Itsellä oli kaksi puolen vuoden jaksoa ilmaiseksi pleikkareiden ansiosta ja siltä tuli katsottua seitsemän sarjaa ja ( muistaakseni) yksi leffa.[OFFTOPIC]: Tuo Apple TV+ on kyllä yllättänyt positiivisesti, vihdoin sielläkin on alkanut olla kunnon katsottavaa, Constellationiin koukussa atm... [/OFFTOPIC]
Nyt uutta tilausta on takana kuukausi ja katsottavaa on tullut lisää mutta edelleen puhutaan yksittäisistä sarjoista ja leffoista( ehkä parista kymmenestä), joten kaukana ollaan Astarotin listaamista HM:n ja D+:n määristä hinnan ollessa samaa tasoa. Itse olin pettynyt, ja olen sitä edelleen, ATV+:n tarjontaan.
Kaikki muut pääpalvelut ovat tilauksessa mutta tuota en ota kuin kuukaudeksi vuodessa noiden muutamien sarjojen vuoksi. Laatu tosin on kova verrattaessa moneen muuhun palveluun.
Discovery+ on yhtä tyhjän kanssa( ainoa mitä sieltä olen katsonut on Wheeler dealers sekä siihen liittyvät sarjat) mutta koska palvelun laatu on moninkertaisesti Eurosportin palvelua parempi, on kai tuo pakkonaittaminen hyväksyttävä ja toivoa hinnan olevan ehdottamasi H.L.T.O:n 'pelotteleman' sijaan.