Tämä.Joo o, on sitte viiminen kerta kun katson GOTtia hbo:sta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämä.Joo o, on sitte viiminen kerta kun katson GOTtia hbo:sta.
Kyllä tuo minulla on toiminut täysin ilman ongelmia chromecastin kanssa. Hämmentävää kyllä ottaen huomioon millainen kasa paskaa sovellus muuten on.Saako tuota android sovellusta mitenkään castaamaan? Vaikka yhdistää chromecastiin niin kun painaa ohjelmaa heittää vaan takas aloitusruutuun
Kokeiltua jo. Alustin chromecastinkin. Ei silti tuo kasa paskaa toimi. Läppäriltä sain sitten toistettua mutta onhan se typerää kun voisi saman tehdä kännykällä.Kyllä tuo minulla on toiminut täysin ilman ongelmia chromecastin kanssa. Hämmentävää kyllä ottaen huomioon millainen kasa paskaa sovellus muuten on.
Kannattaa ehkä poistaa sovelluksen kaikki tiedot ja itse sovellus sekä asentaa se uudestaan.
Kyllä se omassa Samsungin telkassa toimii ilman puhelintakin. Ärsyttää vain kun luvatut ominaisuudet ei toimi, itse käytän aika paljonkin Chromecastia esim mökillä. Käytän varmasti jatkossakin, mutta en HBOn kanssa kun se ei toimi.Ladatkaa hyvät ihmiset hbo nordic sovellus puhelimeen ja yhdistäkää puhelin telkkariin näpäyttämällä puhelimen ylävalikosta smart view ja näin teillä on lg äly televisiossa täydellisesti toimiva hbo nordic. Ei se nykyään sen vaikeempaa ole
Kyllä täällä näyttää toimivan tuolta osin.Kun selainliittymällä selaa jonkun sarjan jaksoluetteloa, niin jos siinä on yli 20 jaksoa, niin palvelu antaa virheen samantien. Tainnut jäädä testaus vähän puolitiehen tässäkin asiassa.
Toimii mulla Edgellä. Officen 2. kautta kokeilin ja näyttää 22 jaksoa.Ehkä se riippuu selaimesta sitten. Edge on käytössä itsellä.
Tämä on kyllä niin helmi sarja, ettei ole tosikaan. Jotenkin olin missannut tämän pitkän aikaa, kunnes viime vuonna näin valon ja höhöttelin kaikki kaudet läpi hetkessä. Siitä lähtien olen odotellut huhuiltua uutta kautta ja nyt se taas alkaa. \o/Uusi Curb Your Enthusiasm jakso tullut tänään. Tuli katsottua ja täytyy todeta että on kyllä täyttä timanttia, sarjan vanhemman tuotannon ystäville ehdottomasti katsomisen arvoinen.
Hyviä sarjoja mutta itse lopetin koeajan jälkeen tuon kun niin kestämättömiä nuo sovellukset että pää hajoaa ennen kuin saa mitään ruudelle välillä.Ei nykyään pysty tuolla ps4 appsillä katsomaan yhtään jaksoa etteikö jossain välissä ala pätkimään. Kokeiltu piuhalla ja wlanilla. Noin kk sitte tätä ongelmaa ei ollut.
Ei nykyään pysty tuolla ps4 appsillä katsomaan yhtään jaksoa etteikö jossain välissä ala pätkimään. Kokeiltu piuhalla ja wlanilla. Noin kk sitte tätä ongelmaa ei ollut.
Kyllä, samaa ongelmaa ollut pari viikkoa. Ei ole täälläkään tapahtunut millään muilla sovelluksilla ja välillä HBO toimii ongelmitta. Välillä saa likemmäs kymmenenkin kertaa vekslata toistoa käyntiin ennen kuin suostuu lähtemään eikä Casti kaadu, sitten taas esim jaksojen vaihtuessa ei tuota ongelmaa ole esiintynyt.Muilla vastaavaa ongelmaa Chromecastin ja HBO:n kanssa? Ensimmäiset 10 sekuntia, joko leveät pystyraidat tai still frame videosta, joiden jälkeen video lähtee pyörimään tai Chromecast reboottaa. Ei toistaiseksi ole muilla sovelluksilla tapahtunut samaa.
Kiva kuulla etten ole ainoa. Alkoi tosiaan Chromecastin kautta katsottuna sekoilemaan oikein huolella tuo HBO. Chromecastina on toinen versio, ja ohjaus tapahtuu Nexus 7:n kautta.Sain näköjään vertaistukea. HBO:n susipaskat sovellukset vaan jaksaa yllättää. CC myös täällä kaatuu. Ei ole ennen tehnyt sitä. Oli kk tauko katsomisessa ja jotain ovat rikkoneet. Että sapettaa taas.
kyllä nyt sieppaa, otin hbon ilmasen oikeastaan että näen viimesen fargo kauden, vielä tällä viikolla se siellä oli kaikki 3 kautta.
nyt ei näy koko sarjaa...
onkohan muilla samaa ja onko tämä useinkin toistuvaa että poistavat noin tuoreet sarjat ?
Olisiko sama homma kuin Vikings kanssa. Katoaa välillä kun joku TV kanava näyttää sitä, ja sitten tulee takaisin. Vikings kohdalla palaa aina kun uusi kausi alkaa.
Oletko kokeillut tätä:No ensimmäiset 5-10s voi katsoa jonka jälkeen chromecast kaatuu. Laadukas softa etten sanoisi.
Minulla android-luuri ja lähiaikoina ollut tuota buuttailuongelmaa. Ongelma "ratkesi" sillä, että laittaa välittömästi sen kokoruudun playerin päälle tai miksi tuota nyt sanoisi. Eli, kun laittaa videon pyörimään, niin klikkaa heti sieltä alalaidasta toistettavan jakson nimeä, jolloin näkymä täyttää koko ruudun. Tämän jälkeen ohjelma toistuu yleensä ongelmitta.
Jaa siis että Chromecast ei kaadu kun laitteella millä selaa tekee noin?Oletko kokeillut tätä:
Näin ainakin meillä.Jaa siis että Chromecast ei kaadu kun laitteella millä selaa tekee noin?
Mahtavaa tuli ostettua tämäkin paska ajatuksena katsoa twin peaksia chromecastin kautta. No ensimmäiset 5-10s voi katsoa jonka jälkeen chromecast kaatuu. Laadukas softa etten sanoisi.
Toki oletettavasti sökönä on HBO, eikä CC.Kuin kauan voi kestää tämä CC:n korjaaminen?
Toki oletettavasti sökönä on HBO, eikä CC.
Niin, eli HBO on rikki eikä CC?Kaikki muu toistuu mukisematta. Netflix, youtube, areena, chromen cast ominaisuus ja mitä nyt sit olenkin castannut. Jopa hieman harmailta nettisivuilta toiminut.
Ps. Deuce on laatuviihdettä