdollista ja sain myös tuon saman sähköpostin aamupäivällä.
Otin yhteyttä asiakaspalveluun jossa neuvottiin perumaan Play Store -tilaus jonka jälkeen sähköpostiin tulee myöhemmin ohjeet uuden tilauksen tekemistä varten.
Käyhän se toki näinkin pudottaa pikkuhiljaa pois tuollainen 4,99e premium pois, muuttamalla se standardiksi ja tarjota siihen 2 euroa kalliimpaa premiumia -50% hinnalla. Meneekö seuraavaan samantyyppiseen muutokseen 2 vai 3 vuotta kun 6,99e/premiumit muutetaan standardiksi ja voi taas vaihtaa sen -50% sopparin 8,99e/kk soppariin, jonka taas joku tulee ja selittää edulliseksi.
Tänne tuli juuri myös ilmoitus, itsellä Paypalin kautta jatkuva maksu.Oliskohan nuo viestit nyt jo lähteneet Googlen kautta maksaville, kun sellainen yhdistävä seikka tänne postanneilla. Jos tosiaan siinä on tuo säätäminen tilauksen kanssa hankalampaa.
Itellä on ihan luottokortilta veloitus (ilman välistävetäjiä) ja ei mitään infoa ole vielä tullut.
No eihän tuo nyt SD-laatuun sentään huonone, ja ei tuota 4K-laatua taida olla muutenkaan kuin rajatusti saatavilla?Vaikka elinikäinen puolikas hinta on voimassa edelleen, en ala SD laadusta maksamaan edes tuota vitosta.
Joo typo ei SD vaan HD. Mutta ei se tässä juuri pelasta.No eihän tuo nyt SD-laatuun sentään huonone, ja ei tuota 4K-laatua taida olla muutenkaan kuin rajatusti saatavilla?
![]()
Ehdottomasti, ja välittömästi jotta ei jää epäselvää mikä oli tilaus ja maksutapa ja koska viesti tuli. Tule pöhinää lankaan. Miten oli sinun laita, onko vieztiä pukannut ?Onko nyt se hetki, että kaikkien pitää ilmoittaa saapuneesta ilmoituksesta?
Noo, itse mietin asiaa siten että edellinen Sonyn 1080p TV oli varmaan rapiat 10 vuotta käytössä (nyt porukoilla) eikä ihan heti (viimevuoden lopulla hankittu 4K TV) ole todellakaan tarvetta tai aikomusta päivittää 8K TV:hen enkä ihan pidätä hengitystäni koska 8K suoratoistopalvelut alkavat "edes" 50% ohjemiston tarjonnasta tjsp. tuottamaan valtavirtaan... Joten ei nyt ihan hirmuinen kiirus ole täälläkään.En jaksa "nostaa" tuota tilausta tuohon 6,99€, on tuo sony xh90 sen verran huono että en erota pakattua 4k:ta fullhd:sta.
Pitää ruveta miettimään tv:n päivitystä ensimmäisenä
Entä hetki ilmoittaa ettei ole lukenut sähköposteja eikä tiedä asiasta mitään.Onko nyt se hetki, että kaikkien pitää ilmoittaa saapuneesta ilmoituksesta?
On full HD, tosin nettiselaimilla se taisi jäädä 720p:hen.Onko tuo standard tilauksen HD edes ihan full hd eli 1080p vai onko se 720p?
On full HD, tosin nettiselaimilla se taisi jäädä 720p:hen.
Ei tietenkään. 720p:n ovat asettaneet rajaksi selaimilla kaikenmaailman DRM-paskojen yhteensopivuuden takiaOnko Premiumin nettiselaimessa 1080p ?
eipä ole mitään lunasta nyt juttuja aina:Aika helppo oli päivittää premiumiksi puoleen hintaan ilman mitään aspa-kikkailuja. Siellä mailin loppuosassa oli se "lunasta nyt" ja parilla klikkauksella oli tilaus päivitetty. Itsellä ei juuri tule katsottua, mutta pitäähän se nyt Last of us part 2 nähdä 4k(jos edes tukee... luulisi kyllä)
![]()
Mikä sulla on maksutapana ollut?
Ei ole. Tärkeintä on kertoa, ettei aio kertoa, että on saanut viestin ja että haluaisi itsekin kertoa ajatuksistaan, mutta koska kuitenkin tuntee olevansa vähän muita parempi, niin päätyy aggressiivispassiivisesti vaan vittuilemaan muille, että kuinka nämä kehtaavatkin keskustelella koko asiasta, vaikka ketju sille kuinka oikea olisikin.Onko nyt se hetki, että kaikkien pitää ilmoittaa saapuneesta ilmoituksesta?
Play kaupan kauttaMikä sulla on maksutapana ollut?
Luottokorttiveloituksessa tuossa ainakin oli ihan nappula päivittämistä varten.
Itsellä on Paypalin kautta ja siinä oli tarjolla tuo nappula. Eli ilmeisesti kortti / Paypal maksuissa tuo on näkyvissä ja Play kaupan kautta ei. Onhan se toki loogista kun Play kaupan tilauksen joutuu manuaalisesti peruuttamaan jne. Ei voi siis päivittää lennosta kuten kortilla maksaessa.Play kaupan kautta
Juuh okei.Ei ole. Tärkeintä on kertoa, ettei aio kertoa, että on saanut viestin ja että haluaisi itsekin kertoa ajatuksistaan, mutta koska kuitenkin tuntee olevansa vähän muita parempi, niin päätyy aggressiivispassiivisesti vaan vittuilemaan muille, että kuinka nämä kehtaavatkin keskustelella koko asiasta, vaikka ketju sille kuinka oikea olisikin.
PS. Otin Premiumin, toistamiseen.